'iPhone 5 wordt in juni onthuld'

GadgetsMobiel • Geschreven door StefanW op 03-02-2012 @ 08:54
print 

Volgens berichten in een Chinese krant heeft Daiwa Securities een indicatie gegeven dat de iPhone 5 onthuld gaat worden. Dat schrijft de website Digitimes. Apple zou de nieuwe smartphone gaan onthullen op hun Worldwide Developers Conference, welke wordt gehouden van 10 tot en met 15 juni 2012.

De iPhone 5 zou gebruik blijven maken van een glass-to-glasstouchscreen, wat gunstig zou zijn voor de huidige touchscreenleveranciers TPK Holding en Wintek. Verdere details over de iPhone 5 zijn nog niet bekend.


Bron: vg247


Lees ook:

» 22/05 'iPhone 5 krijgt breedbeeldscherm'70
» 15/05 Negen minuten durende trailer van Kingdom Hearts 3D2
» 14/05 Tomb Raider uitgesteld tot 20135
» 05/05 Altijd al een portal-gun willen hebben?11


delen | eKudos nujij

8895 views / 86 reacties
User-waardering    
Aantal stemmen    26
Positie in chart20 » bekijk volledige lijst
Reacties op dit bericht
41  van 86 reacties op deze pagina. (9 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2
userIcon
Gaan we weer. Nu al een gerucht de wereld inbrengen en als het dan zo ver is, met zijn allen huilen dat het helemaal niet zo'n vernieuwing is...

Apple moet maar eens een toontje lager zingen met hun arrogante houding.
userIcon
Mensen die net 4S Abo hebben genomen met 2 jarige contract
man Danny (Administrator) 03-02-2012 @ 09:12 fotoboek homepage
userIcon
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Weer iemand die niet snapt dat de cyclus van andere fabrikanten op MINDER dan een jaar liggen...
> Heb geen abo
> En helemaal niet een 2 jarig iPhone abo

Ik had het over "mensen" die dat doen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef asusi het volgende:
[..]

> Heb geen abo
> En helemaal niet een 2 jarig iPhone abo

Ik had het over "mensen" die dat doen
Want waarom is dat bij een iPhone dan erger dan bij andere toestellen?

Anders zou je het niet op die manier hier neer zetten...
Sony Xperia S ge-preorderd overigens...
userIcon
In Soviet Union one phone for everyone.
man DragonFodder (FOK!games crew) 03-02-2012 @ 09:15 fotoboek no homepage
userIcon
Dus blijkbaar bestaan naast fanboys ook hateboys? Die koste wat kost een product én haar gebruikers moeten afzeiken, zonder enige vorm van nuance? Nee, dan doe je het stúkken beter dan de gemiddelde fanboy
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:14 schreef NorthernStar het volgende:
In Soviet Union one phone for everyone.
In Soviet Union apple eats you.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:00 schreef redhead666 het volgende:
Geruchten....
Dit dus!
"Het is mogelijk dat het wellicht misschien weleens zou kunnen gaan gebeuren. Maar we weten het niet zeker."

quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef Danny het volgende:
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
Jullie verspreiden het gerucht anders ook.........
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:05 schreef Van-Binsbergen het volgende:
Gaan we weer. Nu al een gerucht de wereld inbrengen en als het dan zo ver is, met zijn allen huilen dat het helemaal niet zo'n vernieuwing is...

Apple moet maar eens een toontje lager zingen met hun arrogante houding.
Kan Apple inderdaad weer rete veel aan doen dat een Chinese krant hiermee komt

Apple geeft nooit zelf informatie uit over (aankondigingen van) nieuwe producten. Dus de enige die de geruchtenmachine op gang brengen/houden zijn de media/mensen zelf.
Tuurlijk zullen ze zelf ook niet vies zijn van eens ergens iets per ongeluk te laten vallen, maar het is toch altijd mooi dat hierom op Apple gehaat wordt terwijl ze niet eens wat doen!
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Weer iemand die niet snapt dat de cyclus van andere fabrikanten op MINDER dan een jaar liggen...

Edit:
Galaxy S: Juni 2010
Galaxy SII: Mei 2011
Galaxy Nexus: November 2011
Galaxy SIII: Maart 2012 (Aangekondigd in Mei 2011 !!!!!!)
De Nexus is is geen Galaxy S natuurlijk, dat is een Samsung branded telefoon van Google.
En de S3 is officieel helemaal nog niet aangekondigd. Dus je praat onzin.

Apple gaat het 4S fiasco recht proberen te trekken gok ik. En daarbij zien ze misschien ook wel in dat iOs achterloopt op Ice Cream Sandwich.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:22 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik heb nog steeds een Sony Ericson van 7 jaar oud, werkt nog prima..
heeft al 2 smartfones overleefd.

Ik maak liever wat geld over aan Afrika.
Good for you . Ik moest gisteren tanken
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:09 schreef woessie het volgende:
[..]
Ja kutapple met hun geruchten

[..]
Bah laten we met zijn allen op Apple kotsen!

Koop gewoon geen iPhone. Doe ik ook niet. Maar laat mensen gewoon lekker. Muts.
Ik heb een paar jaar een Android toestel gehad en nu sinds een maand een iPhone. Doe mij de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone maar. Wat een verademing.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef Danny het volgende:
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:22 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik heb nog steeds een Sony Ericson van 7 jaar oud, werkt nog prima..
heeft al 2 smartfones overleefd.

Ik maak liever wat geld over aan Afrika.
nokia 6230i, prachtig dat hij nog werkt. kan er apps op instaleren (java dan ), mee bellen, smsen, mmsen en weet ik veel nog meer.
al 3 keer verzopen, sloot, boot varen en eraf flikkeren enzo.
in een agresieve bui van 3 hoog tegen de muur van de buren kapot gegooit. en nog zo vaak laten vallen dat de hele hoes en dergelijke verspreid over straat lag en weet ik wat nog wel niet meer allemaal.
werkt nog prima
ooit een keer ingeruilt voor een mooie fancy LG met touch screen en dergelijke, 1 keer uit me handen laten glippen en pats, touch screen kapot. echt waardeloos.
userIcon
Waarom is dit nieuwswaardig? :')
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Ik heb ook nooit vastlopers op W7 met de door jou genoemde programma's (sterker nog, het is meer Adobe zelf dat af en toe vastloopt dan Windows) maar ik weet dan ook hoe ik met een OS moet omgaan
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]


Ik heb ook nooit vastlopers op W7 met de door jou genoemde programma's (sterker nog, het is meer Adobe zelf dat af en toe vastloopt dan Windows) maar ik weet dan ook hoe ik met een OS moet omgaan
dit dus Gebruiker is vaak het probleem, niet het OS.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Je kan een heel verhaal gaan opratelen over vastlopers onder Windows maar dit is toch echt JOUW eigen fout geweest. Windows (zeker vanaf XP) loopt niet vast zonder dat de gebruiker het verziekt. De reden dat mensen Apple de hemel in prijzen is dat zij niet om kunnen gaan met ECHTE computers. Computers lopen niet vanzelf vast. De mensen die het niet kunnen bedienen zorgen daarvoor. En daardoor stappen zij van vast voedsel over naar babyvoeding. Hap-slik-weg. Basta.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Het is de mens die ervoor zorgt dat de pc naar de klote gaat hé Hendrikje, niet de PC zelf. Als je veel midget tranny porno kijkt en van alles en nog wat binnenhaalt, ja. Dan kan het weleens vastlopen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:33 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Ik heb een paar jaar een Android toestel gehad en nu sinds een maand een iPhone. Doe mij de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone maar. Wat een verademing.
Ja he? Want bellen is zo moeilijk! De Apple-gevangenis ingaan is dan inderdaad de gemakkelijke optie om te kiezen.

Man, als je niet eens met Android om kan gaan, waarom kies je dan niet gewoon voor een dumbphone. Een simpele Nokia zorgt ervoor dat het niet mis kan gaan. Je kan bellen en SMS-en.

Weer zo'n no-brainer van je. De PC vervangen door een Apple en vervolgens een ontzettend moeilijk Android toestel vervangen door een iPhone. Het was wel een moedige poging van je om eerst het te proberen, dat geef ik toe.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Het is ook algemeen bekend dat Windows vooral bij applefielen crashed. Net zo als dat het algemeen bekend is dat dit ook bij hun vrienden en familieleden gebeurt.
Net zoals algemeen bekend is dat als je normaal met je PC omgaat het allemaal best meevalt, alweer jaren geleden dat ik een blauw scherm heb gezien terwijl ik thuis een laptop en PC heb met W7 en de XP op de laptop van de baas heeft me in de zes jaren dat ik met die laptop werk ook nog nooit een crash opgeleverd. Maar ja, ik ben dan ook geen applefiel dus bij mij functioneert Windows wel normaal (en bij mijn familie en vrienden ook trouwens).
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Mijn (custom, dat wel) bak is alweer bijna 3,5 jaar oud dus dat valt wel mee qua specs Maar inderdaad, OSX is afgestemd op de hardware en andersom, met andere OS's kan dat gewoon niet. Zogenaamde "problemen" met Windows liggen dan ook gewoon grotendeels aan de gebruiker en anders aan hardware drivers.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]


Het is de mens die ervoor zorgt dat de pc naar de klote gaat hé Hendrikje, niet de PC zelf. Als je veel midget tranny porno kijkt en van alles en nog wat binnenhaalt, ja. Dan kan het weleens vastlopen.
Geweldig!
userIcon
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]


Mijn (custom, dat wel) bak is alweer bijna 3,5 jaar oud dus dat valt wel mee qua specs Maar inderdaad, OSX is afgestemd op de hardware en andersom, met andere OS's kan dat gewoon niet. Zogenaamde "problemen" met Windows liggen dan ook gewoon grotendeels aan de gebruiker en anders aan hardware drivers.
Hardware-drivers? Quatsch. Ik zit nu achter een Dell Dimension 460 uit 2002 waarop ik een tijd geleden Windows 7 Home Premium SP1 geinstalleerd heb. Daar zit een enorm moeilijke Printer (een oud kolereding) aan vastgekoppeld die Windows gewoon "Printer" heeft genoemd. Printen gaat dan ook gewoon prima. Alle andere fossiele hardware werd gewoon geinstalleerd en functioneert ook prima.

Maar ojee, als je wat van mijn troep aan een Apple hangt, stort OSX direct in. "Dit is geen Apple gecertificeerde hardware dus ik installeer niets!".

userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07 schreef woessie het volgende:
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
In zoverre mee eens dat er een onderscheid gemaakt dient te worden.

Mensen die van een PC overstappen naar een Apple zijn dezelfde soort mensen die hun belastingaangifte laten invullen in plaats van het zelf te doen. Niet per definitie lui maar te willig om het uit handen te geven, "omdat het dan vast veel beter gaat en ik er geen moeite voor hoef te doen".

Mensen die op een Apple begonnen zijn, hebben recht van spreken. Als de "andere" computerwereld geen meerwaarde vertoont kan je bij je leest blijven, er is dan geen reden tot overstappen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

De melding bestaat helemaal niet in OSX. En ja, daar werkt die hardware van jou ook gewoon onder...
Natuurlijk bestaat die melding niet, vandaar de quotes. En nee, jij krijgt mijn oude printer (QuatTech LaserPro DeLuxe) niet onder een MacOS aan de praat. Alwaar een nog oudere Apple Laserprinter direct door Windows 7 gedetecteerd en geinstalleerd werd.
Zit Fok dag en nacht vage Chinese kranten af te speuren op zoek naar nieuws om Apple in het zonnetje te zetten? Dit soort extreem vage geruchten hebben niks te zoeken op de frontpage, of doe het van alle grote merken. Bovendien kan iedereen wel gokken dat de volgende iPhone in de zomer onthuld gaat worden.

[ Bericht gewijzigd door ph4ge op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:37 ]
userIcon
Ah mooi, perfect, ik kan in juni verlengen.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Jij was zeker zo'n type die altijd een jarenoude en zo goedkoop mogelijk PC had waar nooit wat aan onderhouden was, en toen overstapte naar een Apple van 2000 euro? Ja, dan is het verschil misschien merkbaar, maar dat was het ook geweest als je voor hetzelfde geld een pc had gekocht. Ik snap anders ook niet waar je vooroordelen vandaan komen, Windows 7 kan je zelfs als je je best doet niet laten crashen. Sinds de mislukking van Windows ME zijn alle Windows systemen zeer stabiel. Ik heb ook een tijdje een Macbook gehad en ik werd gek van al die drukke animaties en brakke ondersteuning, en na iets meer dan een jaar kapte hij er helemaal mee. De wettelijke garantie wacht ik nog steeds op.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Hoi mijn beste
Wistje dat het

2012 is
Dat Apple al lang geen motorola processors meer gebruikt
Dat apple nu ook gewoon X86 gebruikt
En dat we daardoor veel beter kunnen zien dat Apple met bijv hun workstations gewoon EXTREEM duur is.
En dat Apple bij dezelfde hardware specs helemaal niet beter presenteert
Dat er software is die tegenwoordig veel beter op het PC platform draait zoals Adobe Premiere
Dat windows7 gewoon even stabiel is en dat met al die hardware en drivers die er zijn.
Dat al die praatjes over betere workflow op OSX bullshit zijn.

Laat me raden je hebt een Bose Hifi en een monster beats koptelefoon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07 schreef woessie het volgende:
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
En toch is het vreemd, dat sinds Microsoft "Skype" heeft overgenomen. Skype ook begint te "crashen", en fouten begint te vertonen. Wat voorheen NOOIT is gebeurd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:23 schreef Regenerated het volgende:
[..]

In zoverre mee eens dat er een onderscheid gemaakt dient te worden.

Mensen die van een PC overstappen naar een Apple zijn dezelfde soort mensen die hun belastingaangifte laten invullen in plaats van het zelf te doen. Niet per definitie lui maar te willig om het uit handen te geven, "omdat het dan vast veel beter gaat en ik er geen moeite voor hoef te doen".

Mensen die op een Apple begonnen zijn, hebben recht van spreken. Als de "andere" computerwereld geen meerwaarde vertoont kan je bij je leest blijven, er is dan geen reden tot overstappen.
Dus als je begint met lessen in een Seat Marbella, dan mag niet zeggen dat een BMW 7-serie beter is omdat je er niet mee begonnen bent?

Kromme redenatie. Het is gewoon persoonlijk wat beter is.
41  van 86 reacties op deze pagina. (9 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2


Lees ook:

» 22/05 'iPhone 5 krijgt breedbeeldscherm'70
» 15/05 Negen minuten durende trailer van Kingdom Hearts 3D2
» 14/05 Tomb Raider uitgesteld tot 20135
» 05/05 Altijd al een portal-gun willen hebben?11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden