Spelers kraken Modern Warfare 3 af

PlayStation 3WindowsXBOX 360 • Geschreven door Tim (wc-eend) op 08-11-2011 @ 18:20
print 

Spelers van Modern Warfare 3 kraken de game massaal af op de website Metacritic. Waar de reviewscore van de media ronde 9.0 is door 38 bedrijven zakt de score naar een 2.8 door 362 gebruikers van de website. Veel van de kritiek lijkt te gaan omdat de game niet vernieuwend genoeg zou zijn.

Lees hieronder enkele reacties van de gebruikers van Metacritic en verwacht binnenkort een recensie vanuit FOK!games.

  • This is the BEST map pack for MW2 so far. It's a little over priced though, they're usually like $15. There is a glitch however- usually my profile carries over from one map pack to the other, but this time my stats reset.
  • Completely average game tbh. Nothing different than MW2 except for like 5 guns or something. They could have sold this as a 20$ map pack and not a full retail game.
  • Just literally amazed how this game can get these high critic reviews. Played my flat mates copy and oh dear lord. Same damn game with a 3 on it. personally I thought MW2 was a broken ass heap (which is why I didn't buy this one) It's just the same whack-a-mole gameplay as before. Some good set pieces in the campaign but come on guys. You are just fueling Activision to keep copy/pasting their game. MP is still kinda fun but it just feels like you have bought an expensive map pack.
  • The story is shorter than any MW game before. It's also more dull and VERY linear. MP is pretty much MW2 with new maps and maybe 1-2 extra guns and 1-2 twisted perks. This game does not deserve your 60 dollars, use it to buy map packs for mw2.

Bron: CVG


Lees ook:

» 08/11 Modern Warfare 3 in das Arkaden10
» 08/11 Modern Warfare 3 breekt Amazon pre-order record14
» 08/11 'Het slagen van zowel MW3 als BF3 is goed voor de industrie'8
» 08/11 Heb jij Modern Warfare 3 vannacht gekocht?17


delen | eKudos nujij

5350 views / 48 reacties
Genre FPS
Platform PC, Playstation 3, Wii, Xbox 360
Developer/Publisher Infinity Ward/
User-waardering    
Aantal stemmen    167
Reacties op dit bericht
48  van 48 reacties op deze pagina. Pagina  1
Goh komen ze nu achter ..
Was te verwachten
userIcon
Hoeveel nieuwe maps zitten erin dan? Als we het dan toch vergelijken met mappacks kan het nog best een redelijke prijs zijn.
(Ware het niet dat mappacks zelf al flink overpriced zijn)
userIcon
Een goede review vergelijkt niet met andere games maar kijkt naar het spel zelf, dus individueel. Anders kun je dit ook van alle RPG's zeggen, alle Fitness spellen. FIFA is ook zo'n voorbeeld: enige wat vernieuwend is zijn andere teamsamenstellingen en eens in de 4 jaar een nieuwe modus en/of grafische engine.
userIcon
Laat maar weer zien wat voor idioten CoD spelen. Puur kopen op naam, daarna er pas achter komen hoe laag de kwaliteit nu eigenlijk ligt en dat er totaal niets verandert wordt.
Zal m dalijk is in me xdoos proppen en de singleplayer gaan checken.

Heb deze game van me maat gekregen voor me verjaardag zodat we samen kunne spelen.
Had m nooit zelf gekocht nu denk ik, miss uit de budgetbak over een jaartje ofzo....
man D-vide (FOK!games crew) 08-11-2011 @ 18:50 fotoboek no homepage
userIcon
Het is een hype om Triple-A games af te kraken. Trekt wel weer bij met een weekje.
man wc-eend (FOK!games crew) 08-11-2011 @ 18:53 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:50 schreef D-vide het volgende:
Het is een hype om Triple-A games af te kraken. Trekt wel weer bij met een weekje.
Denk eerder dat veel media niet gewoon eerlijk durft te zijn en aan te geven dat de game exact hetzelfde is als twee jaar geleden...
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:40 schreef Bamjam het volgende:
Had m nooit zelf gekocht nu denk ik, miss uit de budgetbak over een jaartje ofzo....
Oude CoD kosten nu nog veel te veel dus budgetbak was het niet snel geworden.
Heb de game nog niet gekocht en koop hem voorlopig ook niet geniet nog te veel van BF3.
userIcon
Sites die deze game hoger dan een 8 geven vertrouw ik niet, waarschijnlijk omgekocht door activision.
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]


Denk eerder dat veel media niet gewoon eerlijk durft te zijn en aan te geven dat de game exact hetzelfde is als twee jaar geleden...
Maar dat is niks nieuws onder de zon. Grote namen krijgen vrijwel nooit kritiek te verduren.
userIcon
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Battlefield 3 vernieuwt tenminste. MW3 is inderdaad weer een kloon van jewelste.
userIcon
quote:
This is the BEST map pack for MW2 so far. It's a little over priced though, they're usually like $15. There is a glitch however- usually my profile carries over from one map pack to the other, but this time my stats reset.
Wat een onzin, sowieso zitten er al 16 maps in dus dan zou het juist goedkoop zijn voor een cod mappack.
userIcon
/care als de SP maar goed is. Wil weten wat er gebeurt.
man Mday (Weblogger) 08-11-2011 @ 19:59 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 19:51 schreef naim380 het volgende:
/care als de SP maar goed is. Wil weten wat er gebeurt.
seriously? die berg totaal ongeloofwaardige actiescenes een verhaal noemen?
ga niet MW 3 met BF 3 vergelijken .. want dat kan je gewoon niet doen.. en ja het is weer same old story met MW3... alleen de single player is vernieuwend omdat je weer een stukje verder gaat waar mw2 was ge-eindigt.. dat is het enige wat me interesseert.. zal em miss nog wel gaan kopen puur om met mijn kameraden te spelen .. maar tot nu toe vermaak ik me smakelijk met BF 3
En raad eens wie er in zijn handjes wrijft omdat hij weet dat hij miljoenen spelers (die het ook verdiend hebben tbh) om de tuin heeft geleid?
userIcon
No shit Sherlock.
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 19:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Battlefield 3 vernieuwt tenminste. MW3 is inderdaad weer een kloon van jewelste.
Wat is er dan nieuw
Geweldig die masale afzet tegen COD, krijgen ze eindelijk wat ze verdienen
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 21:32 schreef Woohaa het volgende:
Geweldig die masale afzet tegen COD, krijgen ze eindelijk wat ze verdienen
Alsof Activision daarom geeft Genoeg 12-jarigen die het spel kopen. Ik ben vandaag serieus 5-6 14-jarige tegengekomen met MW3 in hun hand
Daarnaast kon je dit mijlenver aanzien komen
userIcon
Ik snap toch echt niet wat er zo slecht is aan MW3, toen MW2 uitkwam zat ook zo'n beetje iedere gamer te klagen over hoe slecht het spel wel niet was.

Ik heb mij er toch echt wel mee vermaakt, al moet ik toegeven dat er een betere anti-cheat gebruikt kon worden en dedicated servers gewoon er in hadden moeten zitten. Maar voor de rest was de game toch zeer leuk om te spelen.

Zelf ben ik nu bezig met BF3, maar ook daar zie ik weinig vernieuwends in terug komen, sterker nog, die game zit vol met bugs, en dat kan toch echt niet na zo'n hype rondom die game.
MW3 gebruikt precies dezelfde engine als MW2. Dit krijg je als je het spel opstart wanneer je iets in de config file hebt verandert.

http://i40.tinypic.com/a23zo4.jpg

Zelfs art assests worden gerehashed. Zie hier hoe dezelfde gebouwen worden hergebruikt in MW, MW3 en CoD

http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s
http://www.youtube.com/watch?v=JrWStouWP_4 (vanaf 1 min)
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 19:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Battlefield 3 vernieuwt tenminste. MW3 is inderdaad weer een kloon van jewelste.
Ik vind BF ook geen verschil met de vorige, alleen andere maps. Morgen MW3 maar eens ophalen, maar ik denk dat dit gewoon haten op de grootste titel dit jaar is, omdat het de grootste titel dit jaar is. Elk jaar weer zeikt men op CoD, elk jaar weer koopt men toch de nieuwste versie. Je afzetten tegen wat populair is, is gewoon stoer. Kijk naar TV, iedereen op internet zeikt over TVOH of IHVH, terwijl de kijkcijfers wat anders zeggen.

Haten om je ergens tegen af te kunnen zetten is niets nieuws.
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 22:56 schreef crono7 het volgende:
MW3 gebruikt precies dezelfde engine als MW2. Dit krijg je als je het spel opstart wanneer je iets in de config file hebt verandert.

http://i40.tinypic.com/a23zo4.jpg

Zelfs art assests worden gerehashed. Zie hier hoe dezelfde gebouwen worden hergebruikt in MW, MW3 en CoD

http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s
http://www.youtube.com/watch?v=JrWStouWP_4 (vanaf 1 min)
Juist, en zonder dit soort filmpjes had 80% van de gamers er niks van gemerkt en zich gefocused op het schieten (wat ook de bedoeling is), had 10% het gelijk gezien en het jammer gevonden en de overige 10% zou het gelijk zien maar er niks om geven aangezien je niet MW3 speelt voor de architectuur.

Nu gaat iedereen lopen zeiken op MW3 vanwege het feit dat art assets of textures hergebruikt worden op sommige locaties terwijl ze eigenlijk headshots moeten uitdelen.

Ga maar lekker The Sims 3 spelen als dat zo belangrijk is.
AHHAHA!

Crybaby FTW!
userIcon
De 'Gamers' op m'n werk lopen al weken te kwijlen, de meeste een paar dagen vrij genomen deze week

En ik?

Ik heb voor een tientje Stronghold, Crusader + Extreme, 2 en Legends van Steam getrokken en ben er uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren (dagen, weken, maanden ) zoet mee.

(ja ok, ik had er al 2 maar blijft een tof spel )

En dan verklaren ze mij voor gek
Je kunt de titel van dit bericht beter veranderen in 'Bf3spelers kraken mw3 af'. Bf3spelers zijn een soort cult geworden en mw3 is de duivel:D
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 22:19 schreef Kawarawa het volgende:
Ik snap toch echt niet wat er zo slecht is aan MW3, toen MW2 uitkwam zat ook zo'n beetje iedere gamer te klagen over hoe slecht het spel wel niet was.

Ik heb mij er toch echt wel mee vermaakt, al moet ik toegeven dat er een betere anti-cheat gebruikt kon worden en dedicated servers gewoon er in hadden moeten zitten. Maar voor de rest was de game toch zeer leuk om te spelen.

Zelf ben ik nu bezig met BF3, maar ook daar zie ik weinig vernieuwends in terug komen, sterker nog, die game zit vol met bugs, en dat kan toch echt niet na zo'n hype rondom die game.
wat zijn al die bugs waar mense het altijd over hebben ??

ik heb nergens last van.
alen beetje last van rubber banding omdat de servers het niet aan konde.
en die zijn inmidels al geupgrade.

en verniewing van Bf3?
ehm BF2 naar BF3?
het gaat niet om de bad company reeks.
dat is weer een totale andere game.
en der word hier al zo vaak geschrewd dat je 2 games niet kunt vergelijken(BF vs cod b.v.)
dan mag je BC en BF3 ook niet vergelijken. want badcompany heeft een hele andere doel.

maja. dat zeg jij.. persoon met een COD avatar.

anyhou dit is niew in de BF reeks:
niewe licht engine.
nselfde animatie engine als FIFA om soepeler/realistieser bewegingen te maken.
Social intergration.(of ej het leuk vind of niet)
custom servers.(en dan niet MOD servers)
destruction 2.0 (zoek maar op wat er niew aan is)
en zo kan er nog wel wat bij.

maar dit zijn toch echt verniewende dingen.als het om BF3 gaat.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 00:22 schreef ghost010 het volgende:
[..]
verhaal
Hey, das leuk iemand die niet begrijpend kan lezen!

Bugs
Geen team balance.
Party creation wat niet altijd even soepel werkt.
Game die zegt dat mijn resolutie niet wordt ondersteund.
Game die eerste keer afsluit na het opstarten.
Game die een zwart beeld geeft tijdens het spelen.
Het niet kunnen verwisselen van wapens.
Door de grond heen zakken wat voornamelijk in Metró gebeurd.
Revive werkt niet altijd.

En er zijn vast nog wel genoeg bugs, je kan het ontkennen, maar er zijn genoeg mensen die er last van hebben.

Daarbij heb ik nooit gezegd dat BF3 niet met CoD vergeleken mag worden maar het zijn toch hele andere soort shooters, dus een exacte vergelijking kan gewoon niet.

Als ik BF3 ga vergelijken met BF2 dan zijn daar inderdaad genoeg vernieuwingen bij gekomen, wat ook wel mag met een release na 6 jaar! Ga jij deze vernieuwende aspecten vergelijken met andere games, dan is het echter opeens niet meer zo bijzonder. Vergelijk voor de grap die licht effecten maar eens met die van bijv. Metro 2033.

Ondanks die ANT engine van BF3 heb ik de soldaatjes nog nooit soepel zien bewegen, het glijdt en stottert over de vloer. Social intergration...je bedoelt die Facebook achtige rommel? Niet echt boeiend he met een FPS. Wat er verder allemaal bijkomt is naar mijn mening niet zo bijzonder mocht ik het vergelijken met andere games anno nu.

Waarom zou ik BF3 niet met BC2 mogen vergelijken trouwens? de eerste paar uur dat ik BF3 ging spelen deed mij voornamelijk aan BC2 denken.

EN wat heeft mijn avatar van CoD te maken met mijn vorige post en wat is het nut om deze te betrekken in jouw verhaal? Of was het voor jou makkelijker een verhaal te verzinnen als je dacht dat je met en CoD fanboi zit te discussiëren?
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]


Ik vind BF ook geen verschil met de vorige, alleen andere maps. Morgen MW3 maar eens ophalen, maar ik denk dat dit gewoon haten op de grootste titel dit jaar is, omdat het de grootste titel dit jaar is. Elk jaar weer zeikt men op CoD, elk jaar weer koopt men toch de nieuwste versie. Je afzetten tegen wat populair is, is gewoon stoer. Kijk naar TV, iedereen op internet zeikt over TVOH of IHVH, terwijl de kijkcijfers wat anders zeggen.

Haten om je ergens tegen af te kunnen zetten is niets nieuws.
Ahjah, leuk zulke argumenten.. de game is precies hetzelfde als vorige deel maar we mogen niet klagen omdat het zo'n populair spel is.. Fanboy gonna be fanboy.

quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 23:04 schreef Kawarawa het volgende:
[..]


Juist, en zonder dit soort filmpjes had 80% van de gamers er niks van gemerkt en zich gefocused op het schieten (wat ook de bedoeling is), had 10% het gelijk gezien en het jammer gevonden en de overige 10% zou het gelijk zien maar er niks om geven aangezien je niet MW3 speelt voor de architectuur.

Nu gaat iedereen lopen zeiken op MW3 vanwege het feit dat art assets of textures hergebruikt worden op sommige locaties terwijl ze eigenlijk headshots moeten uitdelen.

Ga maar lekker The Sims 3 spelen als dat zo belangrijk is.
Juist... Bij een nieuw deel verwacht men nieuwe shit.. lijkt me duidelijk toch? Het is toch lachwekkend en triest dat als je cod 3 opstart dat die zegt 'last time you started up cod2..' dan word je toch gewoon hard bedonderd als gamer om daar 60 euro voor te dokken? Achja mensen houden tegewoordig van slikken denk.
userIcon
''Arguing on the internet is like competing in the special olymipcs. Even if you win, you're still a retard.''
man magge (FOK!games crew) 09-11-2011 @ 09:21 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:50 schreef D-vide het volgende:
Het is een hype om Triple-A games af te kraken. Trekt wel weer bij met een weekje.
Toch nog een wijze tussen ons.
userIcon
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]


Denk eerder dat veel media niet gewoon eerlijk durft te zijn en aan te geven dat de game exact hetzelfde is als twee jaar geleden...
Dit dus.
Er zijn mensen ontslagen door kritiek te leveren op dit soort titels.
userIcon
Activision is sowieso een melkbedrijf. Na Tony Hawk werd dit de nieuwe melkformule. Over 3 jaar wil Activision van COD af en hebben ze wel weer iets nieuws. Het is toch erg opvallend dat juist dit bedrijf zo melkt. Is het Tony Hawk niet, dan is het wel COD, of Guitar Hero.
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 18:34 schreef Sympharion het volgende:
Een goede review vergelijkt niet met andere games maar kijkt naar het spel zelf, dus individueel. Anders kun je dit ook van alle RPG's zeggen, alle Fitness spellen. FIFA is ook zo'n voorbeeld: enige wat vernieuwend is zijn andere teamsamenstellingen en eens in de 4 jaar een nieuwe modus en/of grafische engine.
Dit geloof je toch zelf niet? Je moet toch ergens je maatstaf vandaan halen? Voor de liefhebber is FIFA 12 wel degelijk anders.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 09:21 schreef magge het volgende:
[..]


Toch nog een wijze tussen ons.
Het spel opzich wordt ook niet afgekraakt, dat het spel meer een mappack met een nieuw stukje storyline is, dat is het voornaamste probleem.
Het hele spel is meer een uitbreiding van mw2 dan een nieuw spel.
De engine is oud, verwijst zelfs bij fouten dat het mw2 is, en in de MP zijn het nieuwe maps met een paar nieuwe wapens.
Maar je mag er wel de volle mep voor neerleggen.

de eerste modern warfare was super, stuk realistischer, ook in de MP, met MOD mogelijkheden, zelf maps maken, etc. nu zijn mods uitgeschakeld, en maken ze zelf mods en verkopen het als een nieuwe game..

Als mw2 niet had bestaan, en dit de opvolger was van mw1, was er niks aan de hand geweest.

[ Bericht gewijzigd door MrDrako op woensdag 9 november 2011 @ 10:08 ]
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 01:39 schreef Kawarawa het volgende:
[..]


Hey, das leuk iemand die niet begrijpend kan lezen!

Bugs
Geen team balance.
Party creation wat niet altijd even soepel werkt.
Game die zegt dat mijn resolutie niet wordt ondersteund.
Game die eerste keer afsluit na het opstarten.
Game die een zwart beeld geeft tijdens het spelen.
Het niet kunnen verwisselen van wapens.
Door de grond heen zakken wat voornamelijk in Metró gebeurd.
Revive werkt niet altijd.

En er zijn vast nog wel genoeg bugs, je kan het ontkennen, maar er zijn genoeg mensen die er last van hebben.

Daarbij heb ik nooit gezegd dat BF3 niet met CoD vergeleken mag worden maar het zijn toch hele andere soort shooters, dus een exacte vergelijking kan gewoon niet.

Als ik BF3 ga vergelijken met BF2 dan zijn daar inderdaad genoeg vernieuwingen bij gekomen, wat ook wel mag met een release na 6 jaar! Ga jij deze vernieuwende aspecten vergelijken met andere games, dan is het echter opeens niet meer zo bijzonder. Vergelijk voor de grap die licht effecten maar eens met die van bijv. Metro 2033.

Ondanks die ANT engine van BF3 heb ik de soldaatjes nog nooit soepel zien bewegen, het glijdt en stottert over de vloer. Social intergration...je bedoelt die Facebook achtige rommel? Niet echt boeiend he met een FPS. Wat er verder allemaal bijkomt is naar mijn mening niet zo bijzonder mocht ik het vergelijken met andere games anno nu.

Waarom zou ik BF3 niet met BC2 mogen vergelijken trouwens? de eerste paar uur dat ik BF3 ging spelen deed mij voornamelijk aan BC2 denken.

EN wat heeft mijn avatar van CoD te maken met mijn vorige post en wat is het nut om deze te betrekken in jouw verhaal? Of was het voor jou makkelijker een verhaal te verzinnen als je dacht dat je met en CoD fanboi zit te discussiëren?
Heb jij alleen de Beta gespeeld ofsow? Al die bugs die jij opnoemt, ben ik niet tegengekomen hoor...

Team balance werkt gewoon
Ik weet niet wat voor crack beeldscherm jij hebt maar niet kunnen ondersteunen? Daar geloof ik niks van
Zwart Beeld? Niet gezien
Niet kunnen verwisselen van wapens. Al wissel ik zo snel mogelijk bugged dat nog niet uit.
Door de grond zakken. Ik heb de afgelopen tijd haast alleen maar metro gespeeld, niks gemerkt
Revive werkt niet altijd. Revive werkt altijd, TENZIJ je te laat bent.
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 19:51 schreef naim380 het volgende:
/care als de SP maar goed is. Wil weten wat er gebeurt.
Waarom geef jij eigenlijk reviews op fok.
Ach ja kritisch ben je tenminste niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 10:19 schreef d3kker het volgende:
[..]


Heb jij alleen de Beta gespeeld ofsow? Al die bugs die jij opnoemt, ben ik niet tegengekomen hoor...

Team balance werkt gewoon
Ik weet niet wat voor crack beeldscherm jij hebt maar niet kunnen ondersteunen? Daar geloof ik niks van
Zwart Beeld? Niet gezien
Niet kunnen verwisselen van wapens. Al wissel ik zo snel mogelijk bugged dat nog niet uit.
Door de grond zakken. Ik heb de afgelopen tijd haast alleen maar metro gespeeld, niks gemerkt
Revive werkt niet altijd. Revive werkt altijd, TENZIJ je te laat bent.
Ik heb niet alleen de beta gespeeld ofsow, al kwam die inderdaad over als een alpha en de hudige release als een beta.

Mijn beeldscherm is een Samsung Syncmaster BX2440.

Dat jij geen bugs hebt opgemerkt wilt niet zeggen dat die er niet zijn. Google als je het niet wilt geloven, genoeg mensen die last van bugs hebben.

Trouwens, doe wat aan je "ofsow", dat is gewoon te dom voor woorden, het lijkt nu net of ik tegen een 12-jarig joch zit te typen.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 07:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Juist... Bij een nieuw deel verwacht men nieuwe shit.. lijkt me duidelijk toch? Het is toch lachwekkend en triest dat als je cod 3 opstart dat die zegt 'last time you started up cod2..' dan word je toch gewoon hard bedonderd als gamer om daar 60 euro voor te dokken? Achja mensen houden tegewoordig van slikken denk.
Omdat jij een gebouw ziet wat aan de buitenkant er precies hetzelfde uitzag is het spel slecht en ben je bedonderd? Nieuwe wapens, nieuwe maps en het einde van een toch zeer vermakelijk verhaal zijn voor mij toch echt wel een stukje vernieuwing.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 13:18 schreef Kawarawa het volgende:
[..]


Ik heb niet alleen de beta gespeeld ofsow, al kwam die inderdaad over als een alpha en de hudige release als een beta.

Mijn beeldscherm is een Samsung Syncmaster BX2440.

Dat jij geen bugs hebt opgemerkt wilt niet zeggen dat die er niet zijn. Google als je het niet wilt geloven, genoeg mensen die last van bugs hebben.

Trouwens, doe wat aan je "ofsow", dat is gewoon te dom voor woorden, het lijkt nu net of ik tegen een 12-jarig joch zit te typen.
Ik geef je ook geen gelijk. Heb met bf3 nergens last van. Heb wel gehoord dat sommige mensen met asus kaarten van ati problemen hebben. Voor de rest lul je onzin en moeten mensen betere hardware kopen of eventueel even updaten.

Ben altijd zwaar fan geweest van de cod serie en vind deze teveel van hetzelfde en ben dan ook teleurgesteld na het spelen ervan.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 15:19 schreef genakt het volgende:
[..]


Ik geef je ook geen gelijk. Heb met bf3 nergens last van. Heb wel gehoord dat sommige mensen met asus kaarten van ati problemen hebben. Voor de rest lul je onzin en moet je maar betere hardware kopen of eventueel even updaten.

Ben altijd zwaar fan geweest van de cod serie en vind deze teveel van hetzelfde en ben dan ook teleurgesteld na het spelen ervan.
Tja, leuk voor jou dat jij ook nergens last van hebt, maar ik lul dan gelijk onzin? Als je niet normaal kan reageren met dit soort discussies, doe dan maar niks...

Btw, kan BF3 op ultra spelen zonder framedrops of dergelijke dus qua hardware zit het wel snor
userIcon
quote:
Op woensdag 9 november 2011 @ 15:22 schreef Kawarawa het volgende:
[..]


Tja, leuk voor jou dat jij ook nergens last van hebt, maar ik lul dan gelijk onzin? Als je niet normaal kan reageren met dit soort discussies, doe dan maar niks...

Btw, kan BF3 op ultra spelen zonder framedrops of dergelijke dus qua hardware zit het wel snor
Miljoenen hebben het spel dus logies zijn er problemen is ook niet gek.

Maar de meeste dingen die jij aangeeft zijn meningen of user problemen ( denk aan hardware/Software/driver enz) die niks met het spel te maken hebben.

Uitzonderingen daargelaten.
ATI

En tevens is dit geen BF3 topic dus dat mag sowieso achterwege gelaten worden

[ Bericht gewijzigd door genakt op woensdag 9 november 2011 @ 16:30 ]
COD wist iedereen al toch dat het MW2 met aanpassingen zou worden en gaan ze nu zeiken !!! ach BF3 komt eerder uit en is vergeleken met deel 2 10000x mooier geworden. COD moet misschien wat langer op zijn spellen broeden en ook is een beta releasen inplaats van een beta in de vorm van een echt spel zoals blackops. zonde van me geld ik koop geen COD meer.
heb nu BF3 en gamplay grafisch en geluid is echt ZIEK !!
en als je COD zegt gaat men er wel van uit dat je het ergens mee moet vergelijken. en idd laat BF3 maar buiten wege want dat is petje te boven voor activision!!!

owjah heb je COD MW3 gekocht?? jammer voor je
quote:
Op dinsdag 8 november 2011 @ 22:56 schreef crono7 het volgende:
MW3 gebruikt precies dezelfde engine als MW2. Dit krijg je als je het spel opstart wanneer je iets in de config file hebt verandert.

http://i40.tinypic.com/a23zo4.jpg


whahaha dit is echt zielig!!!! Activision ben ik al zat maar wat the hell maakt nieuwe engine asjeblieft man !!!

Zelfs art assests worden gerehashed. Zie hier hoe dezelfde gebouwen worden hergebruikt in MW, MW3 en CoD

http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s
http://www.youtube.com/watch?v=JrWStouWP_4 (vanaf 1 min)
48  van 48 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 08/11 Spelers kraken Modern Warfare 3 af48
» 08/11 Modern Warfare 3 in das Arkaden10
» 08/11 Modern Warfare 3 breekt Amazon pre-order record14
» 08/11 'Het slagen van zowel MW3 als BF3 is goed voor de industrie'8


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden