Assassin's Creed 2

Geschreven door J (SocialDisorder) op 01-12-2009 @ 00:00
print 



Twee jaar geleden zag Assassin\'s Creed het levenslicht, een goede game die geplaagd werd door allerlei onvolkomenheden, zoals de vervelende informatie-missies, afschuwelijke tearing en de inconsistente framerate. Met Assassin\'s Creed 2 ligt er dus een duidelijk doel voor Ubisoft: houd datgene wat Assassin\'s Creed tof maakte, maar verwijder alles wat voorkwam dat het een topgame werd.

Het verhaal van een bankierszoon
Assassin\'s Creed 2 gaat er vanuit dat je Assassin\'s Creed al gespeeld hebt. Je krijgt dan ook geen samenvatting over de gebeurtenissen tot nu toe, je pikt de draad direct op waar de vorige game gebleven was. Als je Assassin\'s Creed nog niet gespeeld hebt, is het verstandig om de verhaallijn van die game eerst op te zoeken, want dit tweede deel haakt daar ontzettend op in. Je zult het merendeel wel begrijpen, maar de subtiele details en het achterliggende complotverhaal gaan verloren als je het verhaal van het eerste deel niet kent. Ook in deze review gaan we ervan uit dat je het eerste deel gespeeld hebt, of in ieder geval het grove verhaal kent.

In Assassin\'s Creed 2 speel je uiteraard weer als Desmond Miles. Je wordt door een mede-Assassijn-afstammeling bevrijd uit je benarde positie en meegenomen naar een locatie waar haar bondgenoten een replica van de Animus hebben gebouwd. Het grootste verschil tussen de Animus uit deel één en deze uitvoering is dat deze Animus het zogenaamde \"Bleeding Effect\" bevordert. Dit houdt in dat hetgene wat Desmonds voorouder leert tijdens z\'n sessie, Desmond zelf ook leert. In plaats van terug te keren naar de vroege jaren van Altaïr, Desmonds voorouder ten tijde van de Derde Kruistochten, beleef je het leven van Ezio Auditore da Firenze, een bankierszoon. Nu zul je wellicht denken \"wat heeft het leven van een bankierszoon te maken met de Assassijnen?\" en ik zou je dat dolgraag vertellen, maar dat wordt duidelijk tijdens de game. Mocht je een flinke hint willen, dan verwijs ik je naar de Assassin\'s Creed: Lineage filmpjes, die draaien om de acties van Ezio\'s vader vlak voor de hoofdmoot van Assassin\'s Creed 2.

De rode draad is nog steeds het conflict tussen de Tempeliers en de Assassijnen. De ene groepering wil een nieuwe wereldorde creëren met behulp van artefacten die volgens de overlevering onderdelen zijn van het paradijs, de andere wil voorkomen dat dit gebeurt. Ondanks dat de games grofweg 300 jaar van elkaar verwijderd zijn, heeft Ubisoft de verbinding tussen de twee erg sterk weten te maken, niet in de laatste plaats door de naamgeving van de hoofdpersoon (Ezio is afgeleid van het Griekse Aetos, wat \"arend\" betekent, Altaïr betekent \"roofvogel\" in het Arabisch). Zo kun je Altaïrs harnas en zwaard krijgen, maar vind je ook diverse gecodeerde pagina\'s waar Altaïrs gedachtegangen op beschreven staan. Met behulp van een met de Auditores bevriend genie kun je deze pagina\'s decoderen en zo meer inzicht krijgen in wat er na Assassin\'s Creed gebeurd is. Altaïr bleek ook een begenadigd denker, want op sommige pagina\'s staan beschrijvingen voor nieuwe ontwerpen van wapens die het leven van een Assassijn wat eenvoudiger moeten maken. Deze schetsen en beschrijvingen zijn genoeg voor het genie om jou van nieuwe wapens te voorzien, wat de diversiteit van Assassin\'s Creed 2 ten goede komt.

Is de gameplay nog net zo soepel?
Maar een gebrek aan diversiteit aan wapens was niet het grote manco van de eerste game. De verplichte informatie-missies die je moest doen voordat je aan een verhaallijnmissie mocht beginnen zijn in deel twee compleet uit het raam gekieperd. Nou ja, niet helemaal. Ze zijn nu een essentieel onderdeel geworden van een verhaalmissie, maar niet altijd. Soms is een missie gewoon recht-toe-recht-aan: ga daarheen, vermoord die gozer, zorg dat je wegkomt. Dat is voornamelijk in het begin zo, maar naarmate je verder komt krijg je steeds meer missies die complexer worden. Zo kun je eropuit gestuurd worden om iemand te vermoorden, maar zie je dat je doelwit met allerlei belangrijk uitziende mensen praat. Je luistert het gesprek af en besluit het groepje te volgen zonder gezien te worden. Deze manier van missie-opbouw is vele malen realistischer dan de opzet van het eerste deel en zorgt ervoor dat je veel meer betrokken raakt bij het verhaal.

De bij-missies zijn er nog wel, maar zijn dit keer echt missies die je er bij doet. Ze voegen weinig tot niets toe aan het hoofdverhaal, maar leveren wel beloningen op. Zo kun je codex-pagina\'s verzamelen om extra gezondheid te verdienen, op jacht gaan naar schatkisten om geld te verzamelen, verborgen symbolen zoeken om de toekomst te ontrafelen, opdrachten voor burgers uitvoeren om geld te verdienen of torens beklimmen om delen van de stad in kaart te brengen. Dat geld heb je nodig om wapens en medicijnen te kopen of verschillende groepjes in te huren om je te helpen. Daarnaast zijn er door de verschillende steden heen tombes van Assassijnen. Deze tombes bieden een uitdaging in de vorm van een lineair pad dat je moet volgen om een zegel te bemachtigen. Dit lineaire pad kun je alleen voltooien als je al je free-runningkunde inzet en doen nog het meeste denken aan de klim-en-klauter-levels van Prince Of Persia: The Sands Of Time. Tot slot kun je ook nog veren verzamelen. Dit is de bij-missie met het minste nut voor de game en is eigenlijk alleen bedoeld voor de mensen met een verzamelwoede.


verder lezen:
1 2 3


Lees ook:

» 08/11 Borderlands17
» 27/10 Brütal Legend15
» 21/10 FIFA 1020
» 03/10 Game: World of Soccer Online5


delen | eKudos nujij

12382 views / 45 reacties
Reacties op dit bericht
45  van 45 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Deel 1 kon me niet echt boeien. Was wel mooi, maar niet echt uitdagend of afwisselend.

Deel 2 is volgens alle bronnen gewoon een heel stuk beter, maar voor mij persoonlijk geen must-have voor full-price. Ik koop hem vast wel een keertje, maar voorlopig heb ik die behoefte in ieder geval nog niet echt.

Beste impulsaankoop ooit op het gebied van games

Deze game weet me zoveel meer te boeien dan AC1, echt super gedaan door Ubisoft

89%, wat een onzin... waarom geen 90%, hoe kan je die 1% eraf verantwoorden?
userIcon
AC2 is zeker een top game geworden.
Ondanks de soms lage framerate, pop-ups en screentearing, blijft het een tof spe om te doenl.
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 00:57 schreef Athlon_2o0o:

89%, wat een onzin... waarom geen 90%, hoe kan je die 1% eraf verantwoorden?


Het eindcijfer wordt berekend door een bepaalde formule, die weer gebruik maakt van de deelcijfers. Dan kan er dus een 89% uitrollen
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 00:57 schreef Athlon_2o0o:

89%, wat een onzin... waarom geen 90%, hoe kan je die 1% eraf verantwoorden?


De formule voor de totaalscore is:
((gameplay*6)+(fun*3)+(levensduur*1)+(graphics*1.4)+(geluid*1)+(originaliteit*0.4)+(reviewerscore*5)/17.8)
userIcon
SD, als ik de tekst van je review lees zou ik verwachten dat het een 6.5 of een 7 is, je schrijft ook in de conclusie dat het gewoon geen topgame is. Maar het eindcijfer is een 9!? Wat is nou juist? Ik wilde de game eigenlijk gewoon blind gaan kopen, maar na het lezen van de tekst weet ik niet zo zeker of ik het wel moet doen?
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 07:27 schreef MrSubtle:

SD, als ik de tekst van je review lees zou ik verwachten dat het een 6.5 of een 7 is, je schrijft ook in de conclusie dat het gewoon geen topgame is. Maar het eindcijfer is een 9!? Wat is nou juist? Ik wilde de game eigenlijk gewoon blind gaan kopen, maar na het lezen van de tekst weet ik niet zo zeker of ik het wel moet doen?


een absolute topgame is in mijn ogen ook gewoon een 9+ en dat is AC2 net niet waard. De simpele combat drukt het cijfer wat dat betreft best naar beneden. Ook kleine details zoals de bevolking breken net die suspension of disbelief. Maar zoals ik ook schrijf, alles wat goed was aan AC1 is behouden gebleven, dus het rennen, klimmen en stealth-gedeelte zijn allemaal dik in orde. Aangezien dat toch de hoofdmoot van de game vormt, zeker met de tombes die volledig het klim- en renwerk gebruiken, kun je spreken van een ontzettend goede game.
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 07:27 schreef MrSubtle:

SD, als ik de tekst van je review lees zou ik verwachten dat het een 6.5 of een 7 is, je schrijft ook in de conclusie dat het gewoon geen topgame is. Maar het eindcijfer is een 9!? Wat is nou juist? Ik wilde de game eigenlijk gewoon blind gaan kopen, maar na het lezen van de tekst weet ik niet zo zeker of ik het wel moet doen?


Vertrouw op de score, game is gewoon echt heel gaaf. Gedurende de eerste tien uur heb ik me werkelijk geen moment verveeld, het is echt een lopend verhaal geworden met continu weer nieuwe toffe momenten. De combat maakt het geheel wat minder, maar verder is het gewoon echt een enorm gave beleving.
userIcon
Ik ben echt aan het genieten van deze game, ik heb er lang naar uit gekeken en het is precies waar ik op gehoopt heb.
De story vind ik echt veel beter, je zit veel meer in het verhaal dan deel 1, ook de karakters die rond lopen in de stad zorgen voor veel meer diversiteit dan deel 1, tot nu toe vind ik het zeker niet eentonig.
Ik vind het vechten juist heel tof in tegenstelling tot veel andere hier, je weet dat je het toch wel gaat redden, maar het is de kunst om het soepel en vet eruit te laten zien, en volgens mij is dat toch de bedoeling van de makers, zeker als je in het begin veel fouten maakt tijdens het vechten, is het in tegenstelling tot deel 1, iets moeilijker omdat je energie sneller weg is en niet vanzelf aanvult.
Het cijfer voor deze game vind ik erg persoonsgebonden, deze game vind je heel vet of totaal niet.
Eigenljijk is deze game gewoon de shit jammer dat ie relatief kort duurt... had hem naar mijn gevoel zo uitgespeeld
userIcon
Ben het er redelijk mee eens.

Ik zelf vond het vechten wel boeiend.
De kunst van het vloeiend zonder echte onderbreking switchen tussen een gast neersabbelen met je zwaard, de gast achter je van een extra luchtweg voorzien met je mes, de brute rechts van je met zijn eigen bijl neer te klieven, de rest met een rookbom te dazen om ze op je gemak te degraderen tot spelden kussen met je dual wrist blades en de archer op afstand te verblijden met een kogel lager op snelheid. En dat alles onder een minuut voor elkaar krijgen, mja vonk best bevredigend,

That said batman heeft ons wel verwend wat vechtsystemen betreft ben ik bang.

Ik zou de game ook gewoon een ronde 9 geven, het is echt wel een topgame die het verdient, en met 20 uur (zelf 23 uur over gedaan) aan constante game play, plus weet ik veel hoelang je nog bezig bent als je altair's armor en alle beeldjes etc wilt hebben, kunnen andere games nog wat van leren.

Ik vond het iig erg jammer toen het voorbij was, in tegenstelling tot deel 1 die ik met pijn en moeite tot de helft heb gespeeld.

Leuk geschreven revie

De game heb ik al 2 weken thuis. Maar heb jammer genoeg nog niet veel tijd gehad om het te spelen.
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld moet ik zeggen, wat een magnefiek verhaal heeft dit..
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 08:37 schreef Morthill:

[...]

Vertrouw op de score, game is gewoon echt heel gaaf. Gedurende de eerste tien uur heb ik me werkelijk geen moment verveeld, het is echt een lopend verhaal geworden met continu weer nieuwe toffe momenten. De combat maakt het geheel wat minder, maar verder is het gewoon echt een enorm gave beleving.


Okay dan ga ik 'm kopen. De review zet best wel een negatieve toon vind ik, erg veel nadelen en issues, en maar weinig wat 'm zo goed maakt... daarom dat ik de 9 totaal niet kan herkennen na het lezen van de tekst. Maar ik begrijp hieruit dat de tekst meer "zeuren" over de details is maar dat het overgrote deel van de game gewoon heel tof is dan dus?
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 09:50 schreef MrSubtle:

[...]

Okay dan ga ik 'm kopen. De review zet best wel een negatieve toon vind ik, erg veel nadelen en issues, en maar weinig wat 'm zo goed maakt... daarom dat ik de 9 totaal niet kan herkennen na het lezen van de tekst. Maar ik begrijp hieruit dat de tekst meer "zeuren" over de details is maar dat het overgrote deel van de game gewoon heel tof is dan dus?


Si
Vind de review inderdaad ook wat somber geschreven, het is echt een geweldig spel. De combat is misschien niet je van het maar het is nu ook veel toffer om echt ongezien gastjes te killen. Heerlijk om aan de rand van een gebouw te wachten tot een wachter langs loopt en hem naar beneden te donderen.

Of om de wachter in de hooiberg te trekken en zn strot door te snijden. Ik denk dat de nadruk veel meer ligt op stealth nu.

Ik vind het notority systeem ook zoveel leuker, niet meer constant met argus ogen aangekeken worden door guards is echt fijn dat vond ik nog het meest vervelend aan AC1. Te paard kon je niet eens rennen NEEE dan was je meteen verdacht. Dat soort dingen heb je nu niet meer als je jezelf minder berucht maakt. Ook leuk vind ik de afleiding die je kan inhuren, een stelletje hoeren als dekmantel gebruiken of een paar dieven inhuren om de wachters te treiteren. Het is echt leuk gedaan.

En ik ben afgelopen zomer nog in Firenze geweest en dan is het echt vet om bovenop de Duomo te zitten aangezien ik daar zelf afgelopen zomer ook heb gestaan.

Echt een leuke game geworden.

userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 09:50 schreef MrSubtle:

[...]

Okay dan ga ik 'm kopen. De review zet best wel een negatieve toon vind ik, erg veel nadelen en issues, en maar weinig wat 'm zo goed maakt... daarom dat ik de 9 totaal niet kan herkennen na het lezen van de tekst. Maar ik begrijp hieruit dat de tekst meer "zeuren" over de details is maar dat het overgrote deel van de game gewoon heel tof is dan dus?


Ik zie in dat de positieve punten inderdaad te weinig aandacht hebben gekregen in de review, ik ga er in het vervolg beter op letten. De game is gewoon dikke awesomesauce met extra awesomecherry on top.
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 10:07 schreef SocialDisorder:

[...]

Ik zie in dat de positieve punten inderdaad te weinig aandacht hebben gekregen in de review, ik ga er in het vervolg beter op letten. De game is gewoon dikke awesomesauce met extra awesomecherry on top.


Nou ja, ik kon het wel verklaren (maar wilde het wel zeker weten voor ik 'm koop), namelijk doordat je de review denk ik heel erg hebt geschreven met AC1 in je achterhoofd. Die was al gewoon goed qua gameplay, graphics, etc, en dan ben je snel geneigd die goede zaken allemaal niet meer te noemen... terwijl dat eigenlijk niet fair is, want ook deze game is minstens weer zo goed. Ik ben in ieder geval inmiddels overtuigd
userIcon
Heerlijke game
userIcon
I wil deze op zich wel gaan kopen maar ik heb van AC1 alleen de eerste missie volledig uitgespeeld. Ik vond AC1 te eentonig zoals de meesten van ons. Maar goed, mis ik dan heel veel dingen (naast de verhaallijn, wat al in de review staat) of kan ik er gewoon in een keer in AC2 stappen zonder problemen?
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 12:01 schreef DeX090:

I wil deze op zich wel gaan kopen maar ik heb van AC1 alleen de eerste missie volledig uitgespeeld. Ik vond AC1 te eentonig zoals de meesten van ons. Maar goed, mis ik dan heel veel dingen (naast de verhaallijn, wat al in de review staat) of kan ik er gewoon in een keer in AC2 stappen zonder problemen?


op zich kun je er gewoon instappen, maar je mist dan best veel van het achtergrondverhaal. Op internet staan vast genoeg filmpjes om je op de hoogte te brengen van het verhaal van AC1.
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 12:08 schreef SocialDisorder:

[...]

op zich kun je er gewoon instappen, maar je mist dan best veel van het achtergrondverhaal. Op internet staan vast genoeg filmpjes om je op de hoogte te brengen van het verhaal van AC1.


Ok, maar afgezien van het verhaal is het dus niet zo dat je compleet in het diepe geflikkerd wordt, en het zelf maar moet uitzoeken?
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 12:10 schreef DeX090:

[...]

Ok, maar afgezien van het verhaal is het dus niet zo dat je compleet in het diepe geflikkerd wordt, en het zelf maar moet uitzoeken?


Afgezien van het verhaal niet meer of minder dan welke andere game.
userIcon
Nette review SocialDisorder, vergeleken met veel andere reviews zeer goed geschreven. Heb de game zelf nog maar kort kunnen* spelen, voor een uitgebreide test zal ik toch tot maart moeten wachten.
userIcon
AC1 heb ik gespeeld maar na de zoveelste paardrijles van stad naar dorp had ik dat wel gezien.. De graphics waren om te smullen (afgezien van wat vervelende schoonheidsfoutjes) en de veelvuldig aangehaalde repititieve gameplay was ook niet echt je-van-het.
AC2 doet het dan duidelijk een stuk beter. Goed gėintegreerde side-missions die ook echt iets toevoegen aan het verhaal. De leercurve van Ezio is goed verwerkt in het verhaal (skills krijg je niet zomaar, die moet je aanleren..)
IMO hebben de graphics ietwat ingeboet qua perfectie, maar dat is geen storende factor, meer een kwestie van persoonlijke smaak. Ik ben begonnen met spelen en voordat ik er erg in had was ik 6 uur verder. (niet handig op een doordeweekse avond).. Het verhaal zuigt je op in het avontuur en je wilt verder blijven rennen, springen, vechten en zoeken om het volgende stuk in de grote puzzel te vinden..
89 maar? Volgens mij had AC 1 hier hoger, en vergeleken met 1 is deze stukken beter
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 16:45 schreef Stanleytjah:

89 maar? Volgens mij had AC 1 hier hoger, en vergeleken met 1 is deze stukken beter


kudos voor deze fail. Je hebt niet eens de moeite genomen om het uit te zoeken voor je onzin ging uitkramen.

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=25020

userIcon
Is dit overigens een game die je langer moet spelen om te gaan waarderen? De presentatie die ik bij Ubisoft kreeg was cool, maar de tien minuten die ik heb mogen spelen op FirstLook waren echt dodelijk saai.
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 17:35 schreef Nebo:

Is dit overigens een game die je langer moet spelen om te gaan waarderen? De presentatie die ik bij Ubisoft kreeg was cool, maar de tien minuten die ik heb mogen spelen op FirstLook waren echt dodelijk saai.


In het begin had ik een apart probleem, had namelijk uncharted 2, 3 dagen ervoor uitgespeeld, en ik miste zwaar de vloeiendheid van drake. (serio die beweegt vloeiender dan eizo), derhalve veel frustrerende deaths.

Spel begint een beetje traag, maar voor je het weet zit je 5 uur verder..

userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 16:45 schreef Stanleytjah:

89 maar? Volgens mij had AC 1 hier hoger, en vergeleken met 1 is deze stukken beter


Met recht een 'beginner' zullen we maar zeggen!

OT nu:
Ik vind het een goede review, heel anders dan de juich stemming die sommige review sites neerplanten met 100% scores (geven ze ook wel eens minder?).

De review op Gametrailers is ook zeer evenwichtig, en kwam uiteindelijk op een 9,2 uit. Wat dat betreft ontlopen die twee scores elkaar dus niet veel. Voor mij reden genoeg om dit spel te gaan halen!

userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 17:00 schreef Morthill:

[...]

kudos voor deze fail. Je hebt niet eens de moeite genomen om het uit te zoeken voor je onzin ging uitkramen.

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=25020


Dubbel fail, hij geeft zelf een lager cijfer dan de review
quote
Op 01-12-2009 @ 17:00 schreef Morthill:

[...]

kudos voor deze fail. Je hebt niet eens de moeite genomen om het uit te zoeken voor je onzin ging uitkramen.

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=25020


Klopt, denk je dat ik zin heb om dat te doorzoeken?

@Kasper, beginner omdat ik hier niet vaak post, maar hang hier al lang rond! Mn account heb ik ook niet echt lang

userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 18:47 schreef Stanleytjah:
@Kasper, beginner omdat ik hier niet vaak post, maar hang hier al lang rond! Mn account heb ik ook niet echt lang

Boefje! Een beetje rondhangen op Fok zonder jouw wijze woorden met ons te delen!
userIcon
Super spel heb hem helemaal uitgespeeld inclusief alle items gevonden. Lang geleden dat ik collection achievements de moeite waard vond om te doen.
Meesterlijk spel, er zijn niet veel console games waar ik mn PC voor uit zet, maar de sfeer is subliem!
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 18:47 schreef Stanleytjah:

[...]

Klopt, denk je dat ik zin heb om dat te doorzoeken?


Ik verwacht dat men niet gaat klagen als ze niet bereid zijn om hun klacht te staven met waarheden Als je geen zin hebt om het uit te zoeken moet je ook geen dingen roepen
userIcon
Top game... Alles wat 1 niet was
userIcon
quote
Op 01-12-2009 @ 00:57 schreef Athlon_2o0o:

89%, wat een onzin... waarom geen 90%, hoe kan je die 1% eraf verantwoorden?


Ik geloof ook weinig van dat soort ratings. Meestal spiek ik gewoon bij gamerankings en metacritics naar het gemiddelde cijfer, als dat boven de 85% zit dan zit het wel snor.
userIcon
quote
Op 03-12-2009 @ 16:49 schreef slashdotter3:

[...]

Ik geloof ook weinig van dat soort ratings. Meestal spiek ik gewoon bij gamerankings en metacritics naar het gemiddelde cijfer, als dat boven de 85% zit dan zit het wel snor.


Je zou ook kunnen lezen waar die 89% vandaan komt gewogen gemiddelde
userIcon
Ik speel dit soort spellen altijd in de eerste plaats omdat er een goed verhaal in zit. Ook al is de gameplay iets minder, je kan mij altijd gek krijgen met een goed verhaal. Daarom vielen de herhalingen in AC1 mij ook niet echt op en heb ik me er ook nooit echt aan gestoord (zelfs niet toen ik er de 2e keer doorheen speelde). Ik ben op het moment bezig de laatste 2 achievements te halen voor AC1 en ben van plan het zelfde te doen met AC2 (alle achievements).

Tot dusver ben ik sterk onder de indruk van AC2. De manier waarop het verhaal verteld wordt is enorm anders dan in deel 1 en de toevoeging van geld in het spel is een welkome verandering. Wat mij betreft gaat het bij dit soort spellen om de hele ervaring, inclusief het verhaal en de manier waarop dat wordt verteld en voor het totaal plaatje scoort AC2 bij mij een dikke 10, ik ben tot nu toe gewoon geen min puntjes tegen gekomen. Absolute aanrader.

Kankerspel
45  van 45 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01/12 Assassin's Creed 245
» 08/11 Borderlands17
» 27/10 Brütal Legend15
» 21/10 FIFA 1020


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden