Halo 3 beelden uitgelekt

Geschreven door Maarten (Moart) op 11-02-2007 @ 17:20
print 
Het is weer een gekkenhuis op de Halo fora, want een Duitse gamer heeft foto's genomen van de pré alfa build van Halo 3 en deze gepost op de Duitse website Evo-X. Er is wat geknoeid met de screens, bepaalde delen zijn afgedekt met een zwarte balk. Dit waarschijnlijk omdat de persoon in kwestie liever niet wil dat Microsoft hem na kan trekken op zijn gamertag. Onthoud wel dat we hier te maken hebben met een pré alfa versie die bij lange na nog niet klaar is. Oordelen over de graphics zijn dus nog ongegrond, het uiteindelijke product zal er hoogstwaarschijnlijk veel beter uitzien.



Met dank aan 'Simsfan88'


Bron: Evo-X


delen | eKudos nujij

4419 views / 47 reacties
Genre FPS
Platform Xbox 360
Developer/Publisher Bungie/Microsoft
Releasedatum 26-09-2007
User-waardering    
Aantal stemmen    2
Reacties op dit bericht
47  van 47 reacties op deze pagina. Pagina  1
Hmm grafisch niet top, maar multiplayer is wel lache van elke Halo.
userIcon
Moge de graphics beter zijn bij de beta
userIcon
Dit lijkt meer op Halo 2.5 dan op Halo 3, maar gelukkig weet de gameplay veel goed te maken
userIcon
Halo...

Alleen de multiplayer is top!

Halo,

1 van de weinig egt goede first person shooters op de console!

Wacht met smart op deel 3..

Zoals er al werd gezegd, niet zeiken op de graphics dit is een alpha. En voor een alpha ziet dit er HEEEEEEL goed uit. De nodige alpha versies van andere games hebben geen eens models voor sommige objecten. Er moet nog wel veel gebeuren aan de lightning zodat het er "echter" komt uit te zien, maar dit voorspelt veel goeds.

Ik denk alleen dat mensen geen GoW graphics moeten gaan verwachten, dit is niet de unreal 3 engine. Halo 3 zal het van andere vlakken moeten hebben. Netzoals Halo 1 en 2 dat hadden.

Edit: Dit zijn ook foto's van een tv genomen dan ziet zelfs GoW er kut uit op een foto.

quote
Op 11-02-2007 @ 17:24 schreef Cyberia18:

Dit lijkt meer op Halo 2.5 dan op Halo 3, maar gelukkig weet de gameplay veel goed te maken


Aangezien Halo 2 meer Halo 1.5 was, gaan ze er feitelijk gezien toch een stuk op vooruit
man Notorious_Roy (Hoofdredacteur Games) 11-02-2007 @ 17:52 fotoboek homepage
userIcon
Is er nou al een co-op via Live bevestigd? Ik vond dat in Rainbow Six erg cool en hoop dat het in Halo 3 ook komt, dan ga ik m namelijk spelen.
userIcon
niet eens echt gras.
userIcon
Veel textures (waaronder het gras) zijn herbruikte textures uit Halo 2. Zoals ik al eerder heb gesteld zijn graphics-opmerkingen ongegrond. Er valt maar zeer weinig te zeggen over de grafische kwaliteit van die sceens behalve dat ze OP DIT MOMENT nog relatief lelijk zijn voor een triple A titel.
userIcon
Het ziet er net genoeg uit en nu komt het belangrijkste, stelletje rukkers! De speelbaarheid!
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 18:10 schreef sampoo:

Het ziet er net genoeg uit en nu komt het belangrijkste, stelletje rukkers! De speelbaarheid!


Dat is de Wii ja
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 17:58 schreef menesis:

niet eens echt gras.


Bij ieder exemplaar van Halo 3 zit een stukje echt gras meegeleverd in een apart plastic zakje. Dus word maar niet bang.
Ziet er niet best uit voor wat het vlaggeschip van de 360 moet worden.

Nou ja, misschien speelt het wel heel goed, als er wat meer variatie in de levels zit.

quote
Op 11-02-2007 @ 18:43 schreef aesop:

Ziet er niet best uit voor wat het vlaggeschip van de 360 moet worden.

Nou ja, misschien speelt het wel heel goed, als er wat meer variatie in de levels zit.


sukkel
userIcon
Ok, laten wij eens héél realistisch zijn, het fanboyisme even achterwege laten maar grafisch zuigde halo altijd. Het verhaal was wel ok, gameplay top, maar voor de graphics hoefde je het nooit te doen, en het lijkt alsof ze die lijn gewoon aanhouden in Halo 3. Ook al is een game alpha de engine van Halo is nooit concurerend geweest als die van unreal of source
userIcon
Domme, domme fokkers...
Er staat - pre Alpha versie....
Het is dus waarschijnlijk dat veel grafische functies het (nog) niet doen op de screens die je net hebt gezien.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 18:43 schreef aesop:

Ziet er niet best uit voor wat het vlaggeschip van de 360 moet worden.

Nou ja, misschien speelt het wel heel goed, als er wat meer variatie in de levels zit.


''Onthoud wel dat we hier te maken hebben met een pré alfa versie die bij lange na nog niet klaar is. Oordelen over de graphics zijn dus nog ongegrond, het uiteindelijke product zal er hoogstwaarschijnlijk veel beter uitzien.''
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 18:34 schreef BMH:

[...]

Bij ieder exemplaar van Halo 3 zit een stukje echt gras meegeleverd in een apart plastic zakje. Dus word maar niet bang.


Roflmoa
Wat loopt iedereen toch weer te zeuren dat Halo 3 er niet mooi uitziet door de engine, de grafische kwaliteit hangt af van de artiesten. Trouwens in een Bungie weekly update is gezegt dat er vanaf de beta gras in zit wat "echt" 3d is, dus het beweegt mee met de wind en het vergaat wanneer er een granaat ontploft.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 19:31 schreef webtweaker:

Wat loopt iedereen toch weer te zeuren dat Halo 3 er niet mooi uitziet door de engine, de grafische kwaliteit hangt af van de artiesten. Trouwens in een Bungie weekly update is gezegt dat er vanaf de beta gras in zit wat "echt" 3d is, dus het beweegt mee met de wind en het vergaat wanneer er een granaat ontploft.


Kan mij het verdommen of het gras beweegt. Ik ben toch geen koe.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 19:45 schreef sampoo:

[...]

Kan mij het verdommen of het gras beweegt. Ik ben toch geen koe.


Ja en boeiend dat het water mooi is. Je bent toch geen vis.
Vergeet die mooie blauwe lucht met wolken. Je bent toch geen vogel.
userIcon
Er staat ook overal Alpha Build, dit ziet er namelijk nog lelijker uit dan Halo 2, dus zal nog flink wat aan gedaan worden.
userIcon
Vassili_Z, tripplepost *kuch*spamhoer*kuch*

OT: Voor een pre-alpha vind ik het er wel goed uitzien, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de graphics uit Halo en Halo 2 ook prima vind.
Ben erg benieuwd naar hoe het speelt, zeker na de uitspraken van laatst over dat de multiplayer van Halo 2 slecht was.

userIcon
Ik snap niet wat mensen bedoelen als ze zeggen dat dit er goed uit ziet voor een pre-alpha spel. Is dat een smoes of hebben jullie wel meer spellen gezien in pre-alpha? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik screens zie van een game die zogenaamd in de 'pre-alpha' stage zit dus ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij 'pre-alpha' of wtf dan ook.

Het is alleen opvallend dat deze screens nergens op de Halo 3 trailer lijken. Desondanks dat het niet in-game was, waren die wel real-time op de Xbox 360, nietwaar?

userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 19:48 schreef Nebo:

[...]

Ja en boeiend dat het water mooi is. Je bent toch geen vis.
Vergeet die mooie blauwe lucht met wolken. Je bent toch geen vogel.


Precies.

Ik ga lekker weer nethacken.

userIcon
Van Gears of War zag je 2 jaar geleden al prachtige beelden. Die kunnen ze bij halo toch ook laten zien?
quote
Op 11-02-2007 @ 21:35 schreef Erwtensoep:

Van Gears of War zag je 2 jaar geleden al prachtige beelden. Die kunnen ze bij halo toch ook laten zien?


Er word gewoon op een andere manier gehyped
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 21:35 schreef Erwtensoep:

Van Gears of War zag je 2 jaar geleden al prachtige beelden. Die kunnen ze bij halo toch ook laten zien?


Precies, dit zei ik de vorige keer ook al. Gears of War wist toen al een verpletterende indruk te maken in een vroeg stadium, Halo 3 nog steeds niet.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 21:55 schreef Cyberia18:

[...]

Precies, dit zei ik de vorige keer ook al. Gears of War wist toen al een verpletterende indruk te maken in een vroeg stadium, Halo 3 nog steeds niet.


Halo 1 en Halo 2 haalden beiden op dat moment het maximale uit de xbox en beiden zagen er echt prima uit

Daarom ben ik ook zeker niet bang dat Halo 3 grafisch gaat tegenvallen, en met de gameplay zal het net als de vorige delen ook wel goed komen.

Dit is trouwens een betere manier dan Sony doet. Sony schept hele hoge verwachtingen met render-filmpjes, en vervolgens valt het tegen. Van Halo 3 hebben we 1 cinematische trailer gezien, en paar lelijke alpha-beelden. Over een paar maanden komen opeens met fantastische beelden, en iedereen blij

userIcon
Pre-Alpha versie?
Knap dat je dat weet te zeggen. Zeker omdat de beelden zelf het over een Alpha Build hebben...
Weet je wel wat het inhoud wanneer software in Alpha status is?
userIcon
In een game met in-house engine zullen ze eerst de graphics zo veel mogelijk pimpen en pas later de gameplay uitwerken (zo snel mogelijk indrukwekkend materiaal ophoesten). Dus alpha betekent waarschijnlijk dat de graphics-engine al 90% klaar is, feature-wise.
Dit is niet de echte graphics !!!

De graphics zijn alsvolgt :

Pre-Alpha
Alpha
Beta
Real Graphics

Dit zijn de eerste graphics waar Bungie meewerkt. < !!

[ Bericht gewijzigd door Discovered op maandag 12 februari 2007 @ 09:45 ]

userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 22:48 schreef Discovered:

Dit is niet de echte graphics !!!

De graphics zijn alsvolgt :

Alpha
Pre-Alpha
Beta
Real Graphics

Dit zijn de eerste graphics waar Bungie meewerkt. < !!


Pre-Alfa komt ra-ra-ra wat gek, voor de Alfa.
De meeste jongens hier denken wel heel goed te weten wat deze build precies inhoudt... Deze beelden zijn niet bedoeld om mensen te laten schrikken, ze zijn niet bedoeld voor het publiek. Waarom Gears of War er zoveel beter uitzag zo vroeg? Omdat het begon als een techdemo (zie Far Cry), en de beelden al klaar waren gemaakt voor een publieke show (bovendien kun je dan zelf regelen wat je wel en niet laat zien, een techdemo gaat immers over een vast pad, je hoeft dus niet alles af te hebben).

Deze beelden zijn grootendeels bedoeld als test voor de programmeurs en artists om hun werk gelijk in-game te zien, het enige dat hier "af" is (om maar even een lekenterm te gebruiken) is de BSP, oftewel de level zelf. Dat betekent dat er nog geen gras is, dat de belichting nog niet veel voorstelt en dat er behalve de level zelf niet zoveel in de game zit. Daar bovenop komt ook nog eens dat de build die je hier ziet waarschijnlijk nog ouder is dan de versie die de journalisten mochten testen bij Bungie (datzelfde water zie je hier ook).

Waarom zeuren jullie nou dat het er slecht uit ziet? Neem Sylvie Meis bijvoorbeeld als voorbeeld. Ze ziet er met make-up en gestyleerd haar lekker uit, maar ik zou niet naast haar wakker willen worden zonder dat ze iets op haar gezicht heeft gesmeerd... Maar als ze eenmaal opgemaakt is zou iedereen haar wel weer mee naar bed willen nemen. Wacht totdat Bungie komt met de multiplayer betatest, die build is wél "klaar" genoeg voor het grote publiek, en zal dus ook al deze beelden keihard teniet doen. Niet gelijk gaan lopen zeiken dat een alpha-build (!) er slecht uit ziet, want ik vind het er toch al behoorlijk uitzien, ook al zijn ze niet direct-feed.

userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 21:55 schreef Cyberia18:

[...]

Precies, dit zei ik de vorige keer ook al. Gears of War wist toen al een verpletterende indruk te maken in een vroeg stadium, Halo 3 nog steeds niet.


Toch is het raar dat deze beelden dan zo lelijk zijn dat ze wel voor de Xbox lijken. Zeker gezien de grafisch prachtige prestaties van de voorgaande delen.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 20:54 schreef Ruzbeh:

Ik snap niet wat mensen bedoelen als ze zeggen dat dit er goed uit ziet voor een pre-alpha spel. Is dat een smoes of hebben jullie wel meer spellen gezien in pre-alpha? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik screens zie van een game die zogenaamd in de 'pre-alpha' stage zit dus ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij 'pre-alpha' of wtf dan ook.

Het is alleen opvallend dat deze screens nergens op de Halo 3 trailer lijken. Desondanks dat het niet in-game was, waren die wel real-time op de Xbox 360, nietwaar?


Het griekse alfabet gaat als volgt: alpha, beta, gamma, delta, enzovoorts. Als beta dus gebruikt wordt om een een testversie aan te duiden dan is een alphaversie een versie nog vóór die testversie. In de software wereld zijn dit veelgebruikte termen. Waar in een beta versie in feite alles af is maar nog bugs rondzwerven en de software weinig is geoptimaliseerd is in een alpha vaak de content nog niet eens af en wordt er alleen gekeken hoe het één en ander praktisch speelt.

Waarom er zo nodig alphaversies naar buiten gebracht moeten worden ( chapeau Bungie voor het ongetwijfeld creëren van een nieuwe trend ) weet ik ook niet, behalve reclame levert het alleen maar domme en verder niet zulke interessante meningen op.

[ Bericht gewijzigd door Rodie83 op zondag 11 februari 2007 @ 23:58 ]

quote
Op 11-02-2007 @ 21:55 schreef Cyberia18:

[...]

Precies, dit zei ik de vorige keer ook al. Gears of War wist toen al een verpletterende indruk te maken in een vroeg stadium, Halo 3 nog steeds niet.


Dat kwam omdat de unreal 3 engine al redelijk lange tijd in ontwikkeling was voordat GoW uberhaupt gemaakt zou worden. Die eerste screens waren gewoon de unreal 3 engine van dat moment met GoW models. Die engine liep toen der tijd op pc's die super krachtig waren voor die tijd.
Godsamme wat een gezeik van jullie!
quote
Op 11-02-2007 @ 23:43 schreef Rodie83:

[...]

Het griekse alfabet gaat als volgt: alpha, beta, gamma, delta, enzovoorts. Als beta dus gebruikt wordt om een een testversie aan te duiden dan is een alphaversie een versie nog vóór die testversie. In de software wereld zijn dit veelgebruikte termen. Waar in een beta versie in feite alles af is maar nog bugs rondzwerven en de software weinig is geoptimaliseerd is in een alpha vaak de content nog niet eens af en wordt er alleen gekeken hoe het één en ander praktisch speelt.

Waarom er zo nodig alphaversies naar buiten gebracht moeten worden ( chapeau Bungie voor het ongetwijfeld creëren van een nieuwe trend ) weet ik ook niet, behalve reclame levert het alleen maar domme en verder niet zulke interessante meningen op.


een alfa is een zwaar work in progress, doorgaans nog stampvol met bugs en NIET feature compleet
een beta is een soort 2e alfa, die nog steeds NIET feature compleet is.
Een RC (Release client) is normaal wél feature compleet.
userIcon
quote
Op 11-02-2007 @ 19:18 schreef Vassili_Z:

Domme, domme fokkers...
Er staat - pre Alpha versie....
Het is dus waarschijnlijk dat veel grafische functies het (nog) niet doen op de screens die je net hebt gezien.


Er bestaat niet zoiets als een pre-alpha. Alpha staat voor, er kunnen nog functies en gameplayelementen worden toegevoegd. Beta betekend dat het uitbreiden van de game klaar is en de gameplay vastligt en dat de bugs, performance etc. nog verbeterd wordt.

Vanaf het moment dat je dus iets uberhaupt kan opstarten heb je een alpha versie.

Neemt niet weg dat de artitsts niet de beste zijn bij een HALO-game...

userIcon
Dacht eigenlijk dat het gewoon screenies waren van halo 1 om heel eerlijk te zijn. Hebben ze nou precies dezelfde game model gebruikt voor die standaard rifle als wat in deel 1 zat.

less then impressed.
Moet nog maar eens zien of dit er A: uit gaat zien als de trailer B: beter dan gears.

quote
Op 12-02-2007 @ 12:16 schreef kingmob:

[...]

Er bestaat niet zoiets als een pre-alpha. Alpha staat voor, er kunnen nog functies en gameplayelementen worden toegevoegd. Beta betekend dat het uitbreiden van de game klaar is en de gameplay vastligt en dat de bugs, performance etc. nog verbeterd wordt.

Vanaf het moment dat je dus iets uberhaupt kan opstarten heb je een alpha versie.

Neemt niet weg dat de artitsts niet de beste zijn bij een HALO-game...


een beta is vaak zat niet feature ready.
en ja pre-alfa's bestaan ook gewoon.

en ja dit zullen allicht placeholders uit halo 2 zijn, maar waarom hebben ze er dan al screen van uitgegeven.

lees het hier maar na:
http://en.wikipedia.org/wiki/Development_stage

userIcon
lol als ik die screens zo zie zou ik zeggen dat bungie erg onder de indruk is van de wii
userIcon
waarom wil iedereen toch altijd graphics??
voor mij staan ultieme graphics altijd gelijk aan lange laadtijden, afgeraffelde gameplay, veel gehype, nul replay, en vooral een game die eeuwen duurt om te ontwikkelen, en weer achterhaald is voordat hij uit is gebracht. niet echt iets wat ik in een 'game' zoek dus. ik wil namelijk gamen. ik wil geen realiteit, dan loop ik wel gewoon naar buiten. en de graphics zullen altijd extreem veel slechter zijn dan wanneer je gewoon discovery channel aanzet voor het water, de lucht en het gras
als ik wil gamen wil ik een spel dat overzichtelijk is, soepele gameplay heeft, veel replay en vette muziek. de graphics zijn er in dienst van het spel, en niet andersom. en daarom is halo ook zo ultiem goed. maar van mij hadden ze halo 2 ook als download voor halo uit mogen brengen.
daarom heb ik een paar dagen geleden maar weer eens mijn NES uit de kast getrokken. dát zijn pas echte spellen!
userIcon
quote
Op 12-02-2007 @ 14:38 schreef MischaDeGrote:

[...]

een beta is vaak zat niet feature ready.
en ja pre-alfa's bestaan ook gewoon.

en ja dit zullen allicht placeholders uit halo 2 zijn, maar waarom hebben ze er dan al screen van uitgegeven.

lees het hier maar na:
http://en.wikipedia.org/wiki/Development_stage


Alpha's worden heel vaak onterecht beta's genoemd. Maarja, omdat 3 kwart van nederland enigste gebruikt ipv enige is dat ook nog niet correct. Pre-alpha is daar gewoon een gevolg van eigenlijk, wat meer aangeeft dat het nog 'heel erg alpha is'. Zoals je op de wiki ziet is er namenlijk geen echte scheiding tussen pre-alpha en alpha.

Maar goed, waar maak ik me druk over

userIcon
quote
Op 12-02-2007 @ 17:00 schreef MadMarine:

waarom wil iedereen toch altijd graphics??
voor mij staan ultieme graphics altijd gelijk aan lange laadtijden, afgeraffelde gameplay, veel gehype, nul replay, en vooral een game die eeuwen duurt om te ontwikkelen, en weer achterhaald is voordat hij uit is gebracht. niet echt iets wat ik in een 'game' zoek dus. ik wil namelijk gamen. ik wil geen realiteit, dan loop ik wel gewoon naar buiten. en de graphics zullen altijd extreem veel slechter zijn dan wanneer je gewoon discovery channel aanzet voor het water, de lucht en het gras
als ik wil gamen wil ik een spel dat overzichtelijk is, soepele gameplay heeft, veel replay en vette muziek. de graphics zijn er in dienst van het spel, en niet andersom. en daarom is halo ook zo ultiem goed. maar van mij hadden ze halo 2 ook als download voor halo uit mogen brengen.
daarom heb ik een paar dagen geleden maar weer eens mijn NES uit de kast getrokken. dát zijn pas echte spellen!


Al jou argumenten vind ik nergens op slaan. Weet jij sowiezo wel waar jij over praat?
47  van 47 reacties op deze pagina. Pagina  1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl

Zoek een game

Video's
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden