Diablo III

Windows • Geplaatst door Pheno dm op 01-06-2012 @ 00:00
print 

Gespeeld op Windows, ook verkrijgbaar op Mac OS

Diablo is de franchise die het hack & slash-genre elke keer weer naar een nieuwe hoogte stuwde. De verwachtingen rondom Diablo III waren dan ook torenhoog. Zou Blizzard Entertainment dit vervolg nog beter kunnen maken? Het leek een onmogelijke taak, natuurlijk waren er problemen met het dupen, het kopiëren van items en de tig bossruns die iedereen deed om maar die ene item te krijgen om een nieuwe build te proberen, maar zoveel mis was er niet met Diablo II. In plaats van makkelijk scoren door snel een derde deel te maken heeft de ontwikkelaar bijna elk aspect van het vorige veranderd. En dat is moedig, want de fans zijn erg kritisch, dat bleek al na de eerste screenshots, waarop "you are making World of Warcraft in the Diablo universe" de grootste kritische noot was. Na tienduizenden klikken is in ieder geval duidelijk: die kritiek was onterecht.

Header

Grafisch is het derde deel heel erg veranderd. De makers hebben al het commentaar gelezen en een gulden middenweg gevonden. De 2D-wereld heeft plaatsgemaakt voor een heuse 3D-variant. Het grote voordeel daarvan is de resolutie. Het vorige deel speelde je in 640x480 en later 800x600, maar meer kon niet. Nu is de resolutie te schalen naar hartenlust, zodat je veel meer overzicht krijgt. De systeemeisen liggen laag, zodat ook de wat mindere machines het spel toch nog prima draaien. De mensen met beestachtige game-pc's hebben helaas niet de mogelijkheid om extra grafische pracht aan te zetten. Er had best nog meer in kunnen zitten, maar de huidige graphics zetten de sfeer goed neer. Het gesloopte Tristram in de mist en de tropische oase zijn sprookjesachtig mooi. Over de filmpjes kan ik kort zijn: wow. En dan bedoel ik niet World of Warcraft.

Diablo IIIDiablo III

Item fever

Diablo III heeft als grootste troef iets wat itemkoorts heet. De monsters en schatkisten laten allemaal items vallen. Normale items laat je meestal liggen, maar de magische en de nog betere soorten zijn altijd de moeite waard om op te pakken en te onderzoeken. Magische blauwe items zijn in dit deel heel sterk, vaak sterker dan de betere typen zoals rares en legendarische items. Blizzard heeft al aangekondigd dit recht te gaan trekken in een toekomstige patch, want nu lijken de op papier betere soorten eigenlijk maar zwak.

De koorts komt van de eigenschappen van deze items. Je blijft zoeken naar net die ene betere eigenschap, op bijvoorbeeld je helm, die je levenspunten of schade verhoogt. Je personage is nooit af, want je blijft items vinden die beter zijn, in een level of in het veilinghuis. Tot nu toe kun je voor ingame goud op door andere aangeboden spullen bieden. Het echte geld zal binnenkort kunnen gaan rollen. Het blijft dus nog gissen hoe de game-economie zal lopen als dat geïntroduceerd is, het gevaar is dat de echt goede items alleen voor echt geld te koop worden aangeboden.

Diablo IIIDiablo III

Skillz, i haz them

Het grote nadeel van Diablo III zijn mogelijkheden met builds. Er zijn tientallen skills met ieder weer variaties door runes, maar waarom alle schade gebaseerd wordt op je wapen is me een raadsel. Wat gebeurt er nu: mensen kopen zich de hogere moeilijkheidsgraden in, want alles is op te lossen door sterkere wapens te vinden. Omdat de hogere moeilijkheidsgraden te lastig zijn met middelmatige items kun je zelf lastig op zoek en zoek je je heil maar in het veilinghuis. Het zelf bij elkaar sprokkelen van je build is bijna onmogelijk, want ook een tovenaar moet een goed wapen hebben om de spreuken effectief te laten zijn op nightmare en hoger.

Even wennen is ook dat je zonder een centje pijn je skills kunt omwisselen. Toegegeven, in sommige situaties is de makkelijke oplossing om even snel je build te veranderen, maar de charme van het oplossen met keuzes die je eerder gedaan hebt wordt zo de nek omgedraaid. Ik heb het gevoel dat ik geen keuze maak, want ik kan toch weer wisselen. Omdat je de skills allemaal kunt uitproberen, ga je het spel waarschijnlijk niet vanaf het begin opnieuw spelen met dezelfde klasse. Dat maakte het vorige deel dat je steeds weer opnieuw begon, zodat je eens een hele andere build vanaf het begin meemaakte. Fijn is wel dat je geen punten verspilt in skills die je eigenlijk niet wil gebruiken, het grootste probleem van het vorige deel. Ik had alleen liever gezien dat het een permanente keuze was, om zo de klasse ooit nog eens opnieuw te beginnen en opnieuw te ontdekken.

Diablo IIIDiablo III

Diehard hardcore

Het bedenken van builds, het uren rekenen met skills, items en huurlingen, is de nek omgedraaid. En toch vermaak ik me prima. Na je eerste personage naar level 10 te hebben gevochten kun je kiezen voor een oude bekende modus uit het het tweede deel: hardcore. Normaal gesproken gaat je personage niet dood. Als de vijand je verslaat, kost het je wat geld om je items te repareren, maar je gaat vrolijk door en probeert diezelfde vijand alsnog weg te vagen. Hardcore vergt veel meer concentratie, want dood is dood. Weg items, weg personage, opnieuw beginnen in het eerste hoofdstuk op de laagste moeilijkheidsgraad. De items in je stash blijven, zo ook de upgrades van stash, smid en juwelier. Dus het is niet echt alles kwijt, op je items die jij en je huurlingen droegen tijdens het sterven en de tijd die je er al in hebt gestoken na. En dat laatste is erg pijnlijk. Spelen in hardcore geeft die extra angst, de angst dat je opnieuw moet beginnen. Het vergt een andere speelstijl. Voorzichtiger, veiliger en veel intensiever. Mijn hart heeft vaak genoeg even een sprongetje gemaakt als ik bijvoorbeeld opeens bevroren en wel enkele mortars op hell langs zag komen. Niet goed opgelet, dus eigen schuld, maar op dat moment kijk je alleen maar naar je levenspunten en het moment dat je weer ontdooid bent om heel snel te maken dat je veilig wegkomt.

Error 37

Error 37

Nu het grootste probleem van Diablo. Singleplayer speel je ook online. En als je bovenstaand plaatje ziet betekent dat eenvoudigweg niet spelen. Al wil je niet chatten, in public games of met vrienden spelen, ze eisen dat je online gaat. Op zich niets mis mee, maar zorg dan wel dat je online kunt. Dat er op de releasenacht een ongekende drukte is, is te begrijpen. Maar twee weken na release zijn de Europese servers soms juist in de avond plat, wanneer mensen na een dag studeren of werken eindelijk kunnen spelen. Nu is het mogelijk om een account op een Aziatische of Amerikaanse server op te zetten, maar dan heb je jouw opgebouwde personages niet, want die servers zijn niet met elkaar verbonden. De support van Blizzard is normaal prima, maar het lijkt alsof we in Europa een Diablo III-vloek hebben gekregen. Blizzard mag eens gaan investeren hier, want blijkbaar zijn wij het continent met de meeste problemen. Als consument koop je geen spel om in de avond errors bij het inloggen te zien, zeker als je even solo door het spel wil lopen.

Conclusie

Diablo III is een topgame, telkens log ik weer in om met gevaar voor eigen virtueel leven toch die items te gaan zoeken. De builds en herspeelbaarheid zijn wel verminderd, ik zie mijzelf dit niet over tien jaar nog wekelijks spelen. Misschien is het de leeftijd, andere interesses of het hebben van een echt leven, maar het hellevuur brandt niet zo hard meer als vroeger waar ik tot diep in de nacht bezig was in de wereld van Sanctuary. Om in de ochtend weer een raar idee te krijgen voor een creatieve build en erop door ging rekenen met calculators. Dat gevoel mis ik, maar gelukkig hebben ze achievements, zodat ik nieuwe doelen heb om te behalen. Daar ben ik nog wel maanden zoet mee, voordat ik op hardcore de credits op inferno voorbij zie rollen. Een nieuw doel dus, maar geen meerjarenplan. Houd je van hack & slash? Waarom lees je dit nog, start Diablo III op, hoop dat je kunt inloggen, en ga spelen. Alleen je muis krijgt er spijt van. Het cijfer had hoger kunnen uitvallen, maar de serverproblemen zijn iets te hardnekkig om ze te scharen onder opstartproblemen.

Pluspunten Minpunten Cijfer
+ Verslavend - Alles staat of valt met items   8
+ Toegankelijk voor nieuw publiek    - Geen reden om dezelfde klasse te pakken 
+ Later lastig voor de ervaren gamers  - instabiele servers in Europa


Zie hier de FOK!games beoordelingsrichtlijnen.




Lees ook:

» 09/03 Betere co-op in Diablo III-patch6
» 21/02 Blizzard brengt Diablo III naar PlayStation24
» 20/01 'Geef mij de schuld voor Diablo III'14
» 18/01 Diablo III-producer Jay Wilson legt werk neer15


6821 views / 33 reacties
thumbnail
Genre RPG
Platform Apple Mac, PC
Developer/Publisher Blizzard/Activision Blizzard
Releasedatum 15 mei 2012
User-waardering    
Aantal stemmen    123
Reacties op dit bericht
33  van 33 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Geweldige game, die als eenmaal de serverproblemen zijn opgelost dus zeker wel minimaal een 9 verdient
WoW maakte me hooked aan het mmorpg genre.
Door Starcraft II waagde ik me na jaren weer aan het rts genre en niet zonder teleurstelling.
En nu ben ik sinds 15 mei verslaafd aan Diablo III.

Damn you Blizzard! (en ook voor die error 37 )
userIcon
Hieronder een aantal punten waarin ik D3 vind tegenvallen
- een runes meer,
- geen charms,
- veel minder variatie in gems,
- geen items meer kunnen socketen,
- tenenkrommende dialogen en verhaal.
- sommige omgevingen slaan nergens op zie: afgronden in een kathedraal.
- Waarom geen dag en nacht cyclus?
- muziek is erg saai geworden,
- online SP...

En toch zal ik het spel voorlopig nog wel even spelen al acht ik het replay gehalte stukken lager dan bijv, D2 of TQ
userIcon
Ik speel het ook en zit nu met 2 characters op inferno (wizard en demon hunter) en vind de balans ver te zoeken. DH is eigenlijk in alle opzichten beter dan Wizard: Hij heeft wel self-heal, hij kan beter kiten, damage is beter. Wizard heeft last van enorme cooldowns (16 sec op teleport), heeft geen enkele heal en bepaalde item-eigenschappen zoals critical hit en faster weapon speed doen eigenlijk niets behalve op de signature spells die op een na allemaal kut zijn, waardoor DPS later in Inferno ver achterblijft bij andere classes met zelfde gear.

Verder zijn de droprates van goede items echt enorm laag. De items die ik nodig heb, kosten al gauw 5mil of meer op de auction house, maar ik vind nauwelijks wat om te verkopen en heb nu nog steeds maar 600k. Ik vind het niet leuk om geld te moeten grinden om m'n spullen van de AH te kopen, iets dat blizzard wel verwacht. Ik wil zelf goede spullen verdienen in het spel. De spanning van het spelen is toch wel redelijk weg als je weet dat je toch bijna nooit wat leuks krijgt, en gewoon zo veel mogelijk gold moet verdienen om op de AH in te kunnen slaan.

Straks met de real money AH wordt het alleen maar erger vrees ik.

Ohja vanavond is de error van de week Error 1. Niemand kan meer inloggen blijkbaar.
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 00:14 schreef Unexist88 het volgende:
[..]

Blizzard fanboys, blind voor de faal van het bedrijf.. Ja ze maken leuke games, maar net zoals WoW wat ik een bagger game vond ( Ja dat vind ik echt, terwijl k wel liever hebber ben van MMORPG's ) Wordt je hier ook weer opgelicht.. WoW de expension waar je moest voor betalen, ( Aion bijv niet ) En nu de action house, en het falende servers..

Jup ik waag met niet zo snel aan hun games, en heb ik een hekel aan de Blizzard fanboys, die alles vergelijken met WoW bijvoorbeeld ..

Heb er wel aan gedacht deze game te halen btw, maar zo te zien wacht ik wel op Torchlight 2
Jij bent blind voor spelfouten die je maakt?

Ik snap overigens niet waarom je bij WoW opgelicht zou worden. Je vergeet dat WoW nog steeds meer dan 10 miljoen spelers heeft en Aion...minder dan een miljoen momenteel? Blijkbaar is WoW beter voor meer mensen dan Aion.

En wat betreft de Auction House (zowel gold als echt geld, en niet action house zoals jij het spelde), je HOEFT het niet te gebruiken, het is compleet OPTIONEEL. En niet iedereen heeft overigens last van de inlog-problemen, je doet blijken alsof dit wel het geval is (en andersom is dit ook niet zo, dat ga ik niet ontkennen).
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 01:35 schreef MisterLahey het volgende:
[..]


u praat poep meneer.
Maar wel onderbouwde poep, kan jij niet zeggen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 01:35 schreef MisterLahey het volgende:
[..]


u praat poep meneer.
man Notorious_Roy (Hoofdredacteur Games) 01-06-2012 @ 08:59 fotoboek homepage
userIcon
En hier kijkt men al 12 jaar naar uit... Ik heb meelij met pc-gamers. Eerst hun geliefde Duke die bagger was, en nu Diablo die de hype niet kan waarmaken.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hier kijkt men al 12 jaar naar uit... Ik heb meelij met pc-gamers. Eerst hun geliefde Duke die bagger was, en nu Diablo die de hype niet kan waarmaken.
En hoeveel games maken de hype wel echt waar?


Prima game alleen jammer van de server problemen.
userIcon
Geweldig spel en dan vooral het samen aankloten met vrienden/bekenden al houdt dat zelden in dat ik het spel enigszins serieus neem
userIcon
Er bestaat zelfs een 'wezenlijking' die je verdient als je twee karakters van dezelfde klasse op lvl 60 brengt. Beetje raar. Ik kan me enkel voorstellen dat iemand dit doet met één karakter op softcore en een ander op hardcore, anders is het gewoon tijdverspilling.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hier kijkt men al 12 jaar naar uit... Ik heb meelij met pc-gamers. Eerst hun geliefde Duke die bagger was, en nu Diablo die de hype niet kan waarmaken.
Roy
userIcon
Aan de ene kant een aardig spel. Aan de andere kant geen waardige opvolger van Diablo 2. Wat reviewer ook vergeet te vermelden is het snelle uitspelen op Inferno wat al snel generfd werd dat wel, maar nu is het zo dat je in 1 hit dood bent, kijk de filmpjes maar op youtube. Ook is hacken nu rampant en kan zelfs zonder keylogger, laat je niks wijsmaken door Blizzard door een authenticator te gebruiken, ook die mensen worden soms s'ochtends wakker met een gestript account. Ook hiervan zijn filmpjes op Youtube.

Al met al heeft Blizzard nog een hoop werk, en de server is bijna dagelijks offline. Iets wat ECHT niet kan als je mensen forceert te singleplayen online. Ook het sociale aspect, wat zo goed was in Diablo2, is door een auction beetje teniet gedaan en de vrees is dan ook dat als de Real Money Auction live gaat het er allemaal niet beter op gaat worden.

Verslavings factor is voor mij stukken minder, maar dat kan ook komen door de jaren gamen na Diablo 2 dat ik het allemaal wel een beetje gezien heb.
userIcon
Ik mis nog kritiek op het verhaal en de dialogen/monologen. Deed me denken aan het niveau wat behaald werd in Power rangers en Teenage mutant ninja turtles. Serieus. Niet ironisch bedoeld.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 00:14 schreef Unexist88 het volgende:
[..]


Blizzard fanboys, blind voor de faal van het bedrijf.. Ja ze maken leuke games, maar net zoals WoW wat ik een bagger game vond ( Ja dat vind ik echt, terwijl k wel liever hebber ben van MMORPG's ) Wordt je hier ook weer opgelicht.. WoW de expension waar je moest voor betalen, ( Aion bijv niet ) En nu de action house, en het falende servers..

Jup ik waag met niet zo snel aan hun games, en heb ik een hekel aan de Blizzard fanboys, die alles vergelijken met WoW bijvoorbeeld ..

Heb er wel aan gedacht deze game te halen btw, maar zo te zien wacht ik wel op Torchlight 2
En ik vind Torchlight bagger. Veel plezier hoor met het tweede deel
En ik een Blizzard fanboy? Misschien. Ik hou van goede en leuke games en daar vallen de games van Blizzard die ik in mijn vorige post opnoemde toevallig ook onder. Verder ben ik dan ook fanboy van Nintendo, Sony, Microsoft, Epic, EA, Konami, 2K, Rockstar en ik zal er nog wel een paar vergeten...

De auction house is optioneel. Je bent niet verplicht om er gebruik van te maken. Het enige waar ik je gelijk in kan geven is dat de servers dramatisch zijn.

Maar goed. Liever blind zijn voor een (server)faal van Blizzard en hun leuke games spelen, dan blind zijn door haat voor Blizzard en hun leuke games niet spelen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hier kijkt men al 12 jaar naar uit... Ik heb meelij met pc-gamers. Eerst hun geliefde Duke die bagger was, en nu Diablo die de hype niet kan waarmaken.
Dikke troll?
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 12:59 schreef Danielion het volgende:
Er bestaat zelfs een 'wezenlijking' die je verdient als je twee karakters van dezelfde klasse op lvl 60 brengt. Beetje raar. Ik kan me enkel voorstellen dat iemand dit doet met één karakter op softcore en een ander op hardcore, anders is het gewoon tijdverspilling.
Mwa, als je bossfights op hell/inferno even wilt oefenen op sc om hem vervolgens met je hc char te doen lijkt me niet zo vreemd.
userIcon
quote:
Het zelf bij elkaar sprokkelen van je build is bijna onmogelijk, want ook een tovenaar moet een goed wapen hebben om de spreuken effectief te laten zijn op nightmare en hoger/
Alles voor inferno act 2 heb je echt geen voor AH nodig
userIcon
quote:
Op zaterdag 2 juni 2012 @ 15:27 schreef Baszh het volgende:
[..]


Alles voor inferno act 2 heb je echt geen voor AH nodig
Tenzij je sneller wil zijn of als je minder wil sterven. Ik bedoel, je moet minstens je wapenschade up-to-date houden zonder constant vendor per vendor af te gaan. De stap van the Butcher naar Belial is de relatief grote stap op elke moeilijkheidsgraad.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 00:30 schreef Samael het volgende:
Hieronder een aantal punten waarin ik D3 vind tegenvallen
- een runes meer,
- geen charms,
- veel minder variatie in gems,
- geen items meer kunnen socketen,
- tenenkrommende dialogen en verhaal.
- sommige omgevingen slaan nergens op zie: afgronden in een kathedraal.
- Waarom geen dag en nacht cyclus?
- muziek is erg saai geworden,
- online SP...

En toch zal ik het spel voorlopig nog wel even spelen al acht ik het replay gehalte stukken lager dan bijv, D2 of TQ
Je kan toch gewoon items socketen?
userIcon
Dit game verdient minimaal een 9. Fok! Schaam je!

[ Bericht gewijzigd door Lord_StahlGewitter op maandag 4 juni 2012 @ 18:29 ]
quote:
Op maandag 4 juni 2012 @ 17:58 schreef Lord_StahlGewitter het volgende:
Dit game verdient minimaal een 9. Fok! Schaam je!
Nee, vind ik niet. Speel Blizzard games al heel lang maar ze zijn echt downhill gegaan sinds de fusion met activision. Vroeger was hun gedachtegang "it's done when it's done". Nu krijgen we games die half af zijn (pvp moet nog geimplementeerd worden) die enorme bugs hebben. Starcraft 2 is ook opgesplitst omdat ze hem niet af kregen. De CGI in SC2 is geschrapt voor ingame movies omdat ze het niet af kregen. Wow is middelmatig geworden. Nee Blizzard is niet goed bezig.

Warcraft 3 blijft nog de beste game die ze gemaakt hebben in mijn ogen en ze zijn nu vooral bezig met alles zoveel mogelijk voor het massapubliek te maken terwijl hun kracht juist lag in weloverwogen keuzes die de game ten goede kwamen en soms maakte dat de game heeeeel lastig. Wow vanilla was de bomb met het PVP systeem wat ze hadden (PVP ranks), helaas is het nu zo dat iedereen de dikste gear kan krijgen en de alle eindbazen heel makkelijk te zien krijgen.

Commercie wint het weer wat begrijpelijk is, maar ow zo jammer voor de kwaliteit van games. Vandaar dat ik een 9 te makkelijk gegeven vindt. Je moet niet alleen vergelijken met games van nu, maar ook van vroeger en op de graphics na zijn games van vroeger gewoon beter.
userIcon
quote:
Op maandag 4 juni 2012 @ 18:05 schreef WiXX het volgende:
[..]


Nee, vind ik niet. Speel Blizzard games al heel lang maar ze zijn echt downhill gegaan sinds de fusion met activision. Vroeger was hun gedachtegang "it's done when it's done". Nu krijgen we games die half af zijn (pvp moet nog geimplementeerd worden) die enorme bugs hebben. Starcraft 2 is ook opgesplitst omdat ze hem niet af kregen. De CGI in SC2 is geschrapt voor ingame movies omdat ze het niet af kregen. Wow is middelmatig geworden. Nee Blizzard is niet goed bezig.

Warcraft 3 blijft nog de beste game die ze gemaakt hebben in mijn ogen en ze zijn nu vooral bezig met alles zoveel mogelijk voor het massapubliek te maken terwijl hun kracht juist lag in weloverwogen keuzes die de game ten goede kwamen en soms maakte dat de game heeeeel lastig. Wow vanilla was de bomb met het PVP systeem wat ze hadden (PVP ranks), helaas is het nu zo dat iedereen de dikste gear kan krijgen en de alle eindbazen heel makkelijk te zien krijgen.

Commercie wint het weer wat begrijpelijk is, maar ow zo jammer voor de kwaliteit van games. Vandaar dat ik een 9 te makkelijk gegeven vindt. Je moet niet alleen vergelijken met games van nu, maar ook van vroeger en op de graphics na zijn games van vroeger gewoon beter.
Je moet niet vergeten dat Blizzard meerdere keren de stekker uit D3 eruit hadden gehaald. Vooral met dat akkefietje van Blizzard North en de game-directors.
quote:
Op maandag 4 juni 2012 @ 18:07 schreef Lord_StahlGewitter het volgende:
[..]


Je moet niet vergeten dat Blizzard meerdere keren de stekker uit D3 eruit hadden gehaald. Vooral met dat akkefietje van Blizzard North en de game-directors.
Maar vind jij dat dan een reden om de game hoger te beoordelen? Het toont eerder aan dat het een rotzooi is daar.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 00:14 schreef Unexist88 het volgende:
[..]


Blizzard fanboys, blind voor de faal van het bedrijf.. Ja ze maken leuke games, maar net zoals WoW wat ik een bagger game vond ( Ja dat vind ik echt, terwijl k wel liever hebber ben van MMORPG's ) Wordt je hier ook weer opgelicht.. WoW de expension waar je moest voor betalen, ( Aion bijv niet ) En nu de action house, en het falende servers..

Jup ik waag met niet zo snel aan hun games, en heb ik een hekel aan de Blizzard fanboys, die alles vergelijken met WoW bijvoorbeeld ..

Heb er wel aan gedacht deze game te halen btw, maar zo te zien wacht ik wel op Torchlight 2
Genoeg gezegd
userIcon
quote:
Op maandag 4 juni 2012 @ 08:55 schreef disturbedmind het volgende:
[..]


Je kan toch gewoon items socketen?
Ik bedoelde het toevoegen van socket slots
Zonet nightmare uitgespeeld. Nu eerst werk afmaken en daarna verder met hell
Dit spel had beter "Auction House : The Game" kunnen heten. Dat gedoe met characters, stats en gear is eigenlijk alleen maar bijzaak.
userIcon
quote:
Op maandag 4 juni 2012 @ 21:31 schreef WiXX het volgende:
[..]


Maar vind jij dat dan een reden om de game hoger te beoordelen? Het toont eerder aan dat het een rotzooi is daar.
Diablo 3 krijgt van mij een dikke 9.5
Gewoon omdat het de beste game van 2012 is.

De Reviewer van Fok is een verwijfde azijnzeiker die net weet waar de aanknop van zijn PC is. Natuurlijk zijn er serverproblemen met zoveel bezoekers.

[ Bericht gewijzigd door Lord_StahlGewitter op donderdag 7 juni 2012 @ 22:47 ]
userIcon
Ik moet zeggen dat ik hier ook heeeeeel erg naar uitgekeken heb, maar na de eerste week log ik heel weinig in. Telkens als ik super veel zin heb om te spelen en ik kan inloggen (want dat is ook wel vaak een probleem), dan heb ik het na 15 minuten wel gezien...

De items die droppen zijn altijd slecht... duurt aardig lang voordat er iets leuks dropt, het komt door de AH dat ik nu mee kan vechten op Hell (ja, daar ben ik nog maar), want als ik het van de drops moet hebben dan zat ik nog op 10K HP en 1,5K dmg.

Vind het jammer dat ik er zo snel op uitgekeken ben, misschien komt het omdat mijn vrienden WEL ver zijn en ik niet mee kan komen...

Neemt niet weg dat ik het wel een goed spel vind, het boeit me alleen niet al te lang.
userIcon
quote:
Op vrijdag 1 juni 2012 @ 00:14 schreef Unexist88 het volgende:
[..]


Blizzard fanboys, blind voor de faal van het bedrijf.. Ja ze maken leuke games, maar net zoals WoW wat ik een bagger game vond ( Ja dat vind ik echt, terwijl k wel liever hebber ben van MMORPG's ) Wordt je hier ook weer opgelicht.. WoW de expension waar je moest voor betalen, ( Aion bijv niet ) En nu de action house, en het falende servers..

Jup ik waag met niet zo snel aan hun games, en heb ik een hekel aan de Blizzard fanboys, die alles vergelijken met WoW bijvoorbeeld ..

Heb er wel aan gedacht deze game te halen btw, maar zo te zien wacht ik wel op Torchlight 2
Liever hebber schaf jij je maar een LOI cursus Nederlands aan
quote:
Op zondag 10 juni 2012 @ 14:57 schreef Xemneaut het volgende:


De items die droppen zijn altijd slecht... duurt aardig lang voordat er iets leuks dropt, het komt door de AH dat ik nu mee kan vechten op Hell (ja, daar ben ik nog maar), want als ik het van de drops moet hebben dan zat ik nog op 10K HP en 1,5K dmg.
Zit op Hell (ja, daar ben ik net nog maar) en m'n drops waren voldoende om meer dan het dubbele daarvan te halen. Misschien heb je pech gehad?
33  van 33 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 09/03 Betere co-op in Diablo III-patch6
» 21/02 Blizzard brengt Diablo III naar PlayStation24
» 20/01 'Geef mij de schuld voor Diablo III'14
» 18/01 Diablo III-producer Jay Wilson legt werk neer15


Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?