'iPhone 5 wordt in juni onthuld'

GadgetsMobiel • Geschreven door StefanW op 03-02-2012 @ 08:54
print 

Volgens berichten in een Chinese krant heeft Daiwa Securities een indicatie gegeven dat de iPhone 5 onthuld gaat worden. Dat schrijft de website Digitimes. Apple zou de nieuwe smartphone gaan onthullen op hun Worldwide Developers Conference, welke wordt gehouden van 10 tot en met 15 juni 2012.

De iPhone 5 zou gebruik blijven maken van een glass-to-glasstouchscreen, wat gunstig zou zijn voor de huidige touchscreenleveranciers TPK Holding en Wintek. Verdere details over de iPhone 5 zijn nog niet bekend.


Bron: vg247


Lees ook:

» 22/05 'iPhone 5 krijgt breedbeeldscherm'70
» 15/05 Negen minuten durende trailer van Kingdom Hearts 3D2
» 14/05 Tomb Raider uitgesteld tot 20135
» 05/05 Altijd al een portal-gun willen hebben?11


delen | eKudos nujij

8894 views / 86 reacties
User-waardering    
Aantal stemmen    26
Positie in chart20 » bekijk volledige lijst
Reacties op dit bericht
86  van 86 reacties op deze pagina. (12 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
userIcon
Gaan we weer. Nu al een gerucht de wereld inbrengen en als het dan zo ver is, met zijn allen huilen dat het helemaal niet zo'n vernieuwing is...

Apple moet maar eens een toontje lager zingen met hun arrogante houding.
userIcon
Mensen die net 4S Abo hebben genomen met 2 jarige contract
man Danny (Administrator) 03-02-2012 @ 09:12 fotoboek homepage
userIcon
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Weer iemand die niet snapt dat de cyclus van andere fabrikanten op MINDER dan een jaar liggen...
> Heb geen abo
> En helemaal niet een 2 jarig iPhone abo

Ik had het over "mensen" die dat doen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef asusi het volgende:
[..]

> Heb geen abo
> En helemaal niet een 2 jarig iPhone abo

Ik had het over "mensen" die dat doen
Want waarom is dat bij een iPhone dan erger dan bij andere toestellen?

Anders zou je het niet op die manier hier neer zetten...
Sony Xperia S ge-preorderd overigens...
userIcon
In Soviet Union one phone for everyone.
man DragonFodder (FOK!games crew) 03-02-2012 @ 09:15 fotoboek no homepage
userIcon
Dus blijkbaar bestaan naast fanboys ook hateboys? Die koste wat kost een product én haar gebruikers moeten afzeiken, zonder enige vorm van nuance? Nee, dan doe je het stúkken beter dan de gemiddelde fanboy
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:14 schreef NorthernStar het volgende:
In Soviet Union one phone for everyone.
In Soviet Union apple eats you.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:00 schreef redhead666 het volgende:
Geruchten....
Dit dus!
"Het is mogelijk dat het wellicht misschien weleens zou kunnen gaan gebeuren. Maar we weten het niet zeker."

quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef Danny het volgende:
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
Jullie verspreiden het gerucht anders ook.........
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:05 schreef Van-Binsbergen het volgende:
Gaan we weer. Nu al een gerucht de wereld inbrengen en als het dan zo ver is, met zijn allen huilen dat het helemaal niet zo'n vernieuwing is...

Apple moet maar eens een toontje lager zingen met hun arrogante houding.
Kan Apple inderdaad weer rete veel aan doen dat een Chinese krant hiermee komt

Apple geeft nooit zelf informatie uit over (aankondigingen van) nieuwe producten. Dus de enige die de geruchtenmachine op gang brengen/houden zijn de media/mensen zelf.
Tuurlijk zullen ze zelf ook niet vies zijn van eens ergens iets per ongeluk te laten vallen, maar het is toch altijd mooi dat hierom op Apple gehaat wordt terwijl ze niet eens wat doen!
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Weer iemand die niet snapt dat de cyclus van andere fabrikanten op MINDER dan een jaar liggen...

Edit:
Galaxy S: Juni 2010
Galaxy SII: Mei 2011
Galaxy Nexus: November 2011
Galaxy SIII: Maart 2012 (Aangekondigd in Mei 2011 !!!!!!)
De Nexus is is geen Galaxy S natuurlijk, dat is een Samsung branded telefoon van Google.
En de S3 is officieel helemaal nog niet aangekondigd. Dus je praat onzin.

Apple gaat het 4S fiasco recht proberen te trekken gok ik. En daarbij zien ze misschien ook wel in dat iOs achterloopt op Ice Cream Sandwich.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:22 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik heb nog steeds een Sony Ericson van 7 jaar oud, werkt nog prima..
heeft al 2 smartfones overleefd.

Ik maak liever wat geld over aan Afrika.
Good for you . Ik moest gisteren tanken
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:09 schreef woessie het volgende:
[..]
Ja kutapple met hun geruchten

[..]
Bah laten we met zijn allen op Apple kotsen!

Koop gewoon geen iPhone. Doe ik ook niet. Maar laat mensen gewoon lekker. Muts.
Ik heb een paar jaar een Android toestel gehad en nu sinds een maand een iPhone. Doe mij de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone maar. Wat een verademing.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef Danny het volgende:
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple
Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:22 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik heb nog steeds een Sony Ericson van 7 jaar oud, werkt nog prima..
heeft al 2 smartfones overleefd.

Ik maak liever wat geld over aan Afrika.
nokia 6230i, prachtig dat hij nog werkt. kan er apps op instaleren (java dan ), mee bellen, smsen, mmsen en weet ik veel nog meer.
al 3 keer verzopen, sloot, boot varen en eraf flikkeren enzo.
in een agresieve bui van 3 hoog tegen de muur van de buren kapot gegooit. en nog zo vaak laten vallen dat de hele hoes en dergelijke verspreid over straat lag en weet ik wat nog wel niet meer allemaal.
werkt nog prima
ooit een keer ingeruilt voor een mooie fancy LG met touch screen en dergelijke, 1 keer uit me handen laten glippen en pats, touch screen kapot. echt waardeloos.
userIcon
Waarom is dit nieuwswaardig? :')
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Ik heb ook nooit vastlopers op W7 met de door jou genoemde programma's (sterker nog, het is meer Adobe zelf dat af en toe vastloopt dan Windows) maar ik weet dan ook hoe ik met een OS moet omgaan
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]


Ik heb ook nooit vastlopers op W7 met de door jou genoemde programma's (sterker nog, het is meer Adobe zelf dat af en toe vastloopt dan Windows) maar ik weet dan ook hoe ik met een OS moet omgaan
dit dus Gebruiker is vaak het probleem, niet het OS.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Je kan een heel verhaal gaan opratelen over vastlopers onder Windows maar dit is toch echt JOUW eigen fout geweest. Windows (zeker vanaf XP) loopt niet vast zonder dat de gebruiker het verziekt. De reden dat mensen Apple de hemel in prijzen is dat zij niet om kunnen gaan met ECHTE computers. Computers lopen niet vanzelf vast. De mensen die het niet kunnen bedienen zorgen daarvoor. En daardoor stappen zij van vast voedsel over naar babyvoeding. Hap-slik-weg. Basta.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Het is de mens die ervoor zorgt dat de pc naar de klote gaat hé Hendrikje, niet de PC zelf. Als je veel midget tranny porno kijkt en van alles en nog wat binnenhaalt, ja. Dan kan het weleens vastlopen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:33 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Ik heb een paar jaar een Android toestel gehad en nu sinds een maand een iPhone. Doe mij de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone maar. Wat een verademing.
Ja he? Want bellen is zo moeilijk! De Apple-gevangenis ingaan is dan inderdaad de gemakkelijke optie om te kiezen.

Man, als je niet eens met Android om kan gaan, waarom kies je dan niet gewoon voor een dumbphone. Een simpele Nokia zorgt ervoor dat het niet mis kan gaan. Je kan bellen en SMS-en.

Weer zo'n no-brainer van je. De PC vervangen door een Apple en vervolgens een ontzettend moeilijk Android toestel vervangen door een iPhone. Het was wel een moedige poging van je om eerst het te proberen, dat geef ik toe.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Het is ook algemeen bekend dat Windows vooral bij applefielen crashed. Net zo als dat het algemeen bekend is dat dit ook bij hun vrienden en familieleden gebeurt.
Net zoals algemeen bekend is dat als je normaal met je PC omgaat het allemaal best meevalt, alweer jaren geleden dat ik een blauw scherm heb gezien terwijl ik thuis een laptop en PC heb met W7 en de XP op de laptop van de baas heeft me in de zes jaren dat ik met die laptop werk ook nog nooit een crash opgeleverd. Maar ja, ik ben dan ook geen applefiel dus bij mij functioneert Windows wel normaal (en bij mijn familie en vrienden ook trouwens).
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Mijn (custom, dat wel) bak is alweer bijna 3,5 jaar oud dus dat valt wel mee qua specs Maar inderdaad, OSX is afgestemd op de hardware en andersom, met andere OS's kan dat gewoon niet. Zogenaamde "problemen" met Windows liggen dan ook gewoon grotendeels aan de gebruiker en anders aan hardware drivers.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]


Het is de mens die ervoor zorgt dat de pc naar de klote gaat hé Hendrikje, niet de PC zelf. Als je veel midget tranny porno kijkt en van alles en nog wat binnenhaalt, ja. Dan kan het weleens vastlopen.
Geweldig!
userIcon
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]


Mijn (custom, dat wel) bak is alweer bijna 3,5 jaar oud dus dat valt wel mee qua specs Maar inderdaad, OSX is afgestemd op de hardware en andersom, met andere OS's kan dat gewoon niet. Zogenaamde "problemen" met Windows liggen dan ook gewoon grotendeels aan de gebruiker en anders aan hardware drivers.
Hardware-drivers? Quatsch. Ik zit nu achter een Dell Dimension 460 uit 2002 waarop ik een tijd geleden Windows 7 Home Premium SP1 geinstalleerd heb. Daar zit een enorm moeilijke Printer (een oud kolereding) aan vastgekoppeld die Windows gewoon "Printer" heeft genoemd. Printen gaat dan ook gewoon prima. Alle andere fossiele hardware werd gewoon geinstalleerd en functioneert ook prima.

Maar ojee, als je wat van mijn troep aan een Apple hangt, stort OSX direct in. "Dit is geen Apple gecertificeerde hardware dus ik installeer niets!".

userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07 schreef woessie het volgende:
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
In zoverre mee eens dat er een onderscheid gemaakt dient te worden.

Mensen die van een PC overstappen naar een Apple zijn dezelfde soort mensen die hun belastingaangifte laten invullen in plaats van het zelf te doen. Niet per definitie lui maar te willig om het uit handen te geven, "omdat het dan vast veel beter gaat en ik er geen moeite voor hoef te doen".

Mensen die op een Apple begonnen zijn, hebben recht van spreken. Als de "andere" computerwereld geen meerwaarde vertoont kan je bij je leest blijven, er is dan geen reden tot overstappen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

De melding bestaat helemaal niet in OSX. En ja, daar werkt die hardware van jou ook gewoon onder...
Natuurlijk bestaat die melding niet, vandaar de quotes. En nee, jij krijgt mijn oude printer (QuatTech LaserPro DeLuxe) niet onder een MacOS aan de praat. Alwaar een nog oudere Apple Laserprinter direct door Windows 7 gedetecteerd en geinstalleerd werd.
Zit Fok dag en nacht vage Chinese kranten af te speuren op zoek naar nieuws om Apple in het zonnetje te zetten? Dit soort extreem vage geruchten hebben niks te zoeken op de frontpage, of doe het van alle grote merken. Bovendien kan iedereen wel gokken dat de volgende iPhone in de zomer onthuld gaat worden.

[ Bericht gewijzigd door ph4ge op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:37 ]
userIcon
Ah mooi, perfect, ik kan in juni verlengen.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36 schreef hendrik64 het volgende:
Wel eens met producten van Apple gewerkt? Ik heb een MacMini, een iMac en een MacBookPro en die bevallen mij uitstekend. Geen vastlopers meer. Vier zware Adobe programma's tegelijkertijd open en het systeem blijft gewoon werken. Ook met 20 foto's in Photoshop open en een paar flyers in Indesign. jarenalng met PC's gewerkt, maar wil nooit meer terug.
Jij was zeker zo'n type die altijd een jarenoude en zo goedkoop mogelijk PC had waar nooit wat aan onderhouden was, en toen overstapte naar een Apple van 2000 euro? Ja, dan is het verschil misschien merkbaar, maar dat was het ook geweest als je voor hetzelfde geld een pc had gekocht. Ik snap anders ook niet waar je vooroordelen vandaan komen, Windows 7 kan je zelfs als je je best doet niet laten crashen. Sinds de mislukking van Windows ME zijn alle Windows systemen zeer stabiel. Ik heb ook een tijdje een Macbook gehad en ik werd gek van al die drukke animaties en brakke ondersteuning, en na iets meer dan een jaar kapte hij er helemaal mee. De wettelijke garantie wacht ik nog steeds op.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

En wat voor Hardware heb je daar voor nodig (om exact hetzelfde open te zetten)? Waarschijnlijk veel hoger qua specs dan bij Apple.

Het is algemeen bekend dat Apple producten gewoon beter presteren bij dezelfde hardware, omdat de OS'en van Apple om de hardware heen gebouwd worden, en daarom veel beter met elkaar samenwerkt.
Hoi mijn beste
Wistje dat het

2012 is
Dat Apple al lang geen motorola processors meer gebruikt
Dat apple nu ook gewoon X86 gebruikt
En dat we daardoor veel beter kunnen zien dat Apple met bijv hun workstations gewoon EXTREEM duur is.
En dat Apple bij dezelfde hardware specs helemaal niet beter presenteert
Dat er software is die tegenwoordig veel beter op het PC platform draait zoals Adobe Premiere
Dat windows7 gewoon even stabiel is en dat met al die hardware en drivers die er zijn.
Dat al die praatjes over betere workflow op OSX bullshit zijn.

Laat me raden je hebt een Bose Hifi en een monster beats koptelefoon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07 schreef woessie het volgende:
Windows is de laatste 10 jaar bij mij ook nog niet gecrashed nee. Maar laten we gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben
En toch is het vreemd, dat sinds Microsoft "Skype" heeft overgenomen. Skype ook begint te "crashen", en fouten begint te vertonen. Wat voorheen NOOIT is gebeurd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:23 schreef Regenerated het volgende:
[..]

In zoverre mee eens dat er een onderscheid gemaakt dient te worden.

Mensen die van een PC overstappen naar een Apple zijn dezelfde soort mensen die hun belastingaangifte laten invullen in plaats van het zelf te doen. Niet per definitie lui maar te willig om het uit handen te geven, "omdat het dan vast veel beter gaat en ik er geen moeite voor hoef te doen".

Mensen die op een Apple begonnen zijn, hebben recht van spreken. Als de "andere" computerwereld geen meerwaarde vertoont kan je bij je leest blijven, er is dan geen reden tot overstappen.
Dus als je begint met lessen in een Seat Marbella, dan mag niet zeggen dat een BMW 7-serie beter is omdat je er niet mee begonnen bent?

Kromme redenatie. Het is gewoon persoonlijk wat beter is.
man DragonFodder (FOK!games crew) 03-02-2012 @ 10:47 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:58 schreef Regenerated het volgende:
[..]

Ja he? Want bellen is zo moeilijk! De Apple-gevangenis ingaan is dan inderdaad de gemakkelijke optie om te kiezen.

Man, als je niet eens met Android om kan gaan, waarom kies je dan niet gewoon voor een dumbphone. Een simpele Nokia zorgt ervoor dat het niet mis kan gaan. Je kan bellen en SMS-en.

Weer zo'n no-brainer van je. De PC vervangen door een Apple en vervolgens een ontzettend moeilijk Android toestel vervangen door een iPhone. Het was wel een moedige poging van je om eerst het te proberen, dat geef ik toe.
sjongejonge, waarom reageert iedereen zo fel? Hij zegt helemaal niet dat hij er niet mee om kan gaan, hij zegt dat hij de Apple makkelijker in gebruik vindt. Heb je er wel eens ooit bij stilgestaan dat niet iedereen hetzelfde verwacht van een user ervaring? De ene vindt het leuk om urenlang in een O.S. te duiken, alles naar eigen hand te zetten en te personaliseren, m.a.w. spelen met het OS (ik ben er daar een van) terwijl een ander gewoon wil dat een apparaat doet wat het moet doen, niet meer, niet minder. Dat maakt iemand niet meteen dom, onhandig of lui!!!!

quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:23 schreef Regenerated het volgende:
[..]

In zoverre mee eens dat er een onderscheid gemaakt dient te worden.

Mensen die van een PC overstappen naar een Apple zijn dezelfde soort mensen die hun belastingaangifte laten invullen in plaats van het zelf te doen. Niet per definitie lui maar te willig om het uit handen te geven, "omdat het dan vast veel beter gaat en ik er geen moeite voor hoef te doen".
Hoezo TE willig? Dat mogen mensen toch zeker zelf bepalen? Niet iedereen is aan de heup vergroeid met een computer, niet iedereen vind het leuk om een computer te onderhouden, te optimaliseren etc. Die mensen verwachten gewoon andere dingen van hun pc!
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:38 schreef Martinovibes het volgende:
[..]


Hoi mijn beste
Wistje dat het

2012 is
Dat Apple al lang geen motorola processors meer gebruikt
Dat apple nu ook gewoon X86 gebruikt
Goh, serieus? Hoe zou ik het anders over DEZELFDE hardware kunnen hebben...
quote:

En dat we daardoor veel beter kunnen zien dat Apple met bijv hun workstations gewoon EXTREEM duur is.
Wat heeft prijs met prestaties te maken?
quote:

En dat Apple bij dezelfde hardware specs helemaal niet beter presenteert
Dat er software is die tegenwoordig veel beter op het PC platform draait zoals Adobe Premiere
Benchmarks? Met DEZELFDE hardware...

Cinebench 11.5 - Single
Systeemnaam Score (punten)
Pro 13 2011 - Win 7 ********* 1,34
Asus N53 ******** 1,29

Mindere hardware, betere prestatie...

Geekbench
Systeemnaam Score (punten)
Pro 13 2011 ******* 6875,00
Pro 13 2011 - Win 7 ****** 6094,00

zeflde hardware, betere prestatie...
quote:

Dat windows7 gewoon even stabiel is en dat met al die hardware en drivers die er zijn.
Dat al die praatjes over betere workflow op OSX bullshit zijn.
Over stabiel hoor je mij nergens iets roepen. Ik heb op beide geen enkele probleem, maar de workflow is wel degelijk beter op OSX...
quote:

Laat me raden je hebt een Bose Hifi en een monster beats koptelefoon
Zat standaard in de auto, thuis heb ik sony hi-fi en van dat laatste merk is ook mijn koptelefoon...

[ Bericht gewijzigd door RealBizkit666 op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:55 ]
Het mooiste is nog de reacties van al die mensen die nog nooit een Apple product in handen hebben gehad...

Wees nou toch gewoon eerlijk en geef toe dat het prachtig mooi in elkaar steekt. Neem nou een iPhone; mijn neefje van 5 kan al met dat ding overweg zonder de instellingen te vernachelen of in menu's uit te komen die kritisch kunnen zijn voor de besturing van de de foon.
Of neem nou een iMac, die je op je tafel zet, inplugt en binnen 20 minuten kompleet gebruiksklaar is, zonder drivers te moeten downloaden voor jouw adsl of kabelmodempie.

Probeer gewoon eens een apple product; je zou versteld staan van de reactie tijden, de gebruiksvriendelijkheid en het no-nonsens wat ze leveren - die dingen zijn gewoon goed bedacht.

Apple mag dan elitair zijn, maar daar hebben ze ook recht toe - het is geen Samsung, Blackberry of HTC die minstens 3 tot 10 verschillende telefoons tegelijk (of in een jaar tijd) op de markt moeten brengen om elk prijssegment af te kunnen dekken. Apple kan zich compleet concentreren op 1 product en maakt dat dus ook goed.

Ik zeg - als je het niet kent of er niet mee werkt; eerst proberen, dan reclameren. Heb ik met voornoemde producten ook gedaan, ben IT-er en blijf terug komen bij al mijn Apple products
Tot dusver verwachten we de volgende features voor de iPhone 5: een gebogen glas met 4,0 inch Retina scherm, 128 GB geheugen en NFC iWallet.

(bron: http://www.5iphone.nl/2117/noteer-10-juni-release-datum-iphone-5/

[ Bericht gewijzigd door bossb op zaterdag 4 februari 2012 @ 12:36 ]
userIcon
Apple haters of niet.....het ziet er wel mooi uit........

Als ik moet kiezen tussen en ultrabook van asus of apple, kies ik de apple.
En niet omwille het OS, want dat maakt geen bal uit. Persoonlijk liever windows vanwege de vele software die Mac niet altijd heeft.

Maar goed. Ook het macOS heeft zijn voordelen (Unix/Linux/BSD based)
userIcon
Laat de ICT'ers en tweakers lekker Windows en Android gebruiken en wij 'normale consumenten' dat degelijke spul van Apple.
Ieder z'n ding. Ik wil gewoon een apparaat dat goed werkt en itt Microsoft en nu ook weer HTC/Android en voorheen Samsung/WindowsMobile heeft Apple me nog nooit teleurgesteld. Dus mijn volgend telefoon wordt gewoon een Apple, net als mijn laptop, mijn desktop en mijn muziekspeler, laat me lekker!
userIcon
Volledig in lijn met het voorgaande idd.

3G en 4 zijn in juni/juli uitgebracht
3GS en 4S zijn in oktober/november uitgebracht

De 5 zal ook medio juni/juli 2012 uitgebracht worden, de 5S zal in oktober/november 2013 uitgebracht worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:58 schreef RickT het volgende:
Laat de ICT'ers en tweakers lekker Windows en Android gebruiken en wij 'normale consumenten' dat degelijke spul van Apple.
Ieder z'n ding. Ik wil gewoon een apparaat dat goed werkt en itt Microsoft en nu ook weer HTC/Android en voorheen Samsung/WindowsMobile heeft Apple me nog nooit teleurgesteld. Dus mijn volgend telefoon wordt gewoon een Apple, net als mijn laptop, mijn desktop en mijn muziekspeler, laat me lekker!
Dit.

Ik wil ook niet, als ik mijn computer net heb gekocht, eerst nog alles (beeldscherm, geluid, internet, webcam etc.) aansluiten en installeren. Ik wil gewoon de stekker in het stopcontact duwen en gelijk aan de slag. Ik wil niet, als ik net een nieuwe computer heb gekocht, eerst nog allemaal anti-virus/malware programma's installeren. Ik wil geen drivers zoeken, of de disc waar mijn drivers op staan zoeken, om mijn toetsenbord/muis/webcam te gebruiken. Ik wil gewoon meteen beginnen waar ik het ding voor heb gekocht, en aangezien ik geen computer koop om "drivers te installeren" is een Mac voor mij een prima keuze.

Ik vind iOS ook heel fijn werken op mijn iPod, maar Android is ook niet verkeerd.

Windows Phone zou ook goed moeten zijn. Ik ben aan het twijfelen of mijn volgende mobiel een Windows Phone of een iPhone wordt.
Ga maar vast in de rij staan.
userIcon
Geweldig hoe een appel in de titel iets tot een booming bericht maakt
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 11:28 schreef swissnomad het volgende:
voor en na de iPhone

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)975_1913482348_n.jpg

i rest my case
Want Apple heeft de smartphone uitgevonden,
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 11:48 schreef Seroczynski het volgende:
[..]

Want Apple heeft de smartphone uitgevonden,
Ze noemen het zelf opnieuw uitgevonden.

Zo zagen die krengen er eerst uit:
http://youtu.be/6uW-E496FXg?t=5m11s (op 5:11min)

De iPhone was wel degelijk een revolutie op smartphone gebied.
userIcon
Altijd weer lachen dat getrol tegen elkaar als er weer eens een post over apple op tweakers/FOK komt.

WELLUS NIETUSS HAHAHAHAH lol
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:10 schreef Regenerated het volgende:
[..]

Hardware-drivers? Quatsch. Ik zit nu achter een Dell Dimension 460 uit 2002 waarop ik een tijd geleden Windows 7 Home Premium SP1 geinstalleerd heb. Daar zit een enorm moeilijke Printer (een oud kolereding) aan vastgekoppeld die Windows gewoon "Printer" heeft genoemd. Printen gaat dan ook gewoon prima. Alle andere fossiele hardware werd gewoon geinstalleerd en functioneert ook prima.

Maar ojee, als je wat van mijn troep aan een Apple hangt, stort OSX direct in. "Dit is geen Apple gecertificeerde hardware dus ik installeer niets!".

Wat een nonsens. Aan mijn iMac met OSX Lion is een bijna antieke HP laserprinter gekoppeld, die, zodra ik hem aan de computer aansloot, werkte, zonder 3 keer een pop-upje te krijgen, of ik het wel zeker weet, dat ik wil installeren. De melding, die je aanhaalt, bestaat trouwens niet eens in OSX.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:51 schreef swissnomad het volgende:
Het mooiste is nog de reacties van al die mensen die nog nooit een Apple product in handen hebben gehad...

Wees nou toch gewoon eerlijk en geef toe dat het prachtig mooi in elkaar steekt. Neem nou een iPhone; mijn neefje van 5 kan al met dat ding overweg zonder de instellingen te vernachelen of in menu's uit te komen die kritisch kunnen zijn voor de besturing van de de foon.
Of neem nou een iMac, die je op je tafel zet, inplugt en binnen 20 minuten kompleet gebruiksklaar is, zonder drivers te moeten downloaden voor jouw adsl of kabelmodempie.

Probeer gewoon eens een apple product; je zou versteld staan van de reactie tijden, de gebruiksvriendelijkheid en het no-nonsens wat ze leveren - die dingen zijn gewoon goed bedacht.

Apple mag dan elitair zijn, maar daar hebben ze ook recht toe - het is geen Samsung, Blackberry of HTC die minstens 3 tot 10 verschillende telefoons tegelijk (of in een jaar tijd) op de markt moeten brengen om elk prijssegment af te kunnen dekken. Apple kan zich compleet concentreren op 1 product en maakt dat dus ook goed.

Ik zeg - als je het niet kent of er niet mee werkt; eerst proberen, dan reclameren. Heb ik met voornoemde producten ook gedaan, ben IT-er en blijf terug komen bij al mijn Apple products
Ik had het niet beter kunnen bewoorden
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12 schreef Danny het volgende:
Misschien komt apple in oktober met de iWall. Het zou volgens geruchten gaan om een digitale verfsoort waarin microchips verborgen zitten. De muur waarop de verf wordt aangebracht is meteen aanraakgevoelig, voorzien van een honderd-miljoen-miljard megapixel 3d camera, microfoon, spraakherkenning, 150TB opslag en het beeld zou mogelijk scherper zijn dan je oog kan waarnemen. Ook kan het koffie zetten.

Kortom; hype om niks
Apple


Trouwen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:45 schreef Sympharion het volgende:
[..]

Bashers

Ik blijf het raar vinden waarom Apple zoveel gebashed wordt.
600 euro neerleggen voor iets wat je voor 150 euro kan betalen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 12:21 schreef Dalando het volgende:
[..]


600 euro neerleggen voor iets wat je voor 150 euro kan betalen?
Een iPhone kun je niet voor 150 euro kopen...

Maar je bedoeld dat je een heel andere product wat ongeveer het zelfde kan, voor 150 euro kunt kopen.
Maar van welk product is er niet iets wat duurder is dan de rest. Als iemand dat er aan wilt uitgeven, dan vind die persoon dat waard.

Maar jij koopt dus schoenen van 10 euro bij Scapino en hebt voor de rest geen enkel merk product thuis?

Jij kijkt nu alleen naar de hardware specs, maar niet naar de ondersteuning van het OS. Er is geen enkel Android-Device van 4 jaar oud die het nieuwste Android OS fatsoenlijk kan draaien, dat is bij Apple wel anders...
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij kijkt nu alleen naar de hardware specs, maar niet naar de ondersteuning van het OS. Er is geen enkel Android-Device van 4 jaar oud die het nieuwste Android OS fatsoenlijk kan draaien, dat is bij Apple wel anders...
Kan iOS5 op een iPhone 3G?
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 11:03 schreef Sympharion het volgende:
Ik wil ook niet, als ik mijn computer net heb gekocht, eerst nog alles (beeldscherm, geluid, internet, webcam etc.) aansluiten en installeren. Ik wil gewoon de stekker in het stopcontact duwen en gelijk aan de slag. Ik wil niet, als ik net een nieuwe computer heb gekocht, eerst nog allemaal anti-virus/malware programma's installeren. Ik wil geen drivers zoeken, of de disc waar mijn drivers op staan zoeken, om mijn toetsenbord/muis/webcam te gebruiken. Ik wil gewoon meteen beginnen waar ik het ding voor heb gekocht, en aangezien ik geen computer koop om "drivers te installeren" is een Mac voor mij een prima keuze.
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar de laptop waar dit alles in is ingebouwd bestaat ook al 20 jaar ofzo. En een driver CD? Sinds Windows XP niet meer gebruikt. Ook die zet je gewoon aan, kiest een naam en dat soort dingen, en gaan met de banaan. Driver updates merk je niks aan, behalve dat bij een update het opstarten soms iets langer duurt. Overigens vinden de meeste mensen het niet fijn dat als er 1 dingetje kapot gaat, je het hele apparaat moet vervangen, zeker aangezien je niet de wettelijke garantie krijgt en je er niet zelf aan kan sleutelen. Bij een PC moet je net zoals bij een iMac even de muis en toetsenbord aansluiten, stekker erin, en gaan.

Ik heb bij al dit soort verhalen altijd het idee dat dat mensen zijn die van een 10 jaar oude PC overstappen naar een 2000 euro gloednieuwe iMac, zonder te weten dat de PC in de tussentijd niet heeft stil gestaan. Als ik Windows 7 met OSX 10.0 ga vergelijken komt Windows er ook veel beter uit.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 10:51 schreef swissnomad het volgende:
Het mooiste is nog de reacties van al die mensen die nog nooit een Apple product in handen hebben gehad...

Wees nou toch gewoon eerlijk en geef toe dat het prachtig mooi in elkaar steekt. Neem nou een iPhone; mijn neefje van 5 kan al met dat ding overweg zonder de instellingen te vernachelen of in menu's uit te komen die kritisch kunnen zijn voor de besturing van de de foon.
Of neem nou een iMac, die je op je tafel zet, inplugt en binnen 20 minuten kompleet gebruiksklaar is, zonder drivers te moeten downloaden voor jouw adsl of kabelmodempie.

Probeer gewoon eens een apple product; je zou versteld staan van de reactie tijden, de gebruiksvriendelijkheid en het no-nonsens wat ze leveren - die dingen zijn gewoon goed bedacht.

Apple mag dan elitair zijn, maar daar hebben ze ook recht toe - het is geen Samsung, Blackberry of HTC die minstens 3 tot 10 verschillende telefoons tegelijk (of in een jaar tijd) op de markt moeten brengen om elk prijssegment af te kunnen dekken. Apple kan zich compleet concentreren op 1 product en maakt dat dus ook goed.

Ik zeg - als je het niet kent of er niet mee werkt; eerst proberen, dan reclameren. Heb ik met voornoemde producten ook gedaan, ben IT-er en blijf terug komen bij al mijn Apple products
.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 12:37 schreef Seroczynski het volgende:
[..]

Kan iOS5 op een iPhone 3G?
Sorry, 3 jaar oud dan.

Mijn android van 1,5 jaar oud krijgt geen update naar 4.0 in ieder geval... De 3GS van 3 jaar oud, heeft wel de update naar iOS5 gekregen (ok, die was toen 2,5 jaar oud toen iOS5 uitkwam, maar updates komen er nog steeds bij).

Bij android mag je blij zijn als de toestel-leverancier nog een update geeft als het toestel 1 jaar op de markt is.
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Sorry, 3 jaar oud dan.

Mijn android van 1,5 jaar oud krijgt geen update naar 4.0 in ieder geval... De 3GS van 3 jaar oud, heeft wel de update naar iOS5 gekregen (ok, die was toen 2,5 jaar oud toen iOS5 uitkwam, maar updates komen er nog steeds bij).

Bij android mag je blij zijn als de toestel-leverancier nog een update geeft als het toestel 1 jaar op de markt is.
Kan nu natuurlijk heel kinderachtig gaan doen, maar je hebt idd gelijk

Het is natuurlijk ook zo dat ICS niet lekker draait op een Samsung Galaxy Ace, en daarom bieden ze het ook gewoon niet aan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 12:55 schreef Seroczynski het volgende:
[..]

Kan nu natuurlijk heel kinderachtig gaan doen, maar je hebt idd gelijk

Het is natuurlijk ook zo dat ICS niet lekker draait op een Samsung Galaxy Ace, en daarom bieden ze het ook gewoon niet aan.
En dat vind ik gewoon jammer van Android. Het werkt prima, alleen de ondersteuning voor oudere toestellen is dramatisch.

Nu maar wachten tot de Xperia S op de deur valt, Mijn X10 heeft een accu-probleem...
userIcon
Heeft iedereen net een iphone 4S gekocht
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 13:37 schreef Bushmaster het volgende:
Heeft iedereen net een iphone 4S gekocht
Ja, dat snap ik ook niet . Daarnaast voegt de 4S in mijn ogen niet zo heel veel toe aan de iPhone 4.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 13:37 schreef Bushmaster het volgende:
Heeft iedereen net een iphone 4S gekocht
Want andere fabrikanten brengen geen nieuwe toestellen op de markt? Zelfs met een snellere cyclus dan Apple...
userIcon
OH WOW DIE MOET IK HEBBENQ!!!!!!!!!!!!!! GLASS TO GLASS!!!! LIJKT ME ECHT FANTASTISCH :S
userIcon
Waarom moet iedereen op fok altijd klagen over apple..

Sure het is een elitair bedrijf, maar ze leveren wel topproducten, vooral op gebied van design en gebruiksgemak.

Als je graag android gebruikt, prima. Maar kom dan niet naar apple artikels om hier te gaan bashen, dat is gewoon triest.

je hoeft het niet te kopen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 @ 14:56 schreef RickoKun het volgende:
OH WOW DIE MOET IK HEBBENQ!!!!!!!!!!!!!! GLASS TO GLASS!!!! LIJKT ME ECHT FANTASTISCH :S
Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat Samsung en anderen het hebben overgenomen .
Ik vraag me toch ernstig af hoe objectief nieuwssites zijn die bij elk gerucht over een nieuw apple product gelijk een nieuwspost hierover maken zijn....
86  van 86 reacties op deze pagina. (12 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1


Lees ook:

» 22/05 'iPhone 5 krijgt breedbeeldscherm'70
» 15/05 Negen minuten durende trailer van Kingdom Hearts 3D2
» 14/05 Tomb Raider uitgesteld tot 20135
» 05/05 Altijd al een portal-gun willen hebben?11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden