Halo 3

Geschreven door Jasper (Fliepke) op 05-10-2007 @ 09:26
print 
Halo 3 is waar het gevecht van de Master Chief eindigt. Hij gaat de wereld en uiteraard het universum redden met zijn gebruikelijke one-liners en een hele hoop munitie. Als gamer zul je weer het trucje moeten herhalen uit Halo 1 en 2 en als je deze games niks vond dan kun je hier ophouden met lezen. Halo 3 is een betere Halo 2 en daar houdt het mee op.

Finish the fight is een veel gehoorde kreet in de marketingcampagne rondom Halo 3. Het schijnt ook dat dat precies is wat je aan het doen bent in het single-player gedeelte. Het verhaal wordt echter vertelt op een manier waar \"Fear and Loathing in Las Vegas\" nog een puntje aan kan zuigen. Het begint al met het feit dat Halo 3 niet aansluit op Halo 2, maar dat je een strip moet lezen, die de gebeurtenissen tussen 2 en 3 vertelt, genaamd \"Halo: Uprising\". Bungie blikt ook niet even terug op wat er allemaal gebeurd is, dus daar flikker je dan vers uit de ruimte en het spel kan beginnen. De aarde krijgt namelijk een aanval te verduren van de Covenant onder leiding van the Prophet of Truth en alleen jij kunt de aarde redden. Alleen opent deze profeet een portaal naar de Ark en jij gaat daarachteraan om hem te stoppen om iets met die Ark te doen en ook de Flood doet gezellig mee, want ze zijn inmiddels in het bezit van hun eigen ruimteschip dat eerst in handen was van de Covenant. Verdere details zal ik jullie besparen, maar het lijkt werkelijk nergens op en de manier waarop het verteld wordt zou Uwe Boll zich zelfs nog voor schamen. Heb je Halo 1 en 2 niet gespeeld dan hoef je helemaal niet na te denken over het verhaal, want dan snap je er zeker niks van.

Het maakt de single-player ervaring van Halo 3 er echter niet slechter op. Het is en blijft een mengeling tussen Serious Sam en Starship troopers en wie geeft er dan eigenlijk echt wat om het verhaal? Het gaat immers om de gevechten die je moet leveren ter land, ter lucht en ter endeldarm. De gevechten volgen elkaar in razend tempo op en ieder gevecht dat je levert is een echte uitdaging door een goede A.I. en slimme plaatsing van de vijanden door de levels heen. Vooral de brutes die op je af komen rennen met een gigantische hamer zullen je meerdere keren een \"ooooohhh fuck!\"-gevoel geven.

Gedeelde Smart
Gelukkig hoef je deze \"ooooohhh fuck\"\'s niet alleen te beleven en kun je ook je vrienden vragen om mee te spelen. Halo 3 heeft namelijk de mogelijkheid om samen met drie van je vrienden door het verhaal heen te worstelen. Je hoeft je ook niet druk te maken over een opgeruimde kamer, want het kan natuurlijk ook allemaal via Xbox Live. Het werkt allemaal naadloos en op de hoogste moeilijkgraad (legendary) zul je ook echt goed moeten communiceren met je teamgenoten om je door de levels heen te werken. Je zult echter merken dat je enorm veel zult sterven, maar Bungie heeft hier enorm puik werk afgeleverd door ervoor te zorgen dat je je hieraan niet gaat irriteren. Het leuke is namelijk dat je bij iedere poging om tot het volgende checkpoint te komen een klein beetje verder komt, omdat je steeds een beetje beter weet welke tactiek je moet toepassen om de groep van vijanden te verslaan die je in de weg staat. Tel hierbij op dat je met je teamgenoten ook nog snelle afspraken kunt maken over wie welke vijanden aanpakt en je voelt je al snel een held bij ieder gehaald checkpoint!


verder lezen:
1 2 3


Lees ook:

» 05/10 Game: Halo 355
» 14/07 Game: Carcassonne (arcade)6
» 05/04 Game: Chili Con Carnage4
» 22/03 Game: Dungeon Siege: Throne of Agony0


delen | eKudos nujij

17746 views / 55 reacties
Genre FPS
Platform Xbox 360
Developer/Publisher Bungie/Microsoft
Releasedatum 26-09-2007
User-waardering    
Aantal stemmen    2
Reacties op dit bericht
50  van 55 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote
We kunnen dan ook opgelucht ademhalen, want uit het eindfilmpje (als je hem tenminste uitspeelt op legendary) kom je een dikke, vette hint tegen naar Halo 4.

Dit meen je niet...
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 09:44 schreef Tripleforce:

[...]

Dit meen je niet...


Waarom zou je een goede serie niet continueren?
userIcon
quote
- Het verhaal zuigt stierenballen

Ik had eerst de bonus dvd gekeken van de halo legendary edition met het Halo 1 en 2 verhaal . Daarom had geen problemen met het verhaal in deeltje drie.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 09:46 schreef Fliepke:

[...]

Waarom zou je een goede serie niet continueren?


Halo is niet meer dan een van de vele FP-shooterserie met niet meer dan een middelmatige verhaallijn waarvan die 'masterchief' niet meer dan een rip-off van de Doom-personage is.

Meer delen vind ik IMO niet nodig want beter dan dit zal het toch niet worden...en M$ al genoeg aan verdiend heeft (tot nu toe al meer dan $300.000.000,-. in de eerste week. 300 miljoen

Knap gedaan M$!


[ Bericht gewijzigd door Fliepke op vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:06 ]

userIcon
300 miljoen is aan winkelverkopen. Dat is niet 300 miljoen in de portemonnee van Microsoft. Je mag er hoogstens vanuit gaan dat men 25% hiervan krijgt. Trek daar nog eens 20 miljoen vanaf voor development en dan de marketingkosten en je zult zien dat MS hier waarschijnlijk nog geen cent op verdiend heeft.

Vervolgens komen we op het punt van middelmatige shooter. Het is verhaal staat Halo niet om bekend, dat weet iedereen. Het is voor de rest gewoon een erg goede shooter en er is niemand die Halo 3 leuk vindt die geen Halo 4 zou willen spelen. Redenen genoeg om verder te gaan

userIcon
Leuke game tot nu toe
Moet alleen co-oppen met mensen met betere routers
userIcon
Goeie review: niet zo'n overhyped stuk als bij vele andere review site Goed werk fok.

userIcon
Het is de eerste halo die ik speel maar ik vind het een tof spel. Verhaal is natuurlijk flinterdun maar het speelt lekker weg en ook online is het erg leuk om te doen
Sorry maar deze review vind ik maar magertjes hoor.

Vooral de opmerking:
"We komen uiteindelijk toch terecht bij een ander zwak punt van Halo 3 en dat zijn toch wel de graphics. Halo 3 ziet eruit als een opgepoetste Halo 2 en daarmee wint het absoluut geen schoonheidsprijs. Het is allemaal wat simpeltjes en steriel."

Dit sluit totaal niet aan bij mijn ervaring met het spel. Het ziet er allemaal zeker niet simpeltjes uit, de omgevingen zijn zeer gevarieerd en vooral ook mooier ivm oudere halo versies. Zie reviews van GameSpy en Gamespot (onder andere) en lees ook daar dat het spel grafisch een metamorfose heeft ondergaan!

Op twee punten schelen we van mening:
- Het verhaal. Het verhaal is wel degelijk goed, ik weet niet wat jullie in een verhaal zoeken, maar het halo-universum is ook al in diverse boeken beschreven.
- De graphics. Alleen al de stap van normaal naar HD is al groot, het spel draait op een hogere resolutie en dat ziet er vet uit. Daarnaast zijn de textures en de schaduwen duidelijk beter en zijn de omgevingen fantastisch mooi. De achtergronden, zoals de kliffen, de stranden en de steden zijn ook adembenemend mooi. Kleine toevoeginkjes zoals die heat-seaker op de sniper kan ik ook wel van genieten. Ik ben het wel met je eens dat een game zoals GOW of Bioshock er beter uit ziet, maar om de graphics nu opgepoetst te noemen gaat me wat te ver.
userIcon
ik vind het een erg tof spel Cijfer klopt zeker wel, alhoewel het spel zo uitgebreid is dat ik me er voorlopig nog wel mee zal vermaken

De graphics zijn inderdaad niet heel mooi, maar als je de schaal/AI/functies bekijkt dan vult het elkaar wmb prima aan. Topgame

userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:00 schreef sbronsge:

Sorry maar deze review vind ik maar magertjes hoor.

Vooral de opmerking:
"We komen uiteindelijk toch terecht bij een ander zwak punt van Halo 3 en dat zijn toch wel de graphics. Halo 3 ziet eruit als een opgepoetste Halo 2 en daarmee wint het absoluut geen schoonheidsprijs. Het is allemaal wat simpeltjes en steriel."

Dit sluit totaal niet aan bij mijn ervaring met het spel. Het ziet er allemaal zeker niet simpeltjes uit, de omgevingen zijn zeer gevarieerd en vooral ook mooier ivm oudere halo versies. Zie reviews van GameSpy en Gamespot (onder andere) en lees ook daar dat het spel grafisch een metamorfose heeft ondergaan!


Het is beter dan Halo 2, natuurlijk. Vergeet echter niet dat we een generatie verder zijn en dat Halo 2 3 (!) jaar geleden uitkwam. De voortgang is in mijn ogen echt te klein, vooral als je het naast andere next-gen games legt.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 10:11 schreef Retuobak:

Leuke game tot nu toe
Moet alleen co-oppen met mensen met betere routers


Misschien heb ik over een week mn 360 terug
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:00 schreef Muaddib10191:

Op twee punten schelen we van mening:
- Het verhaal. Het verhaal is wel degelijk goed, ik weet niet wat jullie in een verhaal zoeken, maar het halo-universum is ook al in diverse boeken beschreven.


Ik review hier niet de boeken, niet het universum, niet alle randverhalen. Ik review hier het verhaal zoals dat vertelt wordt in Halo 3 zelf en dat is gewoon pet.
userIcon
Dat de counter doortelt als de game toch al veto heeft is wel jammer idd...
Verhaal kon ook beter en die 4:3 in splitscreen is wat jammer.

Multi is super, en met de quickest connection pak je in de avonden toch wel erg snel een game op goed niveau

Prima review

userIcon
Je koopt Halo 3 ook niet voor het verhaal.

Online
!!

userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:25 schreef Noorseviking:
Je koopt Halo 3 ook niet voor het verhaal.

Ze creeren een heel universum, vele boeken, veel achtergronden. En dan maken ze de daadwerkelijke game met een half slap verhaaltje waar niemand wat aan heeft.

Dat is op zich zonde. Dan zouden ze de boeken en rest ook gewoon achterwegen kunnen houden. Dan zou hij toch ook hetzelfde kunnen verkopen. Halo is net als porno. Je speelt het toch niet om het verhaal.

userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:05 schreef GokuSFE:

[...]

Misschien heb ik over een week mn 360 terug


Dan co-oppen we zeker ff
quote
We kunnen dan ook opgelucht ademhalen, want uit het eindfilmpje (als je hem tenminste uitspeelt op legendary) kom je een dikke, vette hint tegen naar Halo 4.

http://img229.imageshack.us/img229/1781/maschietruidvr7.jpg

Jupz, dikke spoiler Halo 4 == Duke Nukem Forever

quote
Op 05-10-2007 @ 10:11 schreef Retuobak:

Leuke game tot nu toe
Moet alleen co-oppen met mensen met betere routers


Mijn router is wel ok denk ik, me xbox is via een router en vervolgens via een switch aangesloten en het loopt echt als een treintje. Downloaden met zeer dikke snelheden en ik heb nooit lag gehad. Op 1 keer na maar toen speelde ik met japanners
userIcon
Een hint naar halo 4 wat een grap Speel het spel is goed voor je oordeelt als je namelijk de credits afkijkt zie je dat masterchief nog leeft maar niks wijst op een nieuw deel

Plus het verhaal zuigt stierenballen ? dat is misschien jou mening maar volgens mij moet je met een review onpartijdig naar een spel kijke en niet als een hersenloze door het spel heen gaan en zoveel mogelijk knallen en het verhaal niet volgen en dan zeggen dat het zuigt, heb je halo 1 en 2 wel gespeelt

En dat het niet zo mooi is valt ook wel mee, want als je in Theater Third person naar alles gaat kijken ziet het er veel beter uit als first person.
Kijk bijv. GoW die is third person dus logisch dat dat er veeeel mooier uitziet.

Plus Halo is geen spel waar je moet oordelen over de graphics want de gameplay maakt alles weer helemaal goed

Zo dat is eruit

[ Bericht gewijzigd door FearlessNo0bNL op vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:59 ]

quote
Op 05-10-2007 @ 12:15 schreef urk_forever:

[...]

http://img229.imageshack.us/img229/1781/maschietruidvr7.jpg

Jupz, dikke spoiler Halo 4 == Duke Nukem Forever


whahah super !
Goede review, zelf vind ik dat het spel wat meer waard is. Dit omdat het een goede afsluiter is met een goede campaign. Waar je deze ook met 4 spelers kan spelen voegt dat heel veel toe, niet alleen per xbox live maar ook per system link.

Met 4 vrienden halo 3 spelen bij iemand thuis op 2 tv's is gewoon dikke fun !. En online tja das gewoon ownage, ook dat je xperience krijgt voor gewonnen potjes ( ( ala cod 4 / battlefield ) . En in de levels liggen ook nog hidden items etc.

De graphix zijn erg goed, het is een goede frame rate en houdt er rekening mee dat er ontzettend veel gebeurd en dat de gebieden ook erg groot zijn. Niet zoals Gears of war wat weliswaar betere grahix heeft maar veel kleinere gebieden.

Het verhaal vind ik redelijk, het is lekker cinematisch, niet te ingewikkeld maar ook niet te simpel en degene die meer verhaal willen kunnen de boeken desnoods nog lezen. Die schijnen heel goed aan te sluiten op het spel

userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 12:53 schreef FearlessNo0bNL:
Een hint naar halo 4 wat een grap Speel het spel is goed voor je oordeelt als je namelijk de credits afkijkt zie je dat masterchief nog leeft maar niks wijst op een nieuw deel

Wanneer je de afsluiting van een trilogie in deze mate open laat, en zelfs hint naar een nieuwe verhaallijn/vijand dan is het zeer zeker wel een hint naar een nieuwe game in het universum.
quote
Plus het verhaal zuigt stierenballen ? dat is misschien jou mening maar volgens mij moet je met een review onpartijdig naar een spel kijke en niet als een hersenloze door het spel heen gaan en zoveel mogelijk knallen en het verhaal niet volgen en dan zeggen dat het zuigt, heb je halo 1 en 2 wel gespeelt

Ik weet niet welk verhaal jij hebt gevolgd, maar dat in Halo 3 is behoorlijk pet hoor. Net als in Halo 1 en 2. Het is een mooi excuus om lekker veel overhoop te knallen, maar meer dan dat is het zeker niet. En een review is altijd een mening, objectief kun je namelijk niet oordelen over een game.
quote
En dat het niet zo mooi is valt ook wel mee, want als je in Theater Third person naar alles gaat kijken ziet het er veel beter uit als first person.
Kijk bijv. GoW die is third person dus logisch dat dat er veeeel mooier uitziet.

Het perspectief heeft natuurlijk geen flikker te maken met hoe mooi iets is. Dat Halo 3 mooier is in theater mode is om een andere reden logisch. Namelijk dat men het mooier heeft gemaakt, net als photo mode in een willekeurige racer. Men hoeft niks te doen aan AI of razendsnel onverwachte dingen in te laden.
quote
Plus Halo is geen spel waar je moet oordelen over de graphics want de gameplay maakt alles weer helemaal goed

Wat een onzin, dat de gameplay goed is maakt nog niet dat de graphics onbelangrijk zijn. Graphics boeien altijd.
userIcon
Vergeleken met andere games uit het FPS genre heeft Halo (3) weldegelijk een goed (verteld) verhaal. Veel beter dan bijvoorbeeld Gears of War, HL2 (welk verhaal eigenlijk? ik ben in slaap gevallen na het "geweldige" racen door de monotome riolen ) of Chronicles of Riddick....laat staan typische PC-FPS troep zoals Quake 4, UT en Doom3.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 13:07 schreef Retuobak:

[...]

Wanneer je de afsluiting van een trilogie in deze mate open laat, en zelfs hint naar een nieuwe verhaallijn/vijand dan is het zeer zeker wel een hint naar een nieuwe game in het universum.[...]

Ik weet niet welk verhaal jij hebt gevolgd, maar dat in Halo 3 is behoorlijk pet hoor. Net als in Halo 1 en 2. Het is een mooi excuus om lekker veel overhoop te knallen, maar meer dan dat is het zeker niet. En een review is altijd een mening, objectief kun je namelijk niet oordelen over een game.[...]

Het perspectief heeft natuurlijk geen flikker te maken met hoe mooi iets is. Dat Halo 3 mooier is in theater mode is om een andere reden logisch. Namelijk dat men het mooier heeft gemaakt, net als photo mode in een willekeurige racer. Men hoeft niks te doen aan AI of razendsnel onverwachte dingen in te laden. [...]

Wat een onzin, dat de gameplay goed is maakt nog niet dat de graphics onbelangrijk zijn. Graphics boeien altijd.


Ik zei niet dat er geen nieuwe game komt, er komt alleen geen halo 4

Ik vond het verhaal goed genoeg om het spel paar keer uit te spelen, uiteindelijk gaat het toch om de Multiplayer

Kweenie hoe het met jou zit maar als je iets afspeelt in theater ( first person ) ziet het er precies t zelfde uit als dat je het spel speelt, maar als je met die camera om die mannetjes heen gaat vliegen en inzoomt zie je dat het er echt wel goed uitziet hoor ( maar zoals ik al zei boeie me die graphics geen reet )

Ik ben gewoon retro gamer al was het 2d en was de gameplay top zou t me nog geen reet uitmaken en ook zou ik geen hoger cijfer geven al was het 10 x zo mooi als gears of war

userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 13:31 schreef GertJanPeter:
Vergeleken met andere games uit het FPS genre heeft Halo (3) weldegelijk een goed (verteld) verhaal. Veel beter dan bijvoorbeeld Gears of War, HL2 (welk verhaal eigenlijk? ik ben in slaap gevallen na het "geweldige" racen door de monotome riolen ) of Chronicles of Riddick....laat staan typische PC-FPS troep zoals Quake 4, UT en Doom3.

Als Halo 3's verhaal goed is vergeleken met andere FPS games dan zegt dat meer over die andere games dan over Halo 3. Overigens is de manier van vertellen best matig, gewoon door cutscenes. De manier van vertellen zoals in Half-Life 2 en BioShock waarin de controle zelden wordt afgenomen van de speler is beduidend superieur.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 13:46 schreef FearlessNo0bNL:

[...]

Ik zei niet dat er geen nieuwe game komt, er komt alleen geen halo 4


Durf je hier een weddenschap over af te sluiten?
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 14:01 schreef Retuobak:

[...]

Als Halo 3's verhaal goed is vergeleken met andere FPS games dan zegt dat meer over die andere games dan over Halo 3. Overigens is de manier van vertellen best matig, gewoon door cutscenes. De manier van vertellen zoals in Half-Life 2 en BioShock waarin de controle zelden wordt afgenomen van de speler is beduidend superieur.


ieder zijn smaak...maar ik prefeer (goede) cut-scenes.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 12:53 schreef FearlessNo0bNL:

Een hint naar halo 4 wat een grap Speel het spel is goed voor je oordeelt als je namelijk de credits afkijkt zie je dat masterchief nog leeft maar niks wijst op een nieuw deel

Plus het verhaal zuigt stierenballen ? dat is misschien jou mening maar volgens mij moet je met een review onpartijdig naar een spel kijke en niet als een hersenloze door het spel heen gaan en zoveel mogelijk knallen en het verhaal niet volgen en dan zeggen dat het zuigt, heb je halo 1 en 2 wel gespeelt

En dat het niet zo mooi is valt ook wel mee, want als je in Theater Third person naar alles gaat kijken ziet het er veel beter uit als first person.
Kijk bijv. GoW die is third person dus logisch dat dat er veeeel mooier uitziet.

Plus Halo is geen spel waar je moet oordelen over de graphics want de gameplay maakt alles weer helemaal goed

Zo dat is eruit


Ok dankje, ik heb het spel nog niet.
userIcon
''Het verhaal zuigt stierenballen'' ????
WAT?
Ik stond met de tranen bijna in de ogen, ik heb een kwartier lang stilgezeten en voor me uit gestaard om alles te laten zinken, het verhaal was juist prachtig! spannend, vol adrenaline!

En alleen de superaddictive gameplay online die zelfs een halo hater ertoe zet minimaal 2000 potjes te spelen verdient alleen al een 10, er zijn niet veel spellen die dat uit een speler kan halen!

Voor de rest, mooie review =)

userIcon
Volgens mij is er geen spel op de Xbox360 zo mooi met dezelfde hoeveelheid actie op het scherm.
man MrManiak (Eindredacteur Films/TV) 05-10-2007 @ 16:23 fotoboek homepage
userIcon
quote
We kunnen dan ook opgelucht ademhalen, want uit het eindfilmpje (als je hem tenminste uitspeelt op legendary) kom je een dikke, vette hint tegen naar Halo 4.

Je maakt me toch wel erg nieuwsgierig...
Kan me wel vinden in de review. De graphics vielen mij ook zwaar tegen. Al blijft Halo natuurlijk wel gewoon een erg vet spel.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:25 schreef Noorseviking:

Je koopt Halo 3 ook niet voor het verhaal.

Online
!!


De reden dat Halo 3 mij zo aansprak was juist het verhaal!
userIcon
Het is gewoon een topgame. Verwacht geen uber GoW game, maar gewoon een Halo game zoals het hoort te zijn.
userIcon
Ik speel en speelde Halo altijd om de mogelijkheden die je hebt in de wereld m.b.t. de AI.
Het maakt niet uit hoevaak je de singleplayer speelt, het is ALTIJD een stuk anders dankzij de voortreffelijke AI.
Het gaat mij niet zozeer om t verhaal, of graphcs, maar om de AI en ambiance. Dat soort dingen herinner jeje terug.
userIcon
WTF zit iedereen toch te zeuren over de graphics?
Het spel ziet er echt oogverblindend uit man.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 18:14 schreef okkie-man:

WTF zit iedereen toch te zeuren over de graphics?
Het spel ziet er echt oogverblindend uit man.


true, dit is alleen nog de nasleep van de 640p huilies. de hdr is om een erectie van te krijgen..
quote
Op 05-10-2007 @ 17:01 schreef Ludo-Schiedam:

[...]

De reden dat Halo 3 mij zo aansprak was juist het verhaal!


Mij niet Heb Halo ook alleen maar gekocht voor online!
Heb halo 2 ook alleen maar online gespeeld en veel ook!
Daarom dacht ik nouw dan moet ik Halo 3 natuurlijk ook hebben
quote
Op 05-10-2007 @ 13:04 schreef Gamerelease.eu:

Goede review, zelf vind ik dat het spel wat meer waard is. Dit omdat het een goede afsluiter is met een goede campaign. Waar je deze ook met 4 spelers kan spelen voegt dat heel veel toe, niet alleen per xbox live maar ook per system link.

Met 4 vrienden halo 3 spelen bij iemand thuis op 2 tv's is gewoon dikke fun !. En online tja das gewoon ownage, ook dat je xperience krijgt voor gewonnen potjes ( ( ala cod 4 / battlefield ) . En in de levels liggen ook nog hidden items etc.

De graphix zijn erg goed, het is een goede frame rate en houdt er rekening mee dat er ontzettend veel gebeurd en dat de gebieden ook erg groot zijn. Niet zoals Gears of war wat weliswaar betere grahix heeft maar veel kleinere gebieden.

Het verhaal vind ik redelijk, het is lekker cinematisch, niet te ingewikkeld maar ook niet te simpel en degene die meer verhaal willen kunnen de boeken desnoods nog lezen. Die schijnen heel goed aan te sluiten op het spel


inderdaad
quote
Op 05-10-2007 @ 09:46 schreef Fliepke:

[...]

Waarom zou je een goede serie niet continueren?


Ja idd, nu ligt Hitzone 43 al in de winkel
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 11:05 schreef Fliepke:

[...]

Het is beter dan Halo 2, natuurlijk. Vergeet echter niet dat we een generatie verder zijn en dat Halo 2 3 (!) jaar geleden uitkwam. De voortgang is in mijn ogen echt te klein, vooral als je het naast andere next-gen games legt.


Dan kan je dat ook neerzetten bij elke nintendo game zo'n beetje, is ook ''een beetje opgepoetst'' als je het zo bekijkt.
userIcon
quote
Op 05-10-2007 @ 18:14 schreef okkie-man:

WTF zit iedereen toch te zeuren over de graphics?
Het spel ziet er echt oogverblindend uit man.


Koop eens een bril dan? die graphics zijn zo 2005
userIcon
Het verhaal is super vet!
Dikke epische shit enzo.
Ik zou er bijna een X360 voor kopen... bijna...
Even offtopic. Ik heb even de reacties gelezen en ik vind het treurig. Wat je mening ook is over een spel probeer je keuze te onderbouwen. Ik zie maar een paar mensen dit doen. De rest van het volk hier komt niet verder dan "Mond houden, Ik vond het wél/niet kut, dus dan is het zo."
userIcon
ik heb hem al een paar dagen gespeeld en vermaak me best. Ben het met je eens over de graphics, vallen erg tegen !!!!! zelfs op een hd.
userIcon
Haha wat een gehypte rotzooi... Halo wordt als goed gezien wegens gebrek alternatief aan shooters op de Xbox 360.

- Online zijn er namelijk veel betere shooters: Ik noem een Battlefield-reeks.
- Grafisch is het ontzettend lelijk als je het vergelijkt met andere games die als goed worden gezien.
- Het verhaal is dramatisch, zeker als je bedenkt dat ze Microsoft en Bungie het wel voor elkaar krijgen een heel boekenserie rond de game te creeën, maar het vertikken om dat soort dingen in de game te verwerken.
- De game is best wel makkelijk. Zelfs ik kwam op legendary best ver en dat terwijl ik 1x in het jaar en controller in mijn hand heb en er geen drol van kan.

[ Bericht gewijzigd door Bril_idioot op zondag 7 oktober 2007 @ 01:30 ]

userIcon
quote
Op 07-10-2007 @ 01:25 schreef Bril_idioot:

Haha wat een gehypte rotzooi... Halo wordt als goed gezien wegens gebrek alternatief aan shooters op de Xbox 360.

- Online zijn er namelijk veel betere shooters: Ik noem een Battlefield-reeks.
- Grafisch is het ontzettend lelijk als je het vergelijkt met andere games die als goed worden gezien.
- Het verhaal is dramatisch, zeker als je bedenkt dat ze Microsoft en Bungie het wel voor elkaar krijgen een heel boekenserie rond de game te creeën, maar het vertikken om dat soort dingen in de game te verwerken.
- De game is best wel makkelijk. Zelfs ik kwam op legendary best ver en dat terwijl ik 1x in het jaar en controller in mijn hand heb en er geen drol van kan.


Battlefield is een ander type game dan Halo. Halo 3 is veel sneller en chaotischer, en het moet je liggen. Ik vind het 1 van de beste online games op de 360

Lelijk is een groot woord, maar heel mooi is het inderdaad niet. Maar het kan goed mee komen met de huidige games (op de grafische toppers na, maar daar tegenover staat weer de grote schaal in Halo 3).

Makkelijk is ook subjectief Ik heb nog moeite op normal, terwijl ik aardig mee kan komen online

50  van 55 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 05/10 Game: Halo 355
» 14/07 Game: Carcassonne (arcade)6
» 05/04 Game: Chili Con Carnage4
» 22/03 Game: Dungeon Siege: Throne of Agony0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden