Forza Motorsport 2

Geschreven door Maarten (kepler) op 05-06-2007 @ 00:01
print 
Waar te beginnen in een spel met een bijna oneindig aantal opties? Een begin zou gemaakt kunnen worden bij de mogelijkheid om real-time informatie over je auto te bekijken tijdens het racen, bij de duizenden layers die je kunt gebruiken om een mooie paint-job te klussen op je auto of bij de mogelijkheid om je Golf GTI te tunen met een supersnelle uitlaat.

Wat is Forza 2 nu eigenlijk?

Forza Motorsport 2 is een racegame, maar gaat dus nog veel verder dan een simpele racegame. Volgens de makers zijn er miljoenen combinaties mogelijk om je auto naar eigen wens in te stellen en intussen kun je ook carrière maken en zoveel mogelijk punten verdienen. Laten we gewoon bij het begin beginnen en dat is toch wel het racen zelf. Forza 2 valt onder de categorie racesimulators en gebruikt hiervoor meer dan 300 auto\'s en een aantal verschillende circuits zoals Laguna Seca en Suzuka.

Driehonderd auto\'s klinkt als een flink aantal en dat is het ook. Elk van deze auto\'s heeft ook echt een ander weggedrag en je zou de auto\'s aan het geluid kunnen herkennen. Wanneer je een aantal rondjes hebt gereden met bijvoorbeeld een Golf GTI en je stapt daarna in een Vauxhall dan heb je minstens een rondje nodig om te wennen aan de andere auto. Als je niet tevreden bent met de prestaties van de auto dan kun je dit op een tweetal manieren aanpakken. Je kunt de auto helemaal pimpen met (authentieke) sportuitlaten, betere brandstofsystemen, lichtere vliegwielen, turbo\'s, enz. Je kan het zo gek nog niet verzinnen of er is wel iets waarmee je je auto sneller kunt maken (het is mogelijk om er een geheel nieuwe motor in te hangen). Dit alles is natuurlijk niet gratis, want die upgrades zul je moeten kopen met credits die je kunt verdienen met racen. Een andere optie om je auto sneller te maken is het tunen van de auto. Vlak voor de race begint kun je de versnelling-verhoudingen, de vering, de vleugels, de hoek van de wielen, enz. aanpassen naar je eigen wensen. Dit verschilt ook per auto, want niet elke auto is geheel te tunen tot in details.

Geld verdienen

Zoals gezegd zul je geld moeten verdienen om je auto te kunnen upgraden. Dit kan je ook weer op een aantal verschillende manier doen. Je kunt in de career-mode gaan racen en door races te rijden krijg je punten. Hoe beter je rijdt hoe meer punten je krijgt. Mocht je nu geen zin hebben om tegen de A.I. Te racen dan kun je ook nog online punten verdienen. Met deze punten kun je dus sparen voor nieuwe upgrades, maar ook voor nieuwe auto\'s. Het totaal aantal punten wordt bijgehouden en hoe meer punten hoe hoger je level is. Met elk level wat je omhoog gaat unlock je meer wedstrijden, maar krijg je ook korting op bepaalde upgrades en auto\'s. Dit kan oplopen tot 35% en het is dus de moeite om snel te levelen.


verder lezen:
1 2 3


Lees ook:

» 13/12 Game: Ace Combat 6: Fires of Liberation6
» 27/11 Game: Looney Tunes: Acme Arsenal1
» 23/10 Game: Clive Barker's Jericho17
» 18/10 Game: Spider-Man: Friend or Foe5


delen | eKudos nujij

16247 views / 46 reacties
Genre Racing
Platform Xbox 360
Developer/Publisher Microsoft/Microsoft
Releasedatum 08-06-2007
Reacties op dit bericht
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1
Maak daar maar 95 procent van wat mij betreft. Beste racegame van het jaar gok ik zo. wat een opties
userIcon
Het leek mij wel een leuke game, maar nu ik wat reviews enzo heb gelezen en tot de conclusie ben gekomen dat het gewoon een soort Forza 1.5 of Forza HD is geworden, skip ik hem. Ik ben nog steeds een groot fan van het eerste deel, maar ik heb weinig zin om wederom al die parcours af te gaan. Ze hadden met nieuwe parcours moeten komen.
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 00:39 schreef Yi-Long:

Het leek mij wel een leuke game, maar nu ik wat reviews enzo heb gelezen en tot de conclusie ben gekomen dat het gewoon een soort Forza 1.5 of Forza HD is geworden, skip ik hem. Ik ben nog steeds een groot fan van het eerste deel, maar ik heb weinig zin om wederom al die parcours af te gaan. Ze hadden met nieuwe parcours moeten komen.


ben ik met je eens, maar toch kan ik niet stoppen met spelen
overigens heb ik 1 nooit gespeeld.
userIcon
Deel 1 nooit gespeeld, dus voor mij is het minpuntje `hoeveelheid tracks´ niet van toepassing.
Welke environments (en tracks) zijn precies nieuw? Dat heb ik niet kunnen vinden in je review.

edit: nevermind...wel kunnen vinden dus

userIcon
Ik heb deel 1 nooit gespeeld dus ik ga er vrijdag (als de postbode hem dan tenminste heeft bezorgd) vol tegenaan
Tjah, ik snap dat gezeur over de tracks niet echt. Het zijn gelicenceerde tracks. Er zijn tracks bijgekomen. Het is geen game waar je zomaar even tracks creeert.

Verder is het spel grafisch echt wel goed, maar idd niet indrukwekkend. Een 7 vind ik persoonlijk niet correct. Ik zou het een 8 geven. Het geluid een 9, gameplay een 9 en levensduur ook een 9.

Ik vind de AI juist een zwak punt. Zelfs op Hard rij ik de meeste auto's eruit en af en toe is het penaltysysteem een beetje vaag. Daar hoor ik jullie niet over.

Er zitten idd veel dingen in van Forza 1, maar dat is bij alle sequals zo. Dan kun je bijna elk spel minpunten geven....

Ik heb zelf ook een review geschreven voor een andere site en speel het spel inmiddels dus ook al zo'n twee en een halve week.

userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 09:30 schreef PartyDude:

Tjah, ik snap dat gezeur over de tracks niet echt. Het zijn gelicenceerde tracks. Er zijn tracks bijgekomen. Het is geen game waar je zomaar even tracks creeert.


van de 12 omgevingen zijn er 4 nieuw, dat is gewoon heel erg weinig. En het is niet mijn probleem dat het moeilijk is om nieuwe tracks te maken, ik betaal er toch voor?
quote
Verder is het spel grafisch echt wel goed, maar idd niet indrukwekkend. Een 7 vind ik persoonlijk niet correct. Ik zou het een 8 geven. Het geluid een 9, gameplay een 9 en levensduur ook een 9.

tja, daar verschillen dan in mening
quote
Ik vind de AI juist een zwak punt. Zelfs op Hard rij ik de meeste auto's eruit en af en toe is het penaltysysteem een beetje vaag. Daar hoor ik jullie niet over.

Dat je op Hard de auto's eruit rijdt komt omdat die gewoon langzamere auto's hebben. Als je auto dezelfde prestatie-waarde heeft dan zal het je niet zomaar lukken. Het penalty-systeem is alleen voor de tijd, heeft verder weinig te maken met het racen zelf.
quote
Er zitten idd veel dingen in van Forza 1, maar dat is bij alle sequals zo. Dan kun je bijna elk spel minpunten geven....

het gaat mij dus vooral om de tracks die ook al in Forza 1 zitten. Voor een vervolg kun je toch minstens verwachten dat er meer omgevingen en circuits inzitten? Dat zou hetzelfde zijn als bijvoorbeeld Halo 3 die zich voor 60% afspeelt in (iets mooiere) levels van deel 2
quote
Ik heb zelf ook een review geschreven voor een andere site en speel het spel inmiddels dus ook al zo'n twee en een halve week.

userIcon
Is het mode om de graphics af te kraken ?
quote
Op 05-06-2007 @ 10:08 schreef kepler:

[...]

van de 12 omgevingen zijn er 4 nieuw, dat is gewoon heel erg weinig. En het is niet mijn probleem dat het moeilijk is om nieuwe tracks te maken, ik betaal er toch voor?[...]

tja, daar verschillen dan in mening [...]

Dat je op Hard de auto's eruit rijdt komt omdat die gewoon langzamere auto's hebben. Als je auto dezelfde prestatie-waarde heeft dan zal het je niet zomaar lukken. Het penalty-systeem is alleen voor de tijd, heeft verder weinig te maken met het racen zelf.[...]

het gaat mij dus vooral om de tracks die ook al in Forza 1 zitten. Voor een vervolg kun je toch minstens verwachten dat er meer omgevingen en circuits inzitten? Dat zou hetzelfde zijn als bijvoorbeeld Halo 3 die zich voor 60% afspeelt in (iets mooiere) levels van deel 2 [...]



Bullshit! Een game als Halo heeft een verhaal. En een verhaal speelt zich ergens af. Zou dus goed kunnen dat Chief terug komt op een oude locatie.

Forza2 is een racesimulator waarmee je op echte circuits rijdt. Als je alle details meeneemt gaat er veel tijd inzitten. Het is geen fictieve track waarbij je gewoon zelf lekker creatief kunt zijn.

Het moet zo echt mogelijk lijken. Ik respecteer jouw mening daarentegen wel, maar ik ben het er niet mee eens.

userIcon
Sommige mensen zijn nou eenmaal snel verwend.

Simulatie / AI > graphics.

userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 10:58 schreef PBateman1978:

Is het mode om de graphics af te kraken ?


Niet alles is nou eenmaal een 8 of hoger waard
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 11:34 schreef PartyDude:

[...]

Bullshit! Een game als Halo heeft een verhaal. En een verhaal speelt zich ergens af. Zou dus goed kunnen dat Chief terug komt op een oude locatie.

Forza2 is een racesimulator waarmee je op echte circuits rijdt. Als je alle details meeneemt gaat er veel tijd inzitten. Het is geen fictieve track waarbij je gewoon zelf lekker creatief kunt zijn.

Het moet zo echt mogelijk lijken. Ik respecteer jouw mening daarentegen wel, maar ik ben het er niet mee eens.


ik snap je ook wel hoor Maar het is gewoon jammer dat ze niet gewoon meer/andere circuits erin gestopt hadden. Het is niet alsof er niet genoeg circuits zijn wereldwijd
Het gaat me er gewoon om dat het nagenoeg dezelfde omgevingen zijn als deel 1 en dat is zonde. Dat je bv met een game als F1 steeds dezelfde circuits hebt is logisch, maar met Forza 2 hadden ze ook de optie om nieuwe ciruits in te stoppen en daar hebben (naar mijn mening inderdaad) niet genoeg gebruik van gemaakt.

Zoals ik dus al zeg in de review is het geen grote ramp dat het spel onwijs slecht maakt, maar wel een terecht minpuntje

userIcon
grmbl. schijnbaar is het bij repair center Xbox heel lastig om een dvd driveje te vervangen, ben nog steeds aan het wachten op mijn broken piece of ****. en heb het spel (forza 2 dus) waar ik het ding min of meer voor gekocht heb hier al liggen. feh!
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 11:34 schreef PartyDude:

Forza2 is een racesimulator waarmee je op echte circuits rijdt. Als je alle details meeneemt gaat er veel tijd inzitten. Het is geen fictieve track waarbij je gewoon zelf lekker creatief kunt zijn.

.


In Forza 1 had je o.a. de fictieve point-to-point track die in de bergen van Japan afspeelde, en dat was een leuke baan om te doen. Ik snap niet dat ze er daar nu niet meer van hebben in kunnen doen.

Ik heb liever fictieve banen die leuk, mooi en uitdagend zijn om te racen, ipv bestaande parcours waarbij je steeds over een vrij saai circuit zonder sfeer/uitstraling rijdt.

Wellicht dat ze straks nog via DLC nieuwe banen enzo gaan aanbieden, maar ik wacht wel tot de game een leuke budgetprijs heeft, want ik ga niet meer dan 30-40 euro betalen voor een game dat eigenlijk gewoon een opgekrikte versie van Forza 1 is.

Als je deel 1 nooit gespeeld hebt, dan is het uiteraard wel een aanrader... maar voor mensen als ik die Forza 1 nog regelmatig spelen, is het geen noodzaak om hem nu al te halen.

userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 10:08 schreef kepler:

.

het gaat mij dus vooral om de tracks die ook al in Forza 1 zitten. Voor een vervolg kun je toch minstens verwachten dat er meer omgevingen en circuits inzitten? Dat zou hetzelfde zijn als bijvoorbeeld Halo 3 die zich voor 60% afspeelt in (iets mooiere) levels van deel 2 [...]



Ja, ik verwacht bij een nieuw formule 1 spel eig elk jaar ook wel 10 nieuwe circuits, die ouwe beginnen ook zo te vervelen .
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 12:39 schreef JimmieTheSaint:

[...]

Ja, ik verwacht bij een nieuw formule 1 spel eig elk jaar ook wel 10 nieuwe circuits, die ouwe beginnen ook zo te vervelen .


quote
Op 05-06-2007 @ 11:40 schreef kepler:

Dat je bv met een game als F1 steeds dezelfde circuits hebt is logisch, maar met Forza 2 hadden ze ook de optie om nieuwe ciruits in te stoppen en daar hebben (naar mijn mening inderdaad) niet genoeg gebruik van gemaakt.


userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 12:39 schreef JimmieTheSaint:

[...]

Ja, ik verwacht bij een nieuw formule 1 spel eig elk jaar ook wel 10 nieuwe circuits, die ouwe beginnen ook zo te vervelen .


Formule 1 ligt uiteraard iets anders, maar bij Forza zit je daar niet aan vast.
Bij Moto GP 3/360 hebben ze dat trouwens ook prima opgelost: gewoon alle parcours, maar ook fictieve straatlevels enzo erin voor de afwisseling.
Maar zoals ik al eerder zei: voor mij hoeven de parcours niet 100% levensecht en realistisch te zijn: ik wil liever leuke, uitdagende, mooie tracks/levels.
En trouwens had men bij deze Forza ook gewoon heel veel kunnen verbeteren d.m.v. lighting en 'sfeer' enzo...
userIcon
Ik ga Forza 1.5 ook zeker halen maar ik baal er wel een beetje van van dat er zoveel tracks uit Forza 1 overgenomen zijn. Beetje 'been there done that'! Alsof er niet meer tracks op de wereld zijn.
En zo laat als ie uitkomt is tijd ook geen geldig argument meer.
quote
Op 05-06-2007 @ 11:49 schreef Tycane:

grmbl. schijnbaar is het bij repair center Xbox heel lastig om een dvd driveje te vervangen.


Je krijgt meestal een andere gerepareerde xbox terug...
Even een vraagje aan de reviewer...
Is het ook maar iets verbeterd kwa grafische kwaliteit tegen over de demo?
Gezeik over het aantal tracks! In bijvoorbeeld Gran Turismo of DTM zitten ook veel de zelfde banen, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het punt dat je de banen helemaal meester wordt met de auto's uit de verschillende klassen.

En bullshit dat je ff alle auto's eruit rijdt op Hard, want als jij de track control, perfecte lijn etc. uitzet, dan KAN het gewoon niet dat je ze achter elkaar uitrijdt! (Als het wel zo ZOU zijn, dan moet je echt met de xbox live toernooien mee gaan doen...)

userIcon
hoezo, niet zo indrukwekkende graphics? Het ziet er werkelijk fantastisch uit!
Reviewer heeft een veels te hoge standaard!
Met hoeveel mensen kun je online?
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 19:08 schreef Vassili_Z:

hoezo, niet zo indrukwekkende graphics? Het ziet er werkelijk fantastisch uit!
Reviewer heeft een veels te hoge standaard!


Je moet het ook in zn perspectief zien: was het een launchtitel gweest, hadden deze graphics een 9 gescoord. Nu is dat niveau nog een 7 á 8, als in het kan beter. PGR4, die gaat er pas goed uitzien. Ook wat meer afwisseling ws., maarja, das meer een arcade racer en daarom mss wat makkelijker varieren. Ik zie in PGR4 alleen nog geen telemetrie en physics zoals bij Forza, waardoor je bij Forza toch wel dat echte racegevoel krijgt

userIcon
Vraagje: Dat pimpen van het uiterlijk van je auto, gebeurd dat in het spel zelf of moet je dat met je pc doen en m dan weer doorsturen naar je xbox?
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 18:31 schreef Arjentjuh86:

Even een vraagje aan de reviewer...
Is het ook maar iets verbeterd kwa grafische kwaliteit tegen over de demo?


wel ietsje, maar niet heel veel
quote
Op 05-06-2007 @ 19:08 schreef Vassili_Z:

hoezo, niet zo indrukwekkende graphics? Het ziet er werkelijk fantastisch uit!
Reviewer heeft een veels te hoge standaard!


tja als ik het vergelijk met een PGR3 (launchgame) of de demo van DIRT dan zijn de graphics van Forza 2 niet zo heel indrukwekkend meer. Maar zoals ik al aangeef in de review wordt dit gecompenseerd door de physics, gameplay, enz. Maar vergeleken met andere titels is dit gewoon niet heel indrukwekkend (maar wel gewoon goed, vandaar de 70%)
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 20:47 schreef RoyOrbitol:

Met hoeveel mensen kun je online?


8 mensen
quote
Op 05-06-2007 @ 21:03 schreef Bow:

Vraagje: Dat pimpen van het uiterlijk van je auto, gebeurd dat in het spel zelf of moet je dat met je pc doen en m dan weer doorsturen naar je xbox?


moet je op de Xbox doen. Je hebt standaard vormen die je vervolgens kunt vergroten/verkleinen/draaien/enz. en op die manier kun je vormen maken. Je kunt ook standaard vormen zoals letters, vlammen, enz kiezen
userIcon
Kun je dit keer wel de wieldoppen een kleurtje geven?
userIcon
quote
Op 05-06-2007 @ 21:53 schreef kepler:

[...]

8 mensen[...]

moet je op de Xbox doen. Je hebt standaard vormen die je vervolgens kunt vergroten/verkleinen/draaien/enz. en op die manier kun je vormen maken. Je kunt ook standaard vormen zoals letters, vlammen, enz kiezen


daardoor is er windows live anywhere ontwikkeld zodat je m ook op je pc moet kunnen editten alleen is het wachten op wanneer er ooit is meer nieuws over uitkomt..
userIcon
quote
Op 06-06-2007 @ 00:47 schreef mustisuc:

[...]

daardoor is er windows live anywhere ontwikkeld zodat je m ook op je pc moet kunnen editten alleen is het wachten op wanneer er ooit is meer nieuws over uitkomt..


huh? Nee hoor Live Anywhere heeft niks te maken met het customizen in Forza 2. Je zal het altijd via de Xbox moeten doen
quote
Er zijn niet heel veel omgevingen beschikbaar en daarvan komt het grootste gedeelte ook nog eens uit het eerste deel.

En toen nam ik de review niet meer serieus . Nog al logisch is het bovenstaande als je op BESTAANDE circuits rond rijdt. Die passen ze niet zo maar even aan voor Forza. De GT serie heeft fictieve circuits, maar Forza gaat hier voor realisme en kiest bestaande circuits. Helemaal niets doms, vreemd of slecht aan...
quote
Op 05-06-2007 @ 14:12 schreef Yi-Long:

[...]

Formule 1 ligt uiteraard iets anders, maar bij Forza zit je daar niet aan vast.
Bij Moto GP 3/360 hebben ze dat trouwens ook prima opgelost: gewoon alle parcours, maar ook fictieve straatlevels enzo erin voor de afwisseling.
Maar zoals ik al eerder zei: voor mij hoeven de parcours niet 100% levensecht en realistisch te zijn: ik wil liever leuke, uitdagende, mooie tracks/levels.
En trouwens had men bij deze Forza ook gewoon heel veel kunnen verbeteren d.m.v. lighting en 'sfeer' enzo...


Forza is een racesumulator. Je kunt dan niet aankomen met veel fictieve tracks. De belangrijkste circuits van de wereld horen daar gewoon bij.

Wel ben ik het met je eens dat idd de sfeer op de circuits ontbreekt. Naast het publiek en de auto's leeft het niet. Ook vind ik de belichting af en toe onder de maat. Reflecties van objecten verschijnen soms zomaar op je motorkap, etc.

Grafisch is het hier en daar wat slordig, maar verder ziet het er prima uit.

quote
Op 05-06-2007 @ 18:31 schreef Leer2eK:

Gezeik over het aantal tracks! In bijvoorbeeld Gran Turismo of DTM zitten ook veel de zelfde banen, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het punt dat je de banen helemaal meester wordt met de auto's uit de verschillende klassen.

En bullshit dat je ff alle auto's eruit rijdt op Hard, want als jij de track control, perfecte lijn etc. uitzet, dan KAN het gewoon niet dat je ze achter elkaar uitrijdt! (Als het wel zo ZOU zijn, dan moet je echt met de xbox live toernooien mee gaan doen...)


De Carreer mode is gewoon niet lastig. Als je gewoon rustig rijdt, dus de bochten rustig neemt e.d. is er niets aan de hand, maar dan moet je idd wel een auto hebben die minstens gelijkwaardig is aan die van je tegenstanders. Anders kun je het idd shaken.
quote
Op 05-06-2007 @ 20:50 schreef GokuSFE:

[...]

Je moet het ook in zn perspectief zien: was het een launchtitel gweest, hadden deze graphics een 9 gescoord. Nu is dat niveau nog een 7 á 8, als in het kan beter. PGR4, die gaat er pas goed uitzien. Ook wat meer afwisseling ws., maarja, das meer een arcade racer en daarom mss wat makkelijker varieren. Ik zie in PGR4 alleen nog geen telemetrie en physics zoals bij Forza, waardoor je bij Forza toch wel dat echte racegevoel krijgt



Nou, regendruppels. Dat is hetgeen ze hebben toegevoegd aan PGR4... Ohwjah, en AA, maar dat mag ook wel. Verder zijn de reflecties minder (ook al zijn ze bij Forza 2 ook al niet helemaal perfect) en is het geluid ook vele maten matiger.

Ik vind PGR4 vrij simpel kwa opzet, dus niet te vergelijken. Hetzelfde geldt voor Colin McRae Dirt. Het hele gevoel van racen is daar weg. De auto staat stil binnen 2 seconden, je kan bij wijze van spreken met 200 een bocht door terwijl je niet op asfalt rijdt, etc.

Nu vind ik Colin leuk voor erbij, maar het kan het niet halen bij Forza. Daarom moet je Colin McRae en PGR4 met elkaar vergelijken.

@Yi-Long: Jepz, je kunt ook je velgen een kleur geven.

Ik vind dat er iets te veel wordt afgegeven op de graphics. Hoewel het geen nieuwe standaard is ziet de game er toch echt wel prima uit en beter dan de demo. Ik zou de graphics denk ik een 8 geven. Bovengemiddeld goed maar geen top. De rest van de game is dat gelukkig wel.
userIcon
quote
Op 06-06-2007 @ 08:19 schreef existenz:

[...]

En toen nam ik de review niet meer serieus . Nog al logisch is het bovenstaande als je op BESTAANDE circuits rond rijdt. Die passen ze niet zo maar even aan voor Forza. De GT serie heeft fictieve circuits, maar Forza gaat hier voor realisme en kiest bestaande circuits. Helemaal niets doms, vreemd of slecht aan...


Ik snap je reactie niet helemaal. Het feit of Forza fictieve circuits heeft of niet maakt doet niks af aan het feit dat ze weer dezelfde circuits hebben gebruikt uit het eerste deel. Er zijn meer dan genoeg toffe circuits op de wereld om uit te kiezen, en dat maakt het zo jammer

@devv:

Grafisch is het idd wel goed (vandaard dus de 70%), maar niet indrukwekkend. Ik zeg ook helemaal niet dat de graphics om te kotsen zijn, sterker nog in de review zeg ik dat het in dit geval niet zo erg is om iets mindere graphics te hebben.

quote
Op 06-06-2007 @ 00:24 schreef Yi-Long:

Kun je dit keer wel de wieldoppen een kleurtje geven?


Wieldoppen? Je gaat me toch niet vertellen dat je in een game als dit wieldoppen hebt? Ik wil toch minstens velgen op die auto's zien en velgen horen grijs te zijn en niet dat smerige zwart of van die andere hippy kleuren. Als je velgen wilt met kleurtjes, koop je je maar een hippyfan.
quote
Op 06-06-2007 @ 14:23 schreef WiXX:

[...]

Wieldoppen? Je gaat me toch niet vertellen dat je in een game als dit wieldoppen hebt? Ik wil toch minstens velgen op die auto's zien en velgen horen grijs te zijn en niet dat smerige zwart of van die andere hippy kleuren. Als je velgen wilt met kleurtjes, koop je je maar een hippyfan.


Mensen die niet zoveel met auto's hebben noemen velgen wieldoppen, of gewoon wielen.

Hij bedoelt gewoon velgen!

userIcon
Velgen, wieldoppen... whatever... je kunt ze nu in ieder geval een kleurtje geven.

Partydude, bedankt

userIcon
Ik sla net de game op en hij weegt 34 mb op mijn mem kaartje van 64 mb. Is dit normaal? Denk t niet toch?
userIcon
Bleh nadat ik hem gisteren gespeeld heb ben ik zwaar teleurgesteld.

Ondanks dat ik geen graficshoer ben ben ik het wel eens met de reviewer. De graphics zijn rampzalige kwaliteit. Zelfs Gran Turismo op de PS2 heeft nog betere graphics dan FM2 op me 94cm HDTV. De auto's springen nu niet bepaald van het scherm en de circuits lijken al helemaal nergens op met hun saaie en duffe uiterlijkheden. Wellicht als ik op een kleiner scherm ga spelen dan zie je al die beperkingen minder...dan is de game beter te doen.

Gameplay is ook niet geweldig te noemen voor een simulator. In het echt als ik op Assen rij heb ik ook niet zo enorm veel onder- en oversteur als in deze game. Zelfs na het handmatig tunen blijven die bakken alle kanten op gaan Dit gebeurd ook in het echt, maar niet zo extreem.

Het enige aspect wat echt lang interessant blijft is het blijven maken van custom looks waar je rustig een uur of 3-4 bezig bent om een Mario of Metal Gear auto te maken

Een magere 7 is deze overhypte game waard. Denk dat ik me hoop voor een fatsoenlijke sim nu maar vestig op GTR

Laat deze Forza 1.5 mooi liggen. Zat er echt naar uit te kijken maar na het gespeeld te hebben ben ik zwaar teleurgesteld. De graphics sorry maar het is schandalig. Vond GT HD er stukken beter uit zien. Maarja iedereen koopt het spel toch dus microsoft ligt er echt niet wakker van
userIcon
deze game lijkt me echt poep, ik ben dat gepimp en gerace op eindelose saaie parcours met lelijke omgevingen echt zat , geef mij Dirt maar! X30+
userIcon
Heb het spel nu een tijdje, en ik vind het echt een goeie racesim! Motorgeluiden zijn vaak precies die van de auto, grip e.d. ook, heerlijk!

Nadeel is wel dat het soms wat lang duurt... erg veel races/rondjes die je dan noodgedwongen (in Carreer-mode) moet afleggen met wat minder snelle Aziatische bakken... maargoed.

Dat er niet superveel circuits in zitten (vind het zelf wel meevallen) vind ik niet zo erg: zo leer je de bestaande tenminste kennen, en dat is wél de bedoeling: zo gaat het juist meer om strategie en kennis bij bekende omstandigheden.

Heb Forza 1 nooit gespeeld, maar ben helemaal tevreden over Forza 2. Ziet er ook prachtig uit in HD! Tip voor (toekomstige) spelers: stel je camera-standpunt in op 1st person, dus zodat je je eigen auto NIET ziet. Dan lijkt het alsof je sneller gaat en kun je beter inschatten wanneer te remmen e.d.

userIcon
Beetje belachelijk dat mensen het spel een score geven zonder het zelf ooit gespeeld te hebben trouwens, maar dat zal wel weer normaal zijn tegenwoordig, helemaal in de lijn van lullen zonder dat je er verstand van hebt (Y).
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 13/12 Game: Ace Combat 6: Fires of Liberation6
» 27/11 Game: Looney Tunes: Acme Arsenal1
» 23/10 Game: Clive Barker's Jericho17
» 18/10 Game: Spider-Man: Friend or Foe5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden