Oeps, foutje(s) in Skyrim

PlayStation 3WindowsXBOX 360 • Geschreven door Melchior (Rubberduck94) op 14-11-2011 @ 17:26
print 

Het kan niemand ontgaan zijn: Skyrim is uit. Met een game van een dergelijk kaliber duiken al snel de eerste foutjes op. Hoe je de perfecte misdaad moet plegen bijvoorbeeld. Hieronder volgt nog een nieuwe opsomming van foutjes die het spel bevat. Ach... zullen we Bethesda dat maar vergeven?


Bron: Youtube


Lees ook:

» 14/11 Spinnenoplossing in Skyrim28
» 12/11 Groot aantal Skyrimspelers op Steam27
» 12/11 Advies: Installeer Skyrim niet op Xbox 36024
» 11/11 Stelen als een baas in Skyrim15


delen | eKudos nujij

4427 views / 32 reacties
Genre RPG
Platform PC, Playstation 3, Xbox 360
Developer/Publisher Bethesda Softworks/Bethesda Softworks
Releasedatum 11-11-2011
User-waardering    
Aantal stemmen    143
Positie in chart3 » bekijk volledige lijst
Reacties op dit bericht
32  van 32 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
4 keer crashen naar de desktop in 1,5 uur tijd vind ik wat minder prettig...
userIcon
Als ik met die monniken op de berg praat terwijl ze in bed liggen, staan ze op, zeggen ze niets, en gaan dan weer liggen op een zwevende plek direct naast hun bed.

Bovendien kan ik op stijle rotswanden blijven plakken zonder naar beneden te vallen door een beetje omhoog te kijken. En met een beetje springen kom ik vaak nog omhoog ook.
userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:31 schreef ImMaxa het volgende:
4 keer crashen naar de desktop in 1,5 uur tijd vind ik wat minder prettig...
Dat ligt dan aan je PC, ik heb slechts 1 CtD gehad, en al zeker 20 uur gespeeld.

Meer jammer zijn zwevende lijken, NPC's die je twee keer achter elkaar precies hetzelfde vertellen, en bovenal de (voor de PC althans) vreselijke interface. En dat als ik een kip doodsla in Riverwood het hele dorp aggressief wordt.

Maar ik vergeef het ze allemaal door de details in de AI (mensen die je spullen komen terugbrengen die je laat slingeren?), de meesterlijke quests, en de geweldige graphics
userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:31 schreef ImMaxa het volgende:
4 keer crashen naar de desktop in 1,5 uur tijd vind ik wat minder prettig...
Totaal 7 crashes hier, PS3. Al heb ik er wel een flink aantal uur op zitten.
userIcon
1 crash na 3 dagen.

Verder weinig foutjes.
Hoogstens wat quest errors (een mob die al dood was moest ik voor een andere quest ook doodmaken.. game flagde het niet als doodzijnde maar werd alsnog half opgelost door t spel zelf uiteindelijk)
userIcon
Ach.. Zullen we Bethesda dat maar vergeven?

Nee, want het zijn er altijd teveel en ook, zoals hierboven aangegeven, gamebrekende fouten. Crash na 2 uur niet te hebben gesaved? Pech.

Nee, ik hou niet van deze fouten die er gewoon uit gehaald moeten worden.
Beetje gemierenneuk in dat filmpje... Heb een screenfreeze gehad en af en toe gaat de inventory een beetje langzaam.. Verder wel wat kleine dingetjes gezien die niet 100% kloppen, maar aangezien ik nog nooit een perfect spel heb gezien stoor ik me daar echt niet aan (360)
Ik heb ook wat bugjes ontdenkt. Ik liep bij een molen in de nacht. Daar zag ik een ghost lopen op een paard. Dat ging ineens, BAM de lucht in en maakte een cirkel van 360 en verdween. wtf
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Ach.. Zullen we Bethesda dat maar vergeven?

Nee, want het zijn er altijd teveel en ook, zoals hierboven aangegeven, gamebrekende fouten. Crash na 2 uur niet te hebben gesaved? Pech.

Nee, ik hou niet van deze fouten die er gewoon uit gehaald moeten worden.
Man dit spel moet je juist saven, en zoveel mogelijk. Zit al ergens op de 120 saves
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 18:00 schreef Dj_Ziggy het volgende:
[..]

Man dit spel moet je juist saven, en zoveel mogelijk. Zit al ergens op de 120 saves
De game saved zelf iedere 15 min ofzo + als je reist, slaapt en andere omgeving geladen wordt. Echt dan snap ik niet dat mensen nog durven te klagen 2 uur spelen kwijt te zijn
userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:31 schreef ImMaxa het volgende:
4 keer crashen naar de desktop in 1,5 uur tijd vind ik wat minder prettig...
gebeurt bij mij veel minder vaak maar eens in de twee uur dan weer wel...
userIcon
Nog geen enkele crash gehad wat verbazingwekkend is voor een TES game. Het komt wel eens voor dat na een aantal uur spelen de game wat trager loopt, opnieuw de game starten en weer verder gaan helpt dan. Steam overlay staat overigens uit.
userIcon
De grootste azijnzeikers staan aan wal, om een klassiek gezegde te verbouwen. Oftewel: er zitten wel wat bugs in, ok, maar probeer zelf maar eens een spel van deze omvang te maken zonder bugs.

Zoals iemand hier al zei: perfecte spellen bestaan niet. Iedereen met een miniem beetje benul van softwareontwikkeling weet dat bugs onvermijdelijk zijn.
userIcon
Mwa, zijn ook wel wat grotere foutjes. Ben zelf dual wield sword user, maar er hangt maar 1 schede aan mijn zijde. Daarnaast heeft het spel ook geen breath bar, maar kan je wel verdrinken onderwater.

Maar echt grote fouten heb ik tot nu toe niet gevonden, ik vermaak me dan ook zeer in Tamriel
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:38 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]


Dat ligt dan aan je PC, ik heb slechts 1 CtD gehad, en al zeker 20 uur gespeeld.

Meer jammer zijn zwevende lijken, NPC's die je twee keer achter elkaar precies hetzelfde vertellen, en bovenal de (voor de PC althans) vreselijke interface. En dat als ik een kip doodsla in Riverwood het hele dorp aggressief wordt.

Maar ik vergeef het ze allemaal door de details in de AI (mensen die je spullen komen terugbrengen die je laat slingeren?), de meesterlijke quests, en de geweldige graphics
Haha ja die kip is ze heilig.. dat beest stond me in de weg bij mijn eerste missie.. dus ik schoot er een pijl doorheen. Voor ik het wist werd ik afgeranseld door half riverwood.
Dat filmpje vond ikniet echt bugs bevatten. Als je iemand aankijkt zegt ie wat tegen je.. ja als je dat blijft doen dan praat hij steeds--> feature
Als je tegen een guard aan loopt zegt iet wat --> feature.. loop er dan omheen.

Ik kan niet wachten tot ik hem krijg over de post (ps gamereservering.nl is niet bijster snel.. 0-3 dagen zeiden ze...)
Meer dan 1 crash naar desktop per avond vind ik overigens niet leuk dus we zullen zien.
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 20:31 schreef Aezeal het volgende:
Dat filmpje vond ikniet echt bugs bevatten. Als je iemand aankijkt zegt ie wat tegen je.. ja als je dat blijft doen dan praat hij steeds--> feature
Als je tegen een guard aan loopt zegt iet wat --> feature.. loop er dan omheen.

Ik kan niet wachten tot ik hem krijg over de post (ps gamereservering.nl is niet bijster snel.. 0-3 dagen zeiden ze...)
Meer dan 1 crash naar desktop per avond vind ik overigens niet leuk dus we zullen zien.
Helemaal mee eens.

Ik draai 1.1 op de pc, en ik kan al die onzin over crashes niet geloven, ik heb er namelijk nog helemaal geen gehad, en toch behoorlijk wat uren gespeeld.
userIcon
behalve de muis settings en sommige settings voor graphics die standaard uit horen te staan (mouse acceleration en vsync). Heb ik niet veel last van bugs gehad. 2x maar een crash, maar ik save toch elke keer als ik iets doe/gedaan heb/ga doen. Kan alleen niet wachten op de eerste echte mods en om zelf er een paar te maken
userIcon
1x crash maar muisknoppen staan omgekeerd, wat niet te veranderen is.

En dat menu is kk slecht want t valt niet mee voor t menu om met de muis alles aan te klikken dus moet je het maar met t toetsenbord doen.
userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:35 schreef aardwortel het volgende:
WATIZIT
userIcon
Boh dat valt reuze mee. Vergeleken met Fallout NV, waar zo maar koeien uit de lucht vallen. Of was dat een verwijzing naar Earthworm Jim?
userIcon
Vandaag 2 crashes na een leuk Skyrim-weekend.
Geen melding of wat, *poof* weg.
userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Ach.. Zullen we Bethesda dat maar vergeven?

Nee, want het zijn er altijd teveel en ook, zoals hierboven aangegeven, gamebrekende fouten. Crash na 2 uur niet te hebben gesaved? Pech.

Nee, ik hou niet van deze fouten die er gewoon uit gehaald moeten worden.
0 crashes in zo''n 20 uur spelen. Je computer dus
userIcon
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 @ 01:42 schreef genakt het volgende:
[..]


0 crashes in zo''n 20 uur spelen. Je computer dus
generaliseren op basis van 1 ervaring.

userIcon
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 17:38 schreef Laser. het volgende:
Totaal 7 crashes hier, PS3. Al heb ik er wel een flink aantal uur op zitten.
Dat komt heel simpel omdat je op een platform speelt wat niet kan tippen aan een fatsoenlijke computer. PS3 heeft wat... 700mhz processortje en een equivalent van een Geforce 7800 GT?

Maar goed, wat wil je voor 300 euro, daar krijg je tegenwoordig alleen een budget computer voor. Dus eigenlijk geen wonder dat PS3 bagger is.
userIcon
Bij mij crashed ie ook regelmatig.. ennnn, nee het ligt niet aan mijn computer.
Aangezien ik verder bij geen enkele game daar last van heb.. gevalletje van breng een patchje uit Bethesda.

Ik kan het ze wel vergeven want ik heb er alweer 36 uur inzitten.. in 3 dagen.
-zucht- tevens mag ATI ook wel even wat nieuwe drivertjes uitbrengen want er is 0,0 Crossfire scaling.

[ Bericht gewijzigd door ApoclysmX op dinsdag 15 november 2011 @ 12:27 ]
userIcon
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 @ 10:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je praat echt dampende poep!

Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks. De XBOX had toendertijd al een 733Mhz processor.

De PS3 is geliefd vanwege zijn multicore rekenkracht, zelfs Stanford heeft een batterij van deze dingen aan elkaar geknoopt als rekencluster, omdat het sneller en goedkoper is dan een berg PC's.
Dat is ondertussen al weer vier jaar geleden....toen was de PS3 nog relatief goedkoop ja. Zouden ze het nu uitvoeren, dan was het echt wel een berg pc's geworden
quote:

dus eigenlijk geen wonder dat jouw post bagger is.
Kun je nu ook fijn van je eigen post zeggen.
quote:

Doeg!
Dag.
userIcon
Ik ben al bijna een week aan het spelen en heb amper bugjes opgemerkt (PS3).
quote:
Op maandag 14 november 2011 @ 18:11 schreef SMD het volgende:
[..]


De game saved zelf iedere 15 min ofzo + als je reist, slaapt en andere omgeving geladen wordt. Echt dan snap ik niet dat mensen nog durven te klagen 2 uur spelen kwijt te zijn
IDD
32  van 32 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 14/11 Spinnenoplossing in Skyrim28
» 12/11 Groot aantal Skyrimspelers op Steam27
» 12/11 Advies: Installeer Skyrim niet op Xbox 36024
» 11/11 Stelen als een baas in Skyrim15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden