Microsoft evalueert E3

E3 2011XBOX 360 • Geschreven door Roy op 29-06-2011 @ 09:48
print 

Afgelopen E3 stond voor Microsoft en Xbox helemaal in het teken van Kinect. Kinect, Kinect, Kinect, OVERAL KINECT. Dit leverde nogal wat kritiek op van de 'core gamers' die helemaal niet zitten te wachten op Kinect-games. Microsoft verwacht echter dat ze nog wel bijdraaien en Kinect zullen omarmen.

Microsoft heeft volgens eigen zeggen een goeie mix tussen casual en core games laten zien en Kinect-games als Rise of Nightmares en Ryse zullen het goed doen bij de core gamers.

"I think [their reaction] was as we expected. We showed amazing core game experiences and we showed great Kinect experiences. Both social/casual Kinect experiences as well as stuff like Rise of Nightmares and Ryse which we think are certainly going to appeal to the core.”

Microsoft vergelijkt het graag met 2010. In het begin was iedereen nogal skeptisch over Kinect, maar de verkopen waren toch goed. Ook vond iedereen die er mee gespeeld heeft het uiteindelijk ook gewoon leuk.

"It's similar to last year where some of the core gaming media walked out of E3 a little sceptical about Kinect and said 'I'm never going to do that'. But a lot of them also went and bought Kinect and said 'Oh my god, I love it, I break it out when I'm having a party, I play with my girlfriend, finally I can play with my kids.'

I think people have embraced Kinect and we think that a lot of what we showed at E3... whether people fully understand it now, as we open up more and more over time and explain and let people get hands-on, we think people are going to love it."

Ook wij zullen er dus aan moeten geloven volgens Microsoft.


Bron: Eurogamer


Lees ook:

» 28/06 'Volgend jaar onthulling opvolger Xbox 360'22
» 28/06 Fable: The Journey op Gamescom5
» 25/06 "Kinect is adrenalinestoot voor de Xbox 360"26
» 23/06 Levine: Motion-gaming moet je kunnen negeren4


delen | eKudos nujij

2166 views / 35 reacties
User-waardering    
Aantal stemmen    54
Reacties op dit bericht
35  van 35 reacties op deze pagina. Pagina  1
quote:
Microsoft verwacht echter dat ze nog wel bijdraaien en Kinect zullen omarmen.
Kinect kan me de reet roesten. Heb nog ergens een laag stof van 2 jaar oud waar een Wii onder ligt, waarvan ik destijds de games na een tijdje ook alleen nog maar speelde met de gamecube controller. Ik begin er niet weer aan.
Waarom is het zo moeilijk voor Microsoft om toe te geven dat de mensen die zichzelf als "hardcore" bestempelen bijna unaniem Kinect afbranden? Moet er per se weer een marketing-lul-met-vingers een verhaal komen ophangen? De presentatie van Microsoft tijdens E3 was gewoon sneu, wat Kinect betrof.
userIcon
De Kinect is niets meer dan een gimmick die moet verbloemen dat de x360 aan het afsterven is.

Nu kunnen ze gewoon gaan zeggen dat ze een andere richting hebben gekozen en later eventueel dat dit toch niet zo goed heeft uitgepakt als dat ze gehoopt hadden. Op die manier bespaart het ze enig gezichtsverlies doordat de aandacht nu wordt afgeleid van het feit dat ze amper nog in staat zijn om met een verrassende exclusive op de proppen te komen.

Het merk xbox zal zo ten minste nog enigszins gered zijn voor als er over een paar jaar een nieuwe x720 op de markt komt....

[ Bericht gewijzigd door zo-is-het op woensdag 29 juni 2011 @ 11:12 ]
userIcon
quote:
Microsoft vergelijkt het graag met 2010. In het begin was iedereen nogal skeptisch over Kinect, maar de verkopen waren toch goed.
... Dat het goed verkoopt wil niet zeggen dat de core-gamer er ook daadwerkelijk op zit te wachten! Er is tig shovelware op de Wii wat enorm goed verkoopt!

Microsoft komt er nog wel achter dat Kinect niet bij de core-gamer aan zal slaan. De extra's die je kunt in Ghost Recon of Mass Effect 3 zijn wel grappig, maar de core zal die games alsnog gewoon met de controller spelen!
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 10:51 schreef dingoegret het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor Microsoft om toe te geven dat de mensen die zichzelf als "hardcore" bestempelen bijna unaniem Kinect afbranden? Moet er per se weer een marketing-lul-met-vingers een verhaal komen ophangen? De presentatie van Microsoft tijdens E3 was gewoon sneu, wat Kinect betrof.
Precies. Ze lijken te denken dat omdat bewegings meuk bij nintendo voor veel verkopen zorgde dat hun eigen fans het dan ook wel geweldig zullen vinden. Terwijl dat totaal andere gamers zijn. Zelf heb ik een PSMove staan en moet zeggen dat dat geweldig is (icm met de navigatie controller) voor games als RUSE enzo. Met name omdat het je sneller precieze acties laat uitvoeren dan de controller. Ik heb ook even met kinect gespeeld, maar dat was zoo chaotisch.. het werken met een soort gebaren en dergelijke werkt gewoon knudde, en dan heb ik het nog niet eens over de lag tussen het bewegen en het omzetten naar een actie in de game.

Zolang de games puur met kinect bestuurd moeten worden zal het zeker geen succes zijn. Kinect voegt imho weinig toe aan de spellen.

Met de huidige situatie vind ik sony de winnaar. PSmove werkt relaxter dan de wii en kinect, en in veel games is het een extra die het spel beter bestuurbaar maakt ipv iets dat je door de strot geduwd word als zijnde "de nieuwe manier van gamen". (althans bij de games die ik er mee speel iig)

Microsoft moet stoppen met kinect door de strot van mensen willen rammen en dat ding ook meer als extra gaan neerzetten. (al is dat wel wat minder makkelijk met een techniek waarvoor je niet gewoon in je relaxte stoel kan zitten en met de huidige prijs)

Wie gaat er nou 100+ euro neertellen voor spraakherkenning in mass effect... terwijl je al een headset van 20 euro oid hebt? dan gebruik je die toch voor de spraakherkenning? :S

Kinect valt gewoon eigenlijk overal net buiten de boot en weet mij ook gewoon niet te overtuigen momenteel.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:04 schreef zo-is-het het volgende:
De Kinect is niets meer dan een gimmick die moet verbloemen dat de x360 aan het afsterven is.
Afsterven terwijl het ding nog altijd flink beter verkoopt dan de PS3 in de States en UK en in de States zelfs beter dan de Wii. Ja, de gebruikersmarkt is duidelijk niet meer sterk aan het groeien. Of is de PS3 ook aan het afsterven?

Meningen zijn leuk, maar baseer je het nog op wat anders dan je onderbuik?
userIcon
Haha, wel geweldig hoe ze erin staan. Consumeren en doorslikken zullen jullie! Gewoon dikke schijt hebben aan een grote groep gamers. Net als die aankomende reclameberichten op die betaalde dienst.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:09 schreef KoosyNL het volgende:
[..]


... Dat het goed verkoopt wil niet zeggen dat de core-gamer er ook daadwerkelijk op zit te wachten! Er is tig shovelware op de Wii wat enorm goed verkoopt!

Microsoft komt er nog wel achter dat Kinect niet bij de core-gamer aan zal slaan. De extra's die je kunt in Ghost Recon of Mass Effect 3 zijn wel grappig, maar de core zal die games alsnog gewoon met de controller spelen!
Gelukkig voor Microsoft is de groep core-gamers kleiner dan de groep casual gamers en is dat financieel geen ramp. Core-gamers zien zichzelf nog steeds als de belangrijkste doelgroep, maar met de Wii en DS bracht Nintendo daar enorm verandering in, door games op telefoons en Facebook is dat nog sterker geworden en Kinect profiteert enorm.

Core-gamers moeten eens wakker worden uit hun droomwereld.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:31 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Gelukkig voor Microsoft is de groep core-gamers kleiner dan de groep casual gamers en is dat financieel geen ramp. Core-gamers zien zichzelf nog steeds als de belangrijkste doelgroep, maar met de Wii en DS bracht Nintendo daar enorm verandering in, door games op telefoons en Facebook is dat nog sterker geworden en Kinect profiteert enorm.

Core-gamers moeten eens wakker worden uit hun droomwereld.
Dat MS geld gaat verdienen aan de casual-gamer is slim van ze, maar als core-gamer mag je je wel een beetje in de steek gelaten voelen dat het tegenwoordig bijna alleen maar daarom draait en dat wij, die MS groot hebben gemaakt met de Xbox en Xbox 360, nu eigenlijk in de steek worden gelaten

Ik ben hartstikke wakker en weet waarom MS het doen, maar ik hoef het niet leuk te vinden
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]


Dat MS geld gaat verdienen aan de casual-gamer is slim van ze, maar als core-gamer mag je je wel een beetje in de steek gelaten voelen dat het tegenwoordig bijna alleen maar daarom draait en dat wij, die MS groot hebben gemaakt met de Xbox en Xbox 360, nu eigenlijk in de steek worden gelaten

Ik ben hartstikke wakker en weet waarom MS het doen, maar ik hoef het niet leuk te vinden
Ik zeg niet dat ik het leuk vind Hoewel ik mezelf niet meer sterk als core-gamer zie, heb ik beide Xboxen op de launch gekocht en in geldnood mijn PS3 verkocht. Ik vind het bijzonder jammer als de weinig games die ik speel ook gaan verdwijnen.

Mijn punt is meer dat ik veel mensen zie reageren alsof het onbegrijpelijk is wat Microsoft doet, onethisch en asociaal, terwijl het domweg een gevolg is van ontwikkelingen. Games kosten klauwen met geld en core-games zijn duurder dan casual games, maar brengen gemiddeld veel minder op. De markt is anders en veel mensen snappen dat totaal niet en roepen maar wat vanuit hun elitaire torentje.
Het gaat hun nu toch alleen nog maar om geld.
Ooit was Microsoft met de Xbox 360 een firma die aan gamers dacht.
Ja Xbox live kost geld maar je kreeg er wel wat voor terug in de vorm van een stabiele service en een shitload aan goede games.
Tegenwoordig denken ze alleen nog maar aan hoe je op de snelste manier geld uit consumenten kan trekken en dat werkt niet.
Kinect kan inmiddels dan wel veel verkocht zijn maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die er gebruik van maken.
Ik in ieder geval niet... hij staat hier al een half jaar ofzo boven op de tv en is meer een irritatie als plezier.
Iedere keer als een maat van me iets met zijn handen uit zit te leggen springt het dashboard om naar de Kinect hub..
Tenzij ze echt met iets tofs komen voor Kinect, wat me sterk lijkt gezien de beperkte mogelijkheden van het ding, vrees ik dat Microsoft hier veel klanten mee gaat verliezen.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:56 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Ik zeg niet dat ik het leuk vind Hoewel ik mezelf niet meer sterk als core-gamer zie, heb ik beide Xboxen op de launch gekocht en in geldnood mijn PS3 verkocht. Ik vind het bijzonder jammer als de weinig games die ik speel ook gaan verdwijnen.

Mijn punt is meer dat ik veel mensen zie reageren alsof het onbegrijpelijk is wat Microsoft doet, onethisch en asociaal, terwijl het domweg een gevolg is van ontwikkelingen. Games kosten klauwen met geld en core-games zijn duurder dan casual games, maar brengen gemiddeld veel minder op. De markt is anders en veel mensen snappen dat totaal niet en roepen maar wat vanuit hun elitaire torentje.
Nou.. niet helemaal mee eens.
Een core game als Halo of Forza brengt meer dan voldoende geld in het laadje.. daar ben ik wel van overtuigd.
Anders zou een bedrijf als Nintendo het erg zwaar moeten hebben nu.
Ook Sony heeft veel core games en die hebben er ook nooit een probleem van gemaakt.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 11:30 schreef woessie het volgende:
Haha, wel geweldig hoe ze erin staan. Consumeren en doorslikken zullen jullie! Gewoon dikke schijt hebben aan een grote groep gamers. Net als die aankomende reclameberichten op die betaalde dienst.
Die reclameberichten zijn slechts een extra toevoeging als je TV kijkt middels de xbox. Het gebruik van Kinect kan je dus extra informatie verstrekken over het product dat getoond wordt. Dus eigenlijk degene die het entertainment systeem dusdanig gebruiken, nog eens voorzien van extra service... Wat een schijt hebben ze !

@VNA9216 - ik weet niet welke games jij met Kinect hebt gespeeld, maar de lag waar je over spreekt is, mits de ontwikkelaar de techniek juist heeft benut, echt minimaal. Daarnaast is het zo dat de headset de spraakherkenningstechniek niet kan (ws. mag) aanspreken, dus dit dient via de Kinect te verlopen. Overigens iets wat ik zelf als een hele vette toevoeging zie. Naar mijn mening nog steeds logisch dat je acties kunt schreeuwen naar teamgenoten. Aangezien het optioneel is binnen ME is het niet zozeer door de strot gedrukt.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 12:12 schreef Riyakuya het volgende:
[..]


Nou.. niet helemaal mee eens.
Een core game als Halo of Forza brengt meer dan voldoende geld in het laadje.. daar ben ik wel van overtuigd.
Anders zou een bedrijf als Nintendo het erg zwaar moeten hebben nu.
Ook Sony heeft veel core games en die hebben er ook nooit een probleem van gemaakt.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze geen geld op kunnen brengen? Maar core-games kosten wel veel meer geld en zijn veel minder vaak rendabel omdat de doelgroep veel kleiner is dan bij de casual games. Elke generatie consoles verveelvoudigen de kosten voor developers weer, maar de markt groeit niet meer zo hard mee. Tegenwoordig moet een core game al snel een miljoen keer verkocht worden om de kosten er zelfs maar uit te halen en liefst dus nog meer om te kunnen investeren in nieuwe projecten. Dat terwijl casual games minder kosten en een groter bereik hebben.

Waarom zou Nintendo het ook zwaar moeten hebben? De Wii is het toonbeeld van verdienen met casual games, voor zover dat nog games genoemd moeten worden. Zou Wii Fit bijvoorbeeld niet bepaald een core game willen noemen, maar het is dé grootverdiener op de Wii.

De markt is veranderd, de mensen die dat ontkennen en vast blijven houden aan de oude wereld waarin gamers nog een selecte groep actievelingen waren moeten dat zich eens gaan realiseren.
userIcon
niks voor mij dat kinect.
laat mij maar lekker op de bank zitten met een controller in me hand, als ik wil rondhuppelen/dansen/gooien/springen doe ik dat wel ergens anders.
userIcon
Ik zie het gewoon niet werken voor mij. Ik ben een hele simpele lul, dus ik wil gewoon op de bank zitten met een controller in mijn handen en spelen. Ik wil niet zwaaien. Ik wil niet praten tegen de TV. Ik wil niet doen alsof ik een onzichtbaar stuurtje vast heb. Ik wil niet met mijn vingers mikken en 'piew piew' roepen.

Kinect

Microsoft kan denken en hopen wat ze willen, maar de core-gamer voelt zich sterk in de steek gelaten door MS, en het zou me niets verbazen een aan groot gedeelte straks alsnog de overstap maakt naar Sony, die dat toch iets beter voor elkaar heeft qua 1st party support.
userIcon
Dat noem je dus een een plaat voor je kop
userIcon
De kinect wordt dus echt totaal niet door de strot geduwd. Er is geen enkele game nog waarbij het door je strot geduwd wordt. Op de games na die puur en alleen voor de kinect gemaakt zijn, maar dan koop je die toch gewoon niet? Net zoals je andere niet-kinect games die je niet koopt, omdat je ze niet leuk vindt.

De feiten zijn gewoon overal te zien dat het niet door je strot geduwd wordt. Ghost Recon: Optioneel, Mass Effect 3: Optioneel, Child of Eden: Optioneel. Dus in plaats van als een stel kleine kinderen lopen huilen hoe slecht alles wel niet is kun je ook met concrete argumenten komen. En zomaar wapperen met je handen of schreeuwen in de microfoon is geen argument. Dit is gewoon nergens op gebaseerd. Ik als kinect gebruiker heb geenszins het gevoel gehad dat ik zomaar wat aan het wapperen was, maar dat ik echt controle had en de game bestuurde.

Ik geef inderdaad wel toe dat de kinect nog erg experimenteel is en dat het niet altijd goed werkt. Ik heb zelf ook de frustratie momenten gehad. Maar dat is altijd met nieuwe technologie. De gaming industrie is een evoluerende markt, stilstand is achteruitgang. Wat wil je dan als core-gamer? Dat ze Halo 2513945235 maken? of CoD 4125631251? Nee want dan ga je weer lopen huilen dat ze niets nieuws doen.

Wat ik eigenlijk uiteindelijk probeer te zeggen is dat die zogenoemde 'core-gamers' gewoon niet zo moeten huilen en een beetje open moeten staan voor nieuwe ontwikkelingen. Je helpt je eigen community om zeep als jullie zo blijven doorgaan met dat gehuil om alles en nog wat.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 13:17 schreef Inktfles het volgende:

...

Wat ik eigenlijk uiteindelijk probeer te zeggen is dat die zogenoemde 'core-gamers' gewoon niet zo moeten huilen en een beetje open moeten staan voor nieuwe ontwikkelingen. Je helpt je eigen community om zeep als jullie zo blijven doorgaan met dat gehuil om alles en nog wat.
Ware het niet dat de Kinect een ge-updatete versie van de Eyetoy is. (Je weet wel: dat geinige cameraatje op je PS2 - JA de 2).
En waar de Eyetoy (en nu de PSEye en Move voor de 3) grappige aanvullingen waren (en zijn) voor je console, probeert MS nu van de Kinect een Premium Selling Point te maken.
En DAT gaat falen.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 14:00 schreef azazel1707 het volgende:
[..]


Ware het niet dat de Kinect een ge-updatete versie van de Eyetoy is. (Je weet wel: dat geinige cameraatje op je PS2 - JA de 2).
En waar de Eyetoy (en nu de PSEye en Move voor de 3) grappige aanvullingen waren (en zijn) voor je console, probeert MS nu van de Kinect een Premium Selling Point te maken.
En DAT gaat falen.
Ja het faalt zo hard dat Kinect het Guinness World Record heeft voor snelst verkopende consumentenelektronica, beter dan de iPad en iPhone! Sell-through, dus echt aan consumenten verkochte exemplaren, was binnen 60 dagen al 8 miljoen. En de software doet het ook goed, want begin maart waren er al 10 miljoen losse games verkocht.

Als dit falen is ben ik erg benieuwd wanneer iets succesvol is Kinect is gewoon een overdonderend succes voor Microsoft en de keuze om het de kern van de Xbox-ervaring te maken is erg logisch.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 12:25 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze geen geld op kunnen brengen? Maar core-games kosten wel veel meer geld en zijn veel minder vaak rendabel omdat de doelgroep veel kleiner is dan bij de casual games. Elke generatie consoles verveelvoudigen de kosten voor developers weer, maar de markt groeit niet meer zo hard mee. Tegenwoordig moet een core game al snel een miljoen keer verkocht worden om de kosten er zelfs maar uit te halen en liefst dus nog meer om te kunnen investeren in nieuwe projecten. Dat terwijl casual games minder kosten en een groter bereik hebben.

Waarom zou Nintendo het ook zwaar moeten hebben? De Wii is het toonbeeld van verdienen met casual games, voor zover dat nog games genoemd moeten worden. Zou Wii Fit bijvoorbeeld niet bepaald een core game willen noemen, maar het is dé grootverdiener op de Wii.

De markt is veranderd, de mensen die dat ontkennen en vast blijven houden aan de oude wereld waarin gamers nog een selecte groep actievelingen waren moeten dat zich eens gaan realiseren.
Hm got a point daar...
Ik dacht meer in de richting van Mario, Zelda en Metroid ofzo.
Wat hadden ze voor de hardcore gamers dan, behalve 4 halos en gears of war 3?
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 14:10 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Ja het faalt zo hard dat Kinect het Guinness World Record heeft voor snelst verkopende consumentenelektronica, beter dan de iPad en iPhone! Sell-through, dus echt aan consumenten verkochte exemplaren, was binnen 60 dagen al 8 miljoen. En de software doet het ook goed, want begin maart waren er al 10 miljoen losse games verkocht.

Als dit falen is ben ik erg benieuwd wanneer iets succesvol is Kinect is gewoon een overdonderend succes voor Microsoft en de keuze om het de kern van de Xbox-ervaring te maken is erg logisch.
De Wii was bij de launch ook mega succesvol en kijk hoeveel exemplaren er nu stof staan te happen.
Dat er een hele hoop consumenten ervoor gekozen hebben om hun geld aan het apparaat uit te geven, wil niet zeggen dat het apparaat ook daadwerkelijk succesvol is. Dat het een hoop geld heeft opgeleverd voor MS (en daarmee voor hun succesvol is geworden) wil ik je best nageven, maar of het apparaat ook daadwerkelijk zo succesvol is in de huiskamer als dat MS het wil doen laten lijken.. nee.
Sure: het is een onderbuik gevoel en ik kan je geen bron of harde bewijzen geven, maar er klinken genoeg negatieve geluiden hieromtrent om mijn onderbuik gevoel te bevestigen.

Time will tell, uiteraard, maar de Kinect is en blijft een gimmick die verre van vernieuwend is. (Daar ging mijn eerdere reactie ook om btw )
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 12:20 schreef jcvsin het volgende:
[..]


Die reclameberichten zijn slechts een extra toevoeging als je TV kijkt middels de xbox. Het gebruik van Kinect kan je dus extra informatie verstrekken over het product dat getoond wordt. Dus eigenlijk degene die het entertainment systeem dusdanig gebruiken, nog eens voorzien van extra service... Wat een schijt hebben ze !
Als je tv kijkt?
Ok, dan zit ik fout hoor, maar ik las het volgende en dacht toch echt niet aan tv-kijken

The feature allows Kinect owners to engage with advertisements on the Xbox 360 dashboard by using the camera's gesture and voice recognition capabilities.
userIcon
Fuck Kinect en fuck de Playstation Move.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 14:10 schreef Jinglebones het volgende:
[..]


Ja het faalt zo hard dat Kinect het Guinness World Record heeft voor snelst verkopende consumentenelektronica, beter dan de iPad en iPhone! Sell-through, dus echt aan consumenten verkochte exemplaren, was binnen 60 dagen al 8 miljoen. En de software doet het ook goed, want begin maart waren er al 10 miljoen losse games verkocht.

Als dit falen is ben ik erg benieuwd wanneer iets succesvol is Kinect is gewoon een overdonderend succes voor Microsoft en de keuze om het de kern van de Xbox-ervaring te maken is erg logisch.
Kinect had even flink de hype mee onder het casual-publiek, mede door een goede marketin-campagne via shows als Ellen en Oprah enzo.

Vervolgens komt men erachter dat het een gimmick is en er niet echt veel toffe games voor uitkomen, en ligt het te verstoffen. Alleen leuk voor op feestjes of voor de kleintjes.

En Britney Spears verkocht ook heel veel CD's. Ik geloof niet dat zij de geschiedenis ingaat als een geweldige zangeres.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Kinect had even flink de hype mee onder het casual-publiek, mede door een goede marketin-campagne via shows als Ellen en Oprah enzo.

Vervolgens komt men erachter dat het een gimmick is en er niet echt veel toffe games voor uitkomen, en ligt het te verstoffen. Alleen leuk voor op feestjes of voor de kleintjes.

En Britney Spears verkocht ook heel veel CD's. Ik geloof niet dat zij de geschiedenis ingaat als een geweldige zangeres.
Dit dus.
QFT.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Kinect had even flink de hype mee onder het casual-publiek, mede door een goede marketin-campagne via shows als Ellen en Oprah enzo.

Vervolgens komt men erachter dat het een gimmick is en er niet echt veel toffe games voor uitkomen, en ligt het te verstoffen. Alleen leuk voor op feestjes of voor de kleintjes.

En Britney Spears verkocht ook heel veel CD's. Ik geloof niet dat zij de geschiedenis ingaat als een geweldige zangeres.
We hadden het niet over een geweldig apparaat, maar een succesvol apparaat en je kunt onmogelijk ontkennen dat Spears een succesvolle zangeres was.

Wat maakt het verder uit dat het alleen leuk is op feestjes of voor kinderen? Mijn hele punt is dat de markt aan het veranderen is en dat de doelgroep nu juist die casual gamers zijn en dat core-gamers nog de illusie hebben, zoals je zo heerlijk ondersteunt nu , dat de gamesmarkt om hun draait.

Guitar Hero en Rock Band liggen ook veel te verstoffen bij mij, speel ze slecht af en toe nog, maar met feestjes komen ze de kast uit en dan hebben we een geweldige avond.

En wat betreft het verstoffen van de Wii, hij verkoopt nog steeds beter dan de PS3, terwijl iedereen inmiddels toch wel weet wat dat ding in huis heeft en de verhalen over verstoffen doen al vijf jaar de ronde. Dus blijkbaar heeft het apparaat toch iets wat veel mensen aantrekkelijk vinden.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 12:20 schreef jcvsin het volgende:
[..]


Die reclameberichten zijn slechts een extra toevoeging als je TV kijkt middels de xbox. Het gebruik van Kinect kan je dus extra informatie verstrekken over het product dat getoond wordt. Dus eigenlijk degene die het entertainment systeem dusdanig gebruiken, nog eens voorzien van extra service... Wat een schijt hebben ze !

@VNA9216 - ik weet niet welke games jij met Kinect hebt gespeeld, maar de lag waar je over spreekt is, mits de ontwikkelaar de techniek juist heeft benut, echt minimaal. Daarnaast is het zo dat de headset de spraakherkenningstechniek niet kan (ws. mag) aanspreken, dus dit dient via de Kinect te verlopen. Overigens iets wat ik zelf als een hele vette toevoeging zie. Naar mijn mening nog steeds logisch dat je acties kunt schreeuwen naar teamgenoten. Aangezien het optioneel is binnen ME is het niet zozeer door de strot gedrukt.
En juist het feit dat de headset niet gebruikt KAN/MAG worden voor de spraakherkenning vind ik belachelijk omdat je dan dus ipv met een ding van 20 euro dat het prima kan je een apparaat van 100+ euro moet kopen voor de microfoon die er in zit. puur omdat microsoft heeft bepaald dat je headset van 20 euro die er prima geschikt voor is het niet MAG.
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Kinect had even flink de hype mee onder het casual-publiek, mede door een goede marketin-campagne via shows als Ellen en Oprah enzo.

Vervolgens komt men erachter dat het een gimmick is en er niet echt veel toffe games voor uitkomen, en ligt het te verstoffen. Alleen leuk voor op feestjes of voor de kleintjes.

En Britney Spears verkocht ook heel veel CD's. Ik geloof niet dat zij de geschiedenis ingaat als een geweldige zangeres.
Maar ze heeft het geld wel verdient, leuk hoor dat je de geschiedenis ingaat als geweldige zangeres, maar uiteindelijk draait die business ook alleen maar om het geld
userIcon
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 @ 17:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]


Maar ze heeft het geld wel verdient, leuk hoor dat je de geschiedenis ingaat als geweldige zangeres, maar uiteindelijk draait die business ook alleen maar om het geld
Dat is alleen leuk voor die figuren die het geld cashen, maar wij als gamers (of als muziekliefhebbers) geven daar dus helemaal geen ene fuck om.

Wat kan mij het nou schelen of Kinect puur financieel gezien WEL een succes is!? Ik wil gewoon toffe games spelen, en Kinect zie ik die ervaring voor MIJ niet bieden.
userIcon
De Kinect komt er bij mij niet in...
35  van 35 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 28/06 'Volgend jaar onthulling opvolger Xbox 360'22
» 28/06 Fable: The Journey op Gamescom5
» 25/06 "Kinect is adrenalinestoot voor de Xbox 360"26
» 23/06 Levine: Motion-gaming moet je kunnen negeren4


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden