WoW guilds kunnen van server en van faction wisselen

Windows • Geschreven door StefanW op 26-10-2011 @ 20:23
print 

Ken je dat gevoel dat je jaren bezig bent in World of Warcraft om een goede Alliance guild op te richten om er vervolgens achter te komen dat de Horde toch je ware liefde is? Ja? Dan heb je nu de kans om daar werk van te maken. Blizzard heeft namelijk een nieuwe dienst bekendgemaakt waarbij guild leaders van realm en/of van faction kunnen wisselen.

Guild leaders op een aantal World of Warcraft-servers hebben vanaf 25 oktober de mogelijkheid om zich met hun guild een weg te kopen naar een andere server of zelfs volledig van kant te wisselen en over te stappen naar een andere faction. Ook guild leaders die erachter komen dat hun guildnaam toch niet meer dat grappige randje heeft van een aantal jaar geleden kunnen dit aanpassen.

Uiteraard zullen Alliance en Horde guild masters in de buidel moeten tasten voor dergelijke beslissingen. Een overstap van faction kost USD 40, van realm wisselen kost USD 35 en de naam wijzigen kost USD 20. Wie zowel faction als realm wijzigt krijgt USD 5 korting en betaalt USD 70. De twee duurste diensten gaan overigens samen met een gratis naamswijziging.

Saillant detail is wat er bij deze diensten meeverhuisd, namelijk de guild master, de guild bank, het level, de extraatjes en de achievements. De rest, de overige guild members, zal zich zelf een weg moeten kopen achter de guild master aan. Wanneer een guild master verhuist zullen de overige leden achter blijven in een "kale" level 1 guild met dezelfde naam.

De diensten worden nu nog aangeboden op een selectief aantal servers, met het idee om het in de komende paar weken wereldwijd aan te gaan bieden.


Bron: kotaku


Lees ook:

» 18:55 Schuilen in Metro-trailer4
» 15:47 Ron Gilbert komt uit zijn grot7
» 15:02 Devil May Cry 6 komt sneller6
» 15:01 Precisie in Sniper: Ghost Warrior 20


delen | eKudos nujij

1669 views / 16 reacties
Genre MMORPG
Platform PC
Developer/Publisher Blizzard/Vivendi
Releasedatum 11-02-2005
User-waardering    
Aantal stemmen    517
Reacties op dit bericht
16  van 16 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Ka-Ching!

Een (redelijke) 25-man guild verhuizen zou dan dus al snel bijna 1000 euro in totaal kunnen gaan kosten! Laat ze maar rollen hoor!
userIcon
Blizzard weet wel hoe ze die koe leeg moet krijgen, mag hopen dat BioWare niet dezelfde streken gaat uithalen met TOR, of dat we zoiets krijgen met Guild Wars 2.
userIcon
het is toch absurd die prijzen.. wat voor moeite is het nou 1 naampje te veranderen... nee kost 20 euro.. voor wat? een update op je database
wow heeft zijn beste tijd allang gehad, meeste mensen staan toch alleen maar afk te zijn in de hoofdstad van dat moment.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:10 schreef Jinglebones het volgende:
Blizzard weet wel hoe ze die koe leeg moet krijgen, mag hopen dat BioWare niet dezelfde streken gaat uithalen met TOR, of dat we zoiets krijgen met Guild Wars 2.
Waarom hoop je dat?

quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:49 schreef totalvamp het volgende:
het is toch absurd die prijzen.. wat voor moeite is het nou 1 naampje te veranderen... nee kost 20 euro.. voor wat? een update op je database
Dergelijke diensten zijn zo prijzig, omdat Blizzard wil voorkomen dat spelers om de haverklap van name, race, faction of server wisselen, met alle verwarring van dien.

Natuurlijk blijft het ook gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen, het liefst makkelijk en veel. Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar als jij merkt dat klanten je twintig euro geven voor zoiets simpels als het aanpassen van één naam in een database, zou jij dat geld dan weigeren? Natuurlijk niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]

Waarom hoop je dat?
Omdat het kneiterduur is. Ik ben helemaal voor kapitalisme en zo hoor en ik verwijt Blizzard niet echt iets in dat opzicht. Ik hoop alleen dat als ik TOR speel en van server wil switchen, ik geen 20 euro moet ophoesten. Klinkt logisch toch?
Wat kost het vervolgens voor de individuele leden om over te stappen dan?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:11 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Omdat het kneiterduur is. Ik ben helemaal voor kapitalisme en zo hoor en ik verwijt Blizzard niet echt iets in dat opzicht. Ik hoop alleen dat als ik TOR speel en van server wil switchen, ik geen 20 euro moet ophoesten. Klinkt logisch toch?
Het kwam op mij over alsof je plotseling veranderd was in zo'n "OMG! Optionele betaalde diensten! Ruined FOREVER!"-kneus, maar je uitleg klinkt vrij logisch inderdaad.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]

Het kwam op mij over alsof je plotseling veranderd was in zo'n "OMG! Optionele betaalde diensten! Ruined FOREVER!"-kneus, maar je uitleg klinkt vrij logisch inderdaad.
Agh, als de consument er massaal gebruik van wil maken, dan ga ik ze niet tegenhouden. Ieder zijn ding.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:11 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Omdat het kneiterduur is. Ik ben helemaal voor kapitalisme en zo hoor en ik verwijt Blizzard niet echt iets in dat opzicht. Ik hoop alleen dat als ik TOR speel en van server wil switchen, ik geen 20 euro moet ophoesten. Klinkt logisch toch?
Nee niet echt. Als een bedrijf geld aan je kan verdienen, waarom zouden ze dat laten? Als je het er niet mee eens bent dan doe je het niet of speelt iets anders.
Je hoeft niet van server te switchen, je hoeft niet van naam te veranderen enz enz.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:19 schreef Aezeal het volgende:
Wat kost het vervolgens voor de individuele leden om over te stappen dan?
25 Euro.

Kan leuk zijn voor Guilds die weer eens iets anders willen.
Met een faction change komt ook een race change.
Je Human beu, word een Undead.

Maar hoe het met classes werkt, geen idee.

Undead hebben geen Paladins, dus wat gebeurd er als je van Human Paladin naar Undead gaat?

quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:01 schreef Rikketik het volgende:

Dergelijke diensten zijn zo prijzig, omdat Blizzard wil voorkomen dat spelers om de haverklap van name, race, faction of server wisselen, met alle verwarring van dien.
Dat dus, als het makkelijk en gratis was geweest zouden mensen blijven jumpen.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:53 schreef Georges het volgende:
[..]

Nee niet echt. Als een bedrijf geld aan je kan verdienen, waarom zouden ze dat laten? Als je het er niet mee eens bent dan doe je het niet of speelt iets anders.
Je hoeft niet van server te switchen, je hoeft niet van naam te veranderen enz enz.

Je zegt exact hetzelfde als ik

Ik zeg letterlijk dat ik Blizzard niks verwijt, maar dat ik het te duur vind. Hoe in vredesnaam haal je daaruit dat ik vind dat Blizzard en andere bedrijven het niet mogen doen, dat is bijna het tegengestelde van wat ik zeg.
userIcon
Het WOW concept in het kort;

Spel kopen; BETALEN! Voor het basis spel, de uitbreidingen ...

Spel spelen; BETALEN! Voor het abonnement, om instellingen te mogen veranderen (ja, dát is nieuw)....

Ik ben dom, ik weet het; te dom om te begrijpen dat mensen járen het zelfde spel spelen en daar FLINK voor bereid zijn te betalen. Ik ben wél slim genoeg om te begrijpen dat Blizzard er blij mee is; inkomsten van 170 miljoen dollar in het eerste kwartaal van 2011. Met 11,4 miljoen WOW abonnees.
quote:
Wie zowel faction als realm wijzigt krijgt USD 5 korting en betaalt USD 70.
Ik weet niet wat er stond toen dit bericht hier werd geplaatst, maar het is nu 65 dollar en geen 70, je krijgt nu dus 10 dollar korting.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:21 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Je zegt exact hetzelfde als ik

Ik zeg letterlijk dat ik Blizzard niks verwijt, maar dat ik het te duur vind. Hoe in vredesnaam haal je daaruit dat ik vind dat Blizzard en andere bedrijven het niet mogen doen, dat is bijna het tegengestelde van wat ik zeg.
Nee ik reageer op het feit dat je hoopt dat ze dat bij TOR niet doen, want dat zou je niet logisch vinden.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:46 schreef Georges het volgende:
[..]

Nee ik reageer op het feit dat je hoopt dat ze dat bij TOR niet doen, want dat zou je niet logisch vinden.
Nee dat zeg ik helemaal niet. Dat is even een staaltje slecht begrijpend lezen.

quote:
Ik hoop alleen dat als ik TOR speel en van server wil switchen, ik geen 20 euro moet ophoesten.
Lees die zin nog eens. Het gaat over wat ik hoop en dat is dat ik geen 20 euro hoef te betalen. Dat ik die hoop hebt, dat vind ik logisch.

Er staat nergens 'ik zou het niet logisch vinden als ik 20 euro moet betalen' of ook maar iets wat op die constructie lijkt.
16  van 16 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 18:55 Schuilen in Metro-trailer4
» 15:47 Ron Gilbert komt uit zijn grot7
» 15:02 Devil May Cry 6 komt sneller6
» 15:01 Precisie in Sniper: Ghost Warrior 20


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden